Cinek Napisano 28 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2005 Mam nadzieję że wśród nas są osoby które dosiadały tych wynalazków z epoki PRL, i coś mi doradzą. Chcę sobie zafundować hamulec tarczowy z przodu Jawy. I tak wymieniam lagi, więc potrzebny osprzęt mogę nabyć od ETZ. Z tego co wiem, potrzebuję zacisku, tarczy, pompy, przewodu i piasty od MZ. I tu pytanie, czy potrzebuję czegoś jeszcze, na co zwrócić uwagę przy zakupie części z MZ, co najczęsciej pada itp, słowem - nie chcę wtopić pieniędzy, bo zacisk, pompa i piasta będą na pewno używane, tylko lagi i ewentualnie tarcza nowe. Jeśli ktoś już wykonywał tę modyfikację, to niech opisze co dokładnie trzeba zrobić w Jawce. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
micha- Napisano 28 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2005 > Mam nadzieję że wśród nas są osoby które dosiadały tych wynalazków z > epoki PRL, i coś mi doradzą. > Chcę sobie zafundować hamulec tarczowy z przodu Jawy. > I tak wymieniam lagi, więc potrzebny osprzęt mogę nabyć od ETZ. Z > tego co wiem, potrzebuję zacisku, tarczy, pompy, przewodu i > piasty od MZ. > I tu pytanie, czy potrzebuję czegoś jeszcze, na co zwrócić uwagę przy > zakupie części z MZ, co najczęsciej pada itp, słowem - nie chcę > wtopić pieniędzy, bo zacisk, pompa i piasta będą na pewno > używane, tylko lagi i ewentualnie tarcza nowe. > Jeśli ktoś już wykonywał tę modyfikację, to niech opisze co dokładnie > trzeba zrobić w Jawce. > Pozdrawiam. niestety nie mam pojęcia jak to zrobić, ale kiedyś w swojej jawie miałem podwójną tarczówkę z MZ ... hamowało cudnie, niestety ciągle gdzieś ciekł po troszeczku płyn hamulcowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 28 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2005 > niestety nie mam pojęcia jak to zrobić, ale kiedyś w swojej jawie > miałem podwójną tarczówkę z MZ ... hamowało cudnie, niestety > ciągle gdzieś ciekł po troszeczku płyn hamulcowy Podwójną? Domyślam sie, że taką już ją nabyłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
micha- Napisano 28 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2005 > Podwójną? Domyślam sie, że taką już ją nabyłeś? tak !! dokładnie, więc dlatego niewiem co i jak, żadnych zdjeć nie mam bo to było 10 lat temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kazek57 Napisano 29 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2005 > Mam nadzieję że wśród nas są osoby które dosiadały tych wynalazków z > epoki PRL, i coś mi doradzą. > Chcę sobie zafundować hamulec tarczowy z przodu Jawy. > I tak wymieniam lagi, więc potrzebny osprzęt mogę nabyć od ETZ. Z > tego co wiem, potrzebuję zacisku, tarczy, pompy, przewodu i > piasty od MZ. > I tu pytanie, czy potrzebuję czegoś jeszcze, na co zwrócić uwagę przy > zakupie części z MZ, co najczęsciej pada itp, słowem - nie chcę > wtopić pieniędzy, bo zacisk, pompa i piasta będą na pewno > używane, tylko lagi i ewentualnie tarcza nowe. > Jeśli ktoś już wykonywał tę modyfikację, to niech opisze co dokładnie > trzeba zrobić w Jawce. > Pozdrawiam. moge cos doradzic co do pompy hamulcowej z MZ azeby nie ciekla trzeba wymienic uszczelke na tloczku na simmering o wymiarach 10x20x7 i po klopocie wiem z doswiadczenia juz to przerabialem uszczelki na tloczek nie zdaja egzaminu nawet po zalozeniu nowych bedzie leciec plyn a takowy simmering mozna kupic w sklepie z czesciami do pil motorowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 1 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2005 Dzięki, na pewno skorzystam powiedz mi jeszcze, czy jest problem z regeneracją pompy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kazek57 Napisano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2005 > Dzięki, na pewno skorzystam powiedz mi jeszcze, czy jest problem z > regeneracją pompy? jezeli nie cieknie z niej plyn to nieruszaj bedzie dzialac no a jak po zlozeniu calego ukladu hamulcowego pojawia sie przecieki przy tloczku to trza zmieniac uszczelki tak jak wczesniej pisalem dodam jeszcze to: nr 3i5 na rys. to sa wlasnie uszczeli na tloczek pompy no i w razie co to nr3 zamieniamy na simmering 10x20x7 i jest ok a trzeba wczesniej przed rozbeblaniem wszystkiego wyjac zabezpieczenie nr2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.