Xsander Napisano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2005 Witam po wakacyjnej przerwie! Krótki bilans: Przejechane 5 tys km spalanie w normie przy klimie i butowaniu (do ostatnich dni). Trasa głównie kraj i raz słowacja! na liczniku 42 tys km! Od kilku dni zaóważyłem taki sam problem jaki macie w swoich diezlach! Spalanie 6-7 litrów. Spaliny dość poważnie śmierdzą, brak elastyczności na 4-5 biegu, max speed 160 km/h (tak jakby miał blokade i nie mógł więcej). Byłem na kompie i tylko dwa błędy miał zapisane w pamięci. (Nie pamiętam jakie, ale nie przepływomierza). Czyściłem EGR, wymieniłem wszystko co można było wymienic z cześci ekspluatacyjnych. Czekam do przyszłego tygodnia, jestem umówiony na test na kompie! Moze mi doradzice, albo bedziecie wiedziec co z waszymi bryczkami jest. POZDRO! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2005 > Spaliny dość poważnie śmierdzą, ale mi nowina bez diagnozowania padaki i marnych wskazań na egzaminerze powiem ci że to padakowata przepływka.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xsander Napisano 7 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2005 > ale mi nowina > bez diagnozowania padaki i marnych wskazań na egzaminerze powiem ci > że to padakowata przepływka.. Tez na to stawiam! Jutro zrobie test bez przepływki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalp_pl Napisano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2005 > Od kilku dni zaóważyłem taki sam problem jaki macie w swoich > diezlach! Spalanie 6-7 litrów. To standard > Spaliny dość poważnie śmierdzą, myślę że to też standard, ale nie testowałem > brak elastyczności na 4-5 biegu, max speed 160 km/h (tak jakby > miał blokade i nie mógł więcej). Toć to klasyczne objawy padniętego przepływomierza > Byłem na kompie i tylko dwa > błędy miał zapisane w pamięci. (Nie pamiętam jakie, ale nie > przepływomierza). Nie musi - u mnie też padnięta była przepływka, a w kompie czyściutko - żadnego błędu. A objawy były jak piszesz powyżej: bariera gdzieś na 3200 rpm - praktycznie nie szło przekroczyć tych obrotów na 4 i 5- tce > Czyściłem EGR, wymieniłem wszystko co można > było wymienic z cześci ekspluatacyjnych. > wymienić to tam można sporo - to cie musiało solidnie kosztować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xsander Napisano 9 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2005 > To standard > myślę że to też standard, ale nie testowałem ha ha ha > Toć to klasyczne objawy padniętego przepływomierza AMEN > Nie musi - u mnie też padnięta była przepływka, a w kompie czyściutko > - żadnego błędu. A objawy były jak piszesz powyżej: bariera > gdzieś na 3200 rpm - praktycznie nie szło przekroczyć tych > obrotów na 4 i 5- tce dokladnie, zrobilem test odłączyłem przepływke i ... samochód zupełnie inny! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2005 > dokladnie, zrobilem test odłączyłem przepływke i ... samochód > zupełnie inny! to po cholere tyle zamieszania jak wytarczyło odłączyć? ehh panie Darosławie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.