komor Napisano 6 Marca 2008 Udostępnij Napisano 6 Marca 2008 Słuchajcie sprawa wygląda tak.Mam tak od pocztku o ile dobrze pamiętam. Jade RANO(ZIMNY SILNIK) na benzynie, przegazówka, wszystko ok. Po przełączeniu na LPG po naciścięciu pedału gazu w celu "przegazówki" obroty nieznacznie spadają, nie wchodzi od razu na obroty, dopiero po lekkim naciścięciu i jeszcze raz dociśnięciu pedału. Wczoraj nawet próbowałem, ale to samo czyli: Po mocnym naciśnięciu pedału auto mi zgasło. Po złapaniu temperatury ok. 50 stopni problem znika. Mówili że winne mogą być filtry ale na gazie mam zrobione dopiero ok. 11 kkm.Wcześniej też tak się działo więc Poóżcie bo dalej tak być nie może Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ojciecsoprano Napisano 7 Marca 2008 Udostępnij Napisano 7 Marca 2008 Mam to samo, wsiadam rano do auta, odpalam, idzie, do naciśniecia hamulca, auto gaśnie. Muszę przełączyć na paliwo i kręce rozrusznikiem dopóki nie załapie. Jak załapie to tak koło 30 sec trzeba poczekać żeby odpowiednie obroty złapał. Jak pokaże mi 60 stopni, chodzi wszystko idealnie. Zaczeło się to pojawiać jak temperatury zaczeły spadać. Latem chodzi mi wszystko idealnie. Całą noc stoi na gazie i odpala i jedzie odrazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arturo_147 Napisano 7 Marca 2008 Udostępnij Napisano 7 Marca 2008 mnie sie wydaje normalne ze odrazu po przelaczeniu na gaz nie rowno pracuje.. oczywiscie teraz gdy temperatury rano sa okolo zera stopni... zeby gaz dobrze sie spalal musi silnik miec wyzsza temperature.. tez tak mam, musze przejechac okolo 1,5 km i wtedy jest dobrze.. duzo zalezy tez od jakosci gazu, na jednym szarpie a jak zatankowalem inny to silnik pracuje rowno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 7 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2008 > mnie sie wydaje normalne ze odrazu po przelaczeniu na gaz nie rowno > pracuje.. oczywiscie teraz gdy temperatury rano sa okolo zera > stopni... zeby gaz dobrze sie spalal musi silnik miec wyzsza > temperature.. tez tak mam, musze przejechac okolo 1,5 km i wtedy > jest dobrze.. duzo zalezy tez od jakosci gazu, na jednym szarpie > a jak zatankowalem inny to silnik pracuje rowno... Zapomniałem dodać że mam sekwencje BRC Silnik zaczyna pracować na gazie dopiero po osiągnięciu 30 stopni. Miedzy 30-50 stopni jest właśnie ta jazda! Przeciż to nie normalne że chce przegazować auto a ono albo bez jakiegolokwiek odzewu, albo gaśnie Będe miał przegląd to powiem o tym gazownikowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ojciecsoprano Napisano 7 Marca 2008 Udostępnij Napisano 7 Marca 2008 > Będe miał przegląd to powiem o tym gazownikowi. Ja też będę musiał wkońcu do jednego z gazowników jechać, bo każdą część mam w innym serwisie montowaną, tak zrobił poprzedni właściciel. A u mnie we Fiacie wogóle się na gazie nie znają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 7 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2008 No mi się wydawało że zna sie koleś ... w każdy razie montuje codziennie jedno autko minimalnie więc źle nie jest. Poza tym wnerwiało mnie zawsze to że po przełączeniu na zimnym szarpie jak nie umiejętnie sie biegi zmienia, trzeba dużego wyczucia żeby nie szarpało silnikiem, ale mówił to normalne, dlatego nie chciał mi zmiejszać temp. do 30 stopni, przestrzegał przed tym, ale umiem poprawnie żeby nie szarpało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 8 Marca 2008 Udostępnij Napisano 8 Marca 2008 najczęściej jest to wina wtrysków gazowych wymień na matrixa i problem zniknie mój kolga gazownik jak ktoś mu zgłasza nen problem odrazu Valteki wymienia na matrixy i zawsze pomaga a dokładna przyczyna jest taka, że wtryski nie radzą sobie z zimnym i częściowo płynnym - nie odparowanym do końca gazem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2008 Moge mu to powiedzieć ale teraz to on mi pewnie powie Wątpie żeby chciał mi to robić na gwarancji! EDIT: Nawet wiem już co mi zaproponuje, spowrotem zmiane na 50 stopni przy prząłączaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 8 Marca 2008 Udostępnij Napisano 8 Marca 2008 > Moge mu to powiedzieć ale teraz to on mi pewnie powie > Wątpie żeby chciał mi to robić na gwarancji! > EDIT: > Nawet wiem już co mi zaproponuje, spowrotem zmiane na 50 stopni przy > prząłączaniu ja mam 27 stopni (STAG 300 Zavoli i matrix) i przy zakładaniu kumpel powiedziała mi tak: 1. z valtekami 2500 zł inatalacja i możliwe problemy oraz minimalna temp pzrełaczania 40 stopni 2. z matrixami 2800 i zero problemów oraz przeączanie 25-27 stopni wybrałam opcje 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2008 Ja mam wtryskiwacze BRC?? No chyba tak mi kolo mówił Miałem opcje 2800 zł - BRC S24 Albo 3500 jakoś za BRC + wtryki KEHIN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.