rzel Napisano 14 Marca 2008 Udostępnij Napisano 14 Marca 2008 mam pytanie, da się go odkręcić: 1) bez demontażu maglownicy z samochodu? 2) bez użycia specjalistycznych kluczy ale z zapleczem warsztatowo-narzędziowym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazzik Napisano 15 Marca 2008 Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 Robiłem, wprawdzie nie w punto, ale auto to auto > mam pytanie, da się go odkręcić: > 1) bez demontażu maglownicy z samochodu? Na pewno > 2) bez użycia specjalistycznych kluczy ale z zapleczem > warsztatowo-narzędziowym? Tutaj nawet klucze nie pomogą. Tylko żabka/francuz. Jak robiłem u siebie to specjalnie sobie kupiłem klucz na tą okazję. I co z tego jak nie szło go na zakręcony drążek założyć/obrócić (to zawadzał o podłużnice, to o sanki, to o wahacz ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzel Napisano 15 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 I co z > tego jak nie szło go na zakręcony drążek założyć/obrócić (to > zawadzał o podłużnice, to o sanki, to o wahacz ) jak się udało to nie ma o czym mówić, dzięki za informację p.s. tak coś pamiętałem że to Ty robiłeś coś z drążkami ale chodziło mi pogłowie że wymieniałeś osłonę gumową połączenia drążka z maglownicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazzik Napisano 15 Marca 2008 Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > I co z > jak się udało to nie ma o czym mówić, dzięki za informację Trzeba tylko skręcić koła maksymalnie w daną stronę, żeby sie maglownica wysunęła > p.s. tak coś pamiętałem że to Ty robiłeś coś z drążkami ale chodziło > mi pogłowie że wymieniałeś osłonę gumową połączenia drążka z > maglownicą W puncie i owszem W escorcie zmieniałem drążki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomotron Napisano 15 Marca 2008 Udostępnij Napisano 15 Marca 2008 > mam pytanie, da się go odkręcić: > 1) bez demontażu maglownicy z samochodu? > 2) bez użycia specjalistycznych kluczy ale z zapleczem > warsztatowo-narzędziowym? Wykręcić będzie bardzo ciężko bez demontażu maglownicy. Drążek jest wklejany na klej do zabezpieczenia gwintów i nie ma innego zabezpieczenia które chroniło przed odkręceniem Więc koniecznie trzeba zastosować coś naprawdę porządnego np z rodziny Loctite. Ja miałem duuuuże przeboje z drążkiem marki moog nigdy tego gó... nie kupie, wymieniałem DWA ! razy i na dzień dobry chodził z dziwnym oporem. W czasie jazdy na prosto auto uciekało w bok. Myślałem, że się rozejdzie ale po paru dniach zaczął skrzypieć Po sprawdzeniu okazało się że klej puścił i drążek było można ręką odkręcić i jeszcze ciężej nim było można poruszyć. Wymieniłem znów na taki sam i powtórka z rozrywki, strach było jeździć. Dopiero wymiana na oryginał pomogła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.