Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kilka pytań początkującego

Featured Replies

Napisano

Witam serdecznie.

Od kilkunastu dni jestem posiadaczem Fiata Uno 899. Podczas dotychczasowej eksploatacji napotkałem kilka problemów, a, jako że jestem laikiem w temacie motoryzacji, sam nie poradzę sobiez rozwiązaniem smile.gif Wymienię może te najważniejsze:

1. Wskaźnik paliwa - kiedy wskażnik paliwa dojdzie do ok. 3 kresek nad zero, po przejechaniu ok. kilometra silnik zaczyna wariowac - raz zwieksza obroty, raz zmniejsza, przy ruszaniu mocno szarpie, tak jakby sie dlawil. Palaca sie rezerwe widzialem raz, jak przechylilem troche auto na zakrecie.

Czy macie jakis pomysl, dlaczego auto zachowuje sie jakby konczylo sie paliwo, mimo, ze wskaznik pokazuje jeszcze "dwie kreski" ? Jaka pojemnosc ma bak w Uno 899 ???

2. Mam jakies problemy z elektryka. Kiedy mam wlaczone swiatla, nie dziala ogrzewanie tylnej szyby oraz tylna wycieraczka w "trybie ciaglym". Przy wylaczonych swiatlach wycieraczka smiga i ogrzewanie rowniez. Gdzie szukac przyczyny?

Te dwie sprawy nurtuja mnie najbardziej, a szczegolnie pierwsza smile.gif Licze, ze otrzymam jakies konstruktywne odpowiedzi/podpowiedzi, poniewaz chcialbym poznac to auto (moje pierwsze z reszta) i jak najmniej korzystac z pomocy mechanikow.

Pozdrawiam

Greg z Pruszkowa

Napisano

> Witam serdecznie.

> Od kilkunastu dni jestem posiadaczem Fiata Uno 899. Podczas

> dotychczasowej eksploatacji napotkałem kilka problemów, a, jako