Skocz do zawartości

Jak najlatwiej podniesc troche moc w Bravo 1,8 ?


Elk_111

Rekomendowane odpowiedzi

> Ot tak, takie podstawowe i proste pytanko Moze ktos mi odpowiedziec?

> pozdrawiam

zacznij od filtra storzkowegi i dobrego dolotu do niego.Jk bedziesz mial dobrze dobrany to moc wzrosnie o jakies 10% czyli ok 10KM. tanio i dobre na poczatek. Pozniej Chip tuning-ok 1000zl i nastepne 10KM dojdzie. albo odrazu turbo za 6-8 tys/zl i wzrosnie o 50%. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja w mojej MW 1.8 chcę zmienić chip-a ... podbno moc skacze o 10KM i

> sporo momentu przybywa ....

Czesc!

Powiem Ci, ze te 10 koni sa sporo przesadzone. W silniku wolnossacym, sama zmiana chipa raczej nie przynieseie takich efektow frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja w mojej MW 1.8 chcę zmienić chip-a ... podbno moc skacze o 10KM i

> sporo momentu przybywa ....

na chip tuning bym nie liczył (przynajmniej nie w takich granicach) dlatego że jest to silnik wolnossący i max co możesz uzyskać - 4-5%

Ziarnko do ziarnka, uzbiera się miarka

Dobry filtr stożkowy, zmieniony dolotowy, układ wydechowy, wywalenie katalizatora i wsadzenie strumiennicy, no i ten chip jazda na Pb min 98 i w ten sposób osiągniesz 10-15% wzrostu mocy ale te zmiany lepiej wpływają na moment obrotowy. Nie wiem co znaczy tanio ale te zmiany o których piszę to wydatek ok tysiaczka (bez chipa) idąc dalej proponuję skontaktować się np. z panem Godulą (wpisz nazwę w wyszukiwarce np google a znajdziesz) i wymienić walek, wypolerować kolektor itp. i za jakieś 3 - 4 tys. masz wzrost mocy ok 30% 150 KM może ktoś napisze że lepiej kupić 2,0 - może i tak ale mało kto 1,8 ci podskoczy nawet nie wiem czy 2,0 (nie wiem jakie ma przełożenia ale silik na pewno lepiej będzie się zbierał i jest lżejszy)

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja w 1,6 osiągnołem bardzo duzy przyrost mocy jak odwiozlem kobiete

> do domu i wypakowalem prawie 3/4 bagarka wypełnionego jej

> rzeczami z wyjazdu wakacyjnego odrazu mial buta jak trzeba Hehe

Hehe, wiem cos o tym smile.gif pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wałki to wydatek 1500 zł za dwa u świątka - są różne a zrobi jaki chcesz...

portowanie i obróbka głowicy 1200zł

polerowanie kolektora dolotowego i wylotowego 300zł za każdy

odpowiednie splanowanie głowicy 50zł

cały dolot proponuje dobrać na hamowni(chodzi o optymalną długość kanałów) - to wydatek ok 400zł z rur z nierdzewki i z niezłym stozkiem.

na koniec strojenie ale to zalezy kto i gdzie to robi bo od tego zależy głównie cena (do 1000zł powinno być)

u mnie dało to wzrost mocy o 22% w porównaniu z serią...

są oczywiście minusy - do 3,5 obr nic się nie dzieje wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.