Gokart Napisano 18 Marca 2008 Udostępnij Napisano 18 Marca 2008 Mam pytanie w zeszłym roku czyli jakies 10 000 km wstecz wymieniany był simering i okazuje sie ze dalej cieknie mi pomalutku olej, praktycznie wogóle żadnych ubytków nie mam oleju w silniku, mechanik powidział ze nie ma co już wymieniac jeszcze raz tego samego ponieważ i tak będzie cały czas ciekło bo jakis rowek sie zrobił czy coś powiedział zeby dolewać w razie czego oleju i jeździć. A jakie jest wasze zdanie na ten temat da rade coś z tym zrobić ? Dzięki za odpowidź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moritz86 Napisano 18 Marca 2008 Udostępnij Napisano 18 Marca 2008 na jakim wale jest ten zimmering?? korbowym czy rozrzadu?? nie raz mozna o milimetr inaczej zalozyc zimmering zeby nie pracował w rowku wyrobionym na wale i wtedy trzyma pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 18 Marca 2008 Udostępnij Napisano 18 Marca 2008 A przez te 10kkm tez cieklo? Ja bym chyba zmienil mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gokart Napisano 18 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2008 > A przez te 10kkm tez cieklo? > Ja bym chyba zmienil mechanika Chyba zaczeło cieć tak po przejechaniu około 4 tysiecy a iw ktoś ile może kosztować wymiana takiego zimeringu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 18 Marca 2008 Udostępnij Napisano 18 Marca 2008 > Chyba zaczeło cieć tak po przejechaniu około 4 tysiecy a iw ktoś ile > może kosztować wymiana takiego zimeringu ? Ktos na pewno wie. Tylko najpierw musimy sie dowiedziec, o ktory ci chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 18 Marca 2008 Udostępnij Napisano 18 Marca 2008 > Ktos na pewno wie. Tylko najpierw musimy sie dowiedziec, o ktory ci > chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gokart Napisano 18 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2008 rozrzadu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 18 Marca 2008 Udostępnij Napisano 18 Marca 2008 > rozrzadu Dopiero teraz zauwazylem, ze masz 900 tke. Wymiana nie jest trudna, mysle, ze mechanik nie powinien skasowac wiecej jak 30-50 za wymiane, ale mozna zrobic to samemu, nie ma duzo roboty. Samo uszczelnienie kosztuje pewnie ~20 zeta, tylko nie wiem, jak jest z miejscem pod maska w cc, bo ja mialem ten silnik w maluchu, wiec dostep byl dobry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gokart Napisano 18 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2008 > Dopiero teraz zauwazylem, ze masz 900 tke. > Wymiana nie jest trudna, mysle, ze mechanik nie powinien skasowac > wiecej jak 30-50 za wymiane, ale mozna zrobic to samemu, nie ma > duzo roboty. > Samo uszczelnienie kosztuje pewnie ~20 zeta, tylko nie wiem, jak jest > z miejscem pod maska w cc, bo ja mialem ten silnik w maluchu, > wiec dostep byl dobry. tyle ze bydgoscy mechanicy to patałachy ( nie wszyscy rzecz jasna ) i twierdza ze jest z tym mnóstwo roboty i kosztuje 250 zł normalnie bomba a jak wgladałoby to jesli był by to zimering na wale korbowym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 18 Marca 2008 Udostępnij Napisano 18 Marca 2008 > tyle ze bydgoscy mechanicy to patałachy ( nie wszyscy rzecz jasna ) i > twierdza ze jest z tym mnóstwo roboty i kosztuje 250 zł Odkrecic kolo pasowe, sciagnac pokrywe rozrzadu, wymienic simer, zakrecic pokrywe, przykrecic kolo. No i jeszcze sciagnac i zalozyc pasek, rzeczywiscie robota za 250 zeta > normalnie bomba a jak wgladałoby to jesli był by to zimering na > wale korbowym ? To jest simmer na wale korbowym, ale wkladany jest w pokrywe rozrzadu. W koncu to 900tka, wiec simmera na walku rozrzadu nie masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gokart Napisano 18 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2008 > Odkrecic kolo pasowe, sciagnac pokrywe rozrzadu, wymienic simer, > zakrecic pokrywe, przykrecic kolo. No i jeszcze sciagnac i > zalozyc pasek, rzeczywiscie robota za 250 zeta > To jest simmer na wale korbowym, ale wkladany jest w pokrywe > rozrzadu. > W koncu to 900tka, wiec simmera na walku rozrzadu nie masz Czyli muszę zmienic mechanika bo ten u którego byłem to patałach i rząda zbyt wiele kasy za taką usługę teraz pozostaje mi znależc dobrego fachowca i moze zmieszcze się w 150 zł.Dzieki powiedz mi jeszcze tylko jak ten zimering sie fachowo nazywa zebym wiedział co mówić pytajac telefonicznie o cene naprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 18 Marca 2008 Udostępnij Napisano 18 Marca 2008 > Czyli muszę zmienic mechanika bo ten u którego byłem to patałach i > rząda zbyt wiele kasy za taką usługę teraz pozostaje mi znależc > dobrego fachowca i moze zmieszcze się w 150 zł.Dzieki powiedz mi > jeszcze tylko jak ten zimering sie fachowo nazywa zebym wiedział > co mówić pytajac telefonicznie o cene naprawy Powiedz, ze ci cieknie simmer na wale od strony rozrzadu w 900tce to beda chyba wiedziec, o co chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 18 Marca 2008 Udostępnij Napisano 18 Marca 2008 > Dopiero teraz zauwazylem, ze masz 900 tke. > Wymiana nie jest trudna, mysle, ze mechanik nie powinien skasowac > wiecej jak 30-50 za wymiane, ale mozna zrobic to samemu, nie ma > duzo roboty. > Samo uszczelnienie kosztuje pewnie ~20 zeta, tylko nie wiem, jak jest > z miejscem pod maska w cc, bo ja mialem ten silnik w maluchu, > wiec dostep byl dobry. jesli od strony rozrzadu to dostep po zdjeciu nadkola i kola jest bardzo dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 18 Marca 2008 Udostępnij Napisano 18 Marca 2008 > Czyli muszę zmienic mechanika bo ten u którego byłem to patałach i > rząda zbyt wiele kasy za taką usługę teraz pozostaje mi znależc > dobrego fachowca i moze zmieszcze się w 150 zł.Dzieki powiedz mi > jeszcze tylko jak ten zimering sie fachowo nazywa zebym wiedział > co mówić pytajac telefonicznie o cene naprawy za 150-200zl to robia od strony skrzyni gdzie roboty jest 100% wiecej bo np. skrzynie trzeba zrzucic . poszukaj dobrze a moze ktos to wymieni w okolicy 80-100zl (tyle np licza za wymiane rozrzadu w 900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 18 Marca 2008 Udostępnij Napisano 18 Marca 2008 > jesli od strony rozrzadu to dostep po zdjeciu nadkola i kola jest > bardzo dobry Z drugiej strony tez jest dobry.... ... po wyjeciu skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 18 Marca 2008 Udostępnij Napisano 18 Marca 2008 > za 150-200zl to robia od strony skrzyni gdzie roboty jest 100% wiecej > bo np. skrzynie trzeba zrzucic . poszukaj dobrze a moze ktos to > wymieni w okolicy 80-100zl (tyle np licza za wymiane rozrzadu w > 900 Jak mialem wymieniac sprzeglo, to najtaniej znalazlem za 250, robota prawie ta sama, wiec cena bedzie podobna. P.S.Wolalem wymienic sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 18 Marca 2008 Udostępnij Napisano 18 Marca 2008 > Jak mialem wymieniac sprzeglo, to najtaniej znalazlem za 250, robota > prawie ta sama, wiec cena bedzie podobna. > P.S.Wolalem wymienic sam u mnie dra sie 150-200 ale robilem sam najgorsze jest to ze najpierw zrobilem sprzeglo a chwile potem uszczelniacz zaczol lac jak z cebra i w nastepnym tygodniu mialem powtorke z rozrywki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.