Skocz do zawartości

Problem z JTD!


Xsander

Rekomendowane odpowiedzi

Witam po wakacyjnej przerwie! Krótki bilans: palacz.gif

Przejechane 5 tys km spalanie w normie przy klimie i butowaniu (do ostatnich dni). Trasa głównie kraj i raz słowacja! na liczniku 42 tys km!

Od kilku dni zaóważyłem taki sam problem jaki macie w swoich diezlach! Spalanie 6-7 litrów. Spaliny dość poważnie śmierdzą, brak elastyczności na 4-5 biegu, max speed 160 km/h (tak jakby miał blokade i nie mógł więcej). Byłem na kompie i tylko dwa błędy miał zapisane w pamięci. (Nie pamiętam jakie, ale nie przepływomierza). Czyściłem EGR, wymieniłem wszystko co można było wymienic z cześci ekspluatacyjnych.

Czekam do przyszłego tygodnia, jestem umówiony na test na kompie! Moze mi doradzice, albo bedziecie wiedziec co z waszymi bryczkami jest.

POZDRO!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Od kilku dni zaóważyłem taki sam problem jaki macie w swoich

> diezlach! Spalanie 6-7 litrów.

To standard

> Spaliny dość poważnie śmierdzą,

icon_eek.gifhahaha.gif myślę że to też standard, ale nie testowałem hehe.gif

> brak elastyczności na 4-5 biegu, max speed 160 km/h (tak jakby

> miał blokade i nie mógł więcej).

Toć to klasyczne objawy padniętego przepływomierza

> Byłem na kompie i tylko dwa

> błędy miał zapisane w pamięci. (Nie pamiętam jakie, ale nie

> przepływomierza).

Nie musi - u mnie też padnięta była przepływka, a w kompie czyściutko - żadnego błędu. A objawy były jak piszesz powyżej: bariera gdzieś na 3200 rpm - praktycznie nie szło przekroczyć tych obrotów na 4 i 5- tce

> Czyściłem EGR, wymieniłem wszystko co można

> było wymienic z cześci ekspluatacyjnych.

>

hmm.gif wymienić to tam można sporo - to cie musiało solidnie kosztować hahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To standard

> myślę że to też standard, ale nie testowałem

ha ha ha

> Toć to klasyczne objawy padniętego przepływomierza

AMEN

> Nie musi - u mnie też padnięta była przepływka, a w kompie czyściutko

> - żadnego błędu. A objawy były jak piszesz powyżej: bariera

> gdzieś na 3200 rpm - praktycznie nie szło przekroczyć tych

> obrotów na 4 i 5- tce

dokladnie, zrobilem test odłączyłem przepływke i ... samochód zupełnie inny! palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.