Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Pytanie o kolektor

Featured Replies

Napisano

Mialem ostatnio wymienianą uszczelkę pod głowicą,połaczoną z wymianą paska rozrządu(1.6 16V 2000 r LPG). po naprawie samochód zaczałgasnąć na niskich obrotach(po przegazowaniu), ale ogólnie na te wyższe się wkręca bardzo dobrze. w związku z tym mam pytanie. Za kolektorem są podpięte jakieś przewody wydaje mi sie ,że z jakimś podciśnieniem(nie znam się:) i jeden z nich jest wolny( fotka w załączniku). czy może mieć to jakis związek? bo mój fachowiec powiedział,że ten kruciec w tych modelach jest zawsze wolny... jakoś mu nie wierze, bo zaciąga tamtędy powietrze. Z góry dziękuję serdecznie za pomoc.

post-117712-14352490995032_thumb.jpg

Napisano
  • Autor

> meches ma racje, zaślep to jeśli jest drożne

Dziękować Ci przecudnie:) to że tak gaśnie to może byc krokowy?

Napisano

> Dziękować Ci przecudnie:) to że tak gaśnie to może byc krokowy?

może ale trzeba zbadać ile kroków robi

• 3 tygodnie później...
Napisano
  • Autor