Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Gaśnie na wolnych obrotach!

Featured Replies

Napisano

Witam.

Mam problem z Asterką. Na wolnych obrotach gaśnie. Problemu tego nie ma gdy zdejmę wężyk biegnący do jakiegoś ustrojstwa (1 na poniższym zdjęciu). Mogę dodać, że przy założeniu wężyka 1 i zdjęciu wężyka oznaczonego 2 samochód nadal gaśnie. Wygląda na to, że to urządzonko jest zepsute (nie znam się na tym, ale chyba jest to przepływomierz powietrza). Czy daje się to jakoś naprawić czy też trzeba zamówić nowe (jaki ewentualny koszt)?

280590677-czujnik.JPG

post-39496-14352492248225_thumb.jpg

Napisano

Gdzie to zdjęcie, ale i bez wydaje mi się że chodzi Ci o MAPsensor a nie przepływomierz...

Napisano
  • Autor

> Gdzie to zdjęcie, ale i bez wydaje mi się że chodzi Ci o MAPsensor a

> nie przepływomierz...

Zdjęcie już dodane powyżej. A znajduje się to przytwierdzone do obudowy filtra powietrza.

Napisano

To jest zawór odprowadzania par paliwa.

Wężyk "1" idzie do korpusu przepustnicy, z "2" do zbiornika z węglem aktywnym.

Zaworek możesz sprawdzić podłączając go na krótko do akumulatora.

Jak zaworek nie jest podłączony to nie przepuszcza powietrza, a po podłączeniu powinno dać się przez niego dmuchnąć.

Tylko nie podłączaj go za długo bo nie lubi pracy ciągłej.

Napisano
  • Autor

Ok. Dzięki.

We wtorek będę miał czas to sprawdzę co i jak. Jeszcze tylko jedno pytanie - mogę tak jeździć ze zdjętym wężykiem czy lepiej pozostawić auto do czasu usunięcia usterki.

Napisano