Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

FIAT SIENA - instalacja LANDI

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich IThankYou.gif

Fiat Siena 1.2 8v 1999r.

Objawy ciągłe strzelanie na gazie.

Ja w instalacjach gazowych jestem raczej laik.

Co może być nie tak że ciągle strzela? Objechałem wielu fachowców, w tym też salon fiata u których była zakładana instalacja 6 lat temu.

Są dwa pudełka od tej instalacji. Na czarnym pudełku pisze PROTEC DIGITAL a na drugim LANDI L.E.S. 98A.

Wielu fachowców się podłączało komputerami i nic nie pomogło.

Czy ktoś może na forum mógłby dać linka gdzie mozna kupić kabelek do tej instalki? Soft? Może ktoś z kącikowiczów ma na zbyciu?

Czym może być spowodowane te strzelanie na gazie?

280349937-LANDI.jpg

post-1-14352490890865_thumb.jpg

Napisano

> Witam wszystkich

> Fiat Siena 1.2 8v 1999r.

Miałem tan sam silnik, z tego samego roku, z taką samą instalacją:)))

> Objawy ciągłe strzelanie na gazie.

> Czym może być spowodowane te strzelanie na gazie?

W pierwszej kolejności pozbądź się przebicia, czyli inwestycja w kable i świece. Nikt ci tego nie proponował?

Napisano

> Miałem tan sam silnik, z tego samego roku, z taką samą instalacją:)))

> W pierwszej kolejności pozbądź się przebicia, czyli inwestycja w

> kable i świece. Nikt ci tego nie proponował?

Świece i kable nowe grinser006.gif

Napisano

ten protec to emulator wtryskiwaczy benz, wyciagnij silniczek od gazu a na jego miejsce wsadz regulator reczny i sprawdz czy wogle dziala ten atuator (najlepiej w warsztacie gaz.