Skocz do zawartości

Jaka instalka do Astry II ?


hasan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przymierzam się do zagazowania Astry II 2000 (kolektor metalowy, silnik X16XEL). Z tego co przegladałem na forum to można założyć II gen. lub sekwencję. Koszt II gen u mnie ok. 2000, natomiast sekwencja sirocco to 3000. Gazownik mówił że lepiej zainstalować sekwencję. Czy warto zakładać sekwencję? Jeśli tak to czy to sirroco to dobry pomysł ? Jaką instalacje polecacie do tego autka?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam silnik i od 3 lat jeżdżę na II generacji. Nie ma najmniejszego problemu. Parownik Lovato , komp Autronic AL-700. Zrobione na LPG prawie 80 kkm. Sirocco to ZTCW jakiś klon KME Diego. 2000 to drogo jak za II generację. Myślę że za 1800 spokojnie zamontujesz coś dobrego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdżę 3 lata (80kkm) na II gen z AL-700, reduktor Bedini ( mówią, że szajs, ale na razie chodzi). Dodatkowo mam zabezpieczenie na OBD, żeby mi komp błędów nie łapał. 3 lata temu płaciłem 2,8 kpln, ale myslę, że dzisiaj taką instalkę założysz spokojnie za mniej niż 2kpln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Koszt II gen u mnie ok.

> 2000, natomiast sekwencja sirocco to 3000. Gazownik mówił że

> lepiej zainstalować sekwencję. Czy warto zakładać sekwencję?

Jak na sekwencję, to dość tanio, ale nie znam tego ustrojstwa smile.gif

Tylko, po co przepłacać te 1,2 tys. zł? Nie ma sensu. Spalanie chyba takie same, podobnie moc i moment (różnice są procentowe na plus dla wtrysku, co innego wtrysk w fazie płynnej ale to stanowczo za drogie). Zakładaj dobrą instalację II generacji, unikaj jednak raczej zbyt "tanich" instalacji, bo to się później mści. Spora liczba gazunów (nawet tych z "renomowanych" zakładów) instaluje proste urządzenia np. BRC Bllitz, bo mają z tym najmniej problemów z ustawieniem i montażem. Już BRC Just sprawia im więcej kłopotów a sterownik o niebo lepszy. Wiem, bo "przypadkiem" zainstalowali mi Blitza zamiast Justa i przez miesiąc jeździłem na Blitzu. Po dwóch tygodniach sprawiał problemy z przełączaniem, odłączaniem wtrysków i ich emulacją (problemy ze sterowaniem zewnętrznym modulatorem wtryskiwaczy). Just ma większą kulturę pracy i lepiej się na nim po prostu jeździ.

Reasumując: w Twojej Asterce przepłacanie na sekwencję nie jest konieczne ale też nie ma co przesadzać z oszczędnościami bo wyjdą bokiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.