Elk_111 Napisano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2005 Ot tak, takie podstawowe i proste pytanko Moze ktos mi odpowiedziec? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
łuki Napisano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2005 > Ot tak, takie podstawowe i proste pytanko Moze ktos mi odpowiedziec? > pozdrawiam wałki, polerowanie kolektorów lub turbo kit albo zmiana samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MichalN Napisano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2005 > Ot tak, takie podstawowe i proste pytanko Moze ktos mi odpowiedziec? > pozdrawiam Ja w mojej MW 1.8 chcę zmienić chip-a ... podbno moc skacze o 10KM i sporo momentu przybywa .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barynioszka Napisano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2005 > Ot tak, takie podstawowe i proste pytanko Moze ktos mi odpowiedziec? > pozdrawiam zacznij od filtra storzkowegi i dobrego dolotu do niego.Jk bedziesz mial dobrze dobrany to moc wzrosnie o jakies 10% czyli ok 10KM. tanio i dobre na poczatek. Pozniej Chip tuning-ok 1000zl i nastepne 10KM dojdzie. albo odrazu turbo za 6-8 tys/zl i wzrosnie o 50%. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kolchoz Napisano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2005 > Ja w mojej MW 1.8 chcę zmienić chip-a ... podbno moc skacze o 10KM i > sporo momentu przybywa .... Czesc! Powiem Ci, ze te 10 koni sa sporo przesadzone. W silniku wolnossacym, sama zmiana chipa raczej nie przynieseie takich efektow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2005 > Ot tak, takie podstawowe i proste pytanko Moze ktos mi odpowiedziec? > pozdrawiam http://www.allegro.pl/show_item.php?item=58897239 polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zombie11 Napisano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2005 > http://www.allegro.pl/show_item.php?item=58897239 > polecam http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=58952729 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2005 > http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=58952729 na lodówke w sam raz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maybach Napisano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2005 tro to pikus najwzej da 100 koni ja widzialem bajer pod tutulem Turbo Kit za 50zyla dawalo nawet przyrost mocy o 70 %wiecej od mocy podstawowej ale nie ma jush chyba tej aukcji z patre mielismy z tego polewke:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
onufry Napisano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2005 > Ja w mojej MW 1.8 chcę zmienić chip-a ... podbno moc skacze o 10KM i > sporo momentu przybywa .... na chip tuning bym nie liczył (przynajmniej nie w takich granicach) dlatego że jest to silnik wolnossący i max co możesz uzyskać - 4-5% Ziarnko do ziarnka, uzbiera się miarka Dobry filtr stożkowy, zmieniony dolotowy, układ wydechowy, wywalenie katalizatora i wsadzenie strumiennicy, no i ten chip jazda na Pb min 98 i w ten sposób osiągniesz 10-15% wzrostu mocy ale te zmiany lepiej wpływają na moment obrotowy. Nie wiem co znaczy tanio ale te zmiany o których piszę to wydatek ok tysiaczka (bez chipa) idąc dalej proponuję skontaktować się np. z panem Godulą (wpisz nazwę w wyszukiwarce np google a znajdziesz) i wymienić walek, wypolerować kolektor itp. i za jakieś 3 - 4 tys. masz wzrost mocy ok 30% 150 KM może ktoś napisze że lepiej kupić 2,0 - może i tak ale mało kto 1,8 ci podskoczy nawet nie wiem czy 2,0 (nie wiem jakie ma przełożenia ale silik na pewno lepiej będzie się zbierał i jest lżejszy) Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maybach Napisano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2005 Ja w 1,6 osiągnołem bardzo duzy przyrost mocy jak odwiozlem kobiete do domu i wypakowalem prawie 3/4 bagarka wypełnionego jej rzeczami z wyjazdu wakacyjnego odrazu mial buta jak trzeba Hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elk_111 Napisano 9 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2005 > Ja w 1,6 osiągnołem bardzo duzy przyrost mocy jak odwiozlem kobiete > do domu i wypakowalem prawie 3/4 bagarka wypełnionego jej > rzeczami z wyjazdu wakacyjnego odrazu mial buta jak trzeba Hehe Hehe, wiem cos o tym pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oke Napisano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2005 > Ja w mojej MW 1.8 chcę zmienić chip-a ... podbno moc skacze o 10KM i > sporo momentu przybywa .... moze w 1.8 slacze o 10 koni ale w dwa zero sam chip daje niecale 7 koni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
łuki Napisano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2005 > - może i tak ale mało kto 1,8 ci podskoczy nawet nie wiem czy ale nie zapominaj że koncern VAG swego czasu wypuścił 1,8T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
łuki Napisano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2005 wałki to wydatek 1500 zł za dwa u świątka - są różne a zrobi jaki chcesz... portowanie i obróbka głowicy 1200zł polerowanie kolektora dolotowego i wylotowego 300zł za każdy odpowiednie splanowanie głowicy 50zł cały dolot proponuje dobrać na hamowni(chodzi o optymalną długość kanałów) - to wydatek ok 400zł z rur z nierdzewki i z niezłym stozkiem. na koniec strojenie ale to zalezy kto i gdzie to robi bo od tego zależy głównie cena (do 1000zł powinno być) u mnie dało to wzrost mocy o 22% w porównaniu z serią... są oczywiście minusy - do 3,5 obr nic się nie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MichalN Napisano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2005 > są oczywiście minusy - do 3,5 obr nic się nie dzieje Czyli do 3,5 obr jedziesz ... jak traktorem ... a po 35 zaczyna wciskac w fotel ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
łuki Napisano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2005 > Czyli do 3,5 obr jedziesz ... jak traktorem ... a po 35 zaczyna > wciskac w fotel ? mniej więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.