Skocz do zawartości

Problem z uruchamianiem


marionew

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z uruchamianiem zimnego silnika (CC700). Przy uruchamianiu musze oprucz ssania nacisnąć ze dwa razy pedał przyśpieszenia żeby uruchomić silnik.

Mój mechanik stwierdził że ten typ tak ma. Czy może ktoś też musi tak uruchamiać zimny silnik czy też jest to do naprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam problem z uruchamianiem zimnego silnika (CC700). Przy

> uruchamianiu musze oprucz ssania nacisnąć ze dwa razy pedał

> przyśpieszenia żeby uruchomić silnik.

> Mój mechanik stwierdził że ten typ tak ma. Czy może ktoś też musi tak

> uruchamiać zimny silnik czy też jest to do naprawy.

cze jasiu napisz jaki rocznik jaki przebieg i jaki gaźnik i przywitaj sie w odpowiednim wątki i uzupełnij profil grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rocznik 97, brzebieg 75000, a gażnik nie wiem

masz na 100% aisana i on ma tak ze jak przekrecisz kluczyk na zimnym wlączysz ssanie musisz raz do dechy nacisnąc gaz i puscic gaz i wtedy krecisz rozrusznikiem ten typ tak ma bo ma jakies głupie pół automatyczne ssanie grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> masz na 100% aisana i on ma tak ze jak przekrecisz kluczyk na zimnym

> wlączysz ssanie musisz raz do dechy nacisnąc gaz i puscic gaz i

> wtedy krecisz rozrusznikiem ten typ tak ma bo ma jakies głupie

> pół automatyczne ssanie

czy też przez ten gażnik jest tak że zaraz po ruszaniu wyłączenie ssania poprawia przyśpieszenie chociaż jest zimny silnik a po dojechaniu do skrzyżowania po kilku metrach muszę znowu włączyć ssanie bo gasnie.

Może gażnik potrzebuje regulacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy też przez ten gażnik jest tak że zaraz po ruszaniu wyłączenie

> ssania poprawia przyśpieszenie chociaż jest zimny silnik a po

> dojechaniu do skrzyżowania po kilku metrach muszę znowu włączyć

> ssanie bo gasnie.

> Może gażnik potrzebuje regulacji.

no jak masz poniżej 50 stopni to normalka grinser006.gif najprosciej zrobic tak ze poczekac az zacznie sie cofac ssanie i jak sie cofnie do polowy samo to wtedy wylaczyc grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy też przez ten gażnik jest tak że zaraz po ruszaniu wyłączenie

> ssania poprawia przyśpieszenie chociaż jest zimny silnik a po

> dojechaniu do skrzyżowania po kilku metrach muszę znowu włączyć

> ssanie bo gasnie.

U mnie też tak jest, ale to standart w tym modelu

> Może gażnik potrzebuje regulacji.

Raczej nie

tylko potrzebuje się zagrzać,a

ssanie się samo wyłączy.

No i jak kolega mówił, procedura zapalania musi być przeprowadzona prawidłowo...

Aisan to Japońska technologia hahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie też tak jest, ale to standart w tym modelu

> Raczej nie

> tylko potrzebuje się zagrzać,a

> ssanie się samo wyłączy.

> No i jak kolega mówił, procedura zapalania musi być przeprowadzona

> prawidłowo...

> Aisan to Japońska technologia

czy ja wiem czy to taka wspamiała technologia hehe.gifja kuż robili taki badziew to mogli zrobic automatyczne ssanie a nie pół automatyczne grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>czy ja wiem czy to taka wspamiała technologia

Czy ja napisałem wspaniała??? tuk.gif

> ja kuż robili taki

> badziew to mogli zrobic automatyczne ssanie a nie pół

> automatyczne

Mogli by, ale się leniom nie chciało

Jak zaswapujesz 1,2 to będziesz miał rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam problem z uruchamianiem zimnego silnika (CC700). Przy

> uruchamianiu musze oprucz ssania nacisnąć ze dwa razy pedał

> przyśpieszenia żeby uruchomić silnik.

> Mój mechanik stwierdził że ten typ tak ma. Czy może ktoś też musi tak

> uruchamiać zimny silnik czy też jest to do naprawy.

ja mam japońca i jest ok gażnik od nowości nie był regulowany i nie mam zamiaru go regulować cc 700 kat. 96r 86tyś . km chodzi pięknie żadnych problemów do niego polecam paliwo z shella 95pb bo jest pewne a nie jakieś badziewie z orlenu od czasu do czasu polecam nalać V

Powera ciut droższe, ale jazda bez porównania ten typ na byle czym nie pojedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.