lisik Napisano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2005 Srednie spalanie w moim dupowozie w miescie z ostatnich dwoch bakow osiagnelo 5,8 litra na 100km W korkach 6, w nocnych przejazdzkach 5,5 - 60kmh na V biegu- ma wtedy 1800obr/min. Silnik FSI 90km Jazda meczaca ale spalanie mnie bardzo satysfakcjonuje- w trasie jednak juz nie jest tak kolorowo- przy 120kmh pali 7,5 litra na setke, przy 90kmh 6,5.... wiec kaszana.... Ale co najwazniejsze- wbrew testom na tvn turbo, na paliwie bp ultimate pali srednio 0,5 litra wiecej w trasie, 0,8 wiecej w miescie i dodatkowych koni dupohamownia nie stwierdza. Na klapce wlewu paliwa napisane jest PB95. Tankuje w neste- to paliwko sluzy gofrowi BTW- 11kkm przebiegu i zaczyna w srodku troszke trzeszczec conieco- mozliwe ze dlatego ze jest seryjnie obnizony i twardszy, ale mimo wszystko nie powinno to miec miejsca. Ale auto w srodku bardzo ciche i komfortowe. Seryjne kubelki sa naprawde jednymi z wygodniejszych w klasie... Seryjne naglosnienie srednio daje rade- za 2,2kpln mozna naprawde zlozyc lepszy sprzet. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nurek Napisano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2005 Gratuluję oszczędnego motoru. Cóż jednak z tego, skoro jazda FSI wymaga jeszcze większego namysłu, niż jazda SDI... A mianowicie - reakcja na gaz jest tak opóźniona, jakby auto miało nie turbodziurę, ale turbokrater po meteorycie tunguskim... I choć niektórym się podoba, i pewnie idzie się przyzwyczaić, to jednak mi to nie pasuje. Co innego na drogach, gdzie wyprzedzasz bez stresu o miejsce, bo masz autobahny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 16 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2005 > Gratuluję oszczędnego motoru. Cóż jednak z tego, skoro jazda FSI > wymaga jeszcze większego namysłu, niż jazda SDI... A mianowicie > - reakcja na gaz jest tak opóźniona, jakby auto miało nie > turbodziurę, ale turbokrater po meteorycie tunguskim... I choć > niektórym się podoba, i pewnie idzie się przyzwyczaić, to jednak > mi to nie pasuje. Co innego na drogach, gdzie wyprzedzasz bez > stresu o miejsce, bo masz autobahny... racja, ten silnik poza tym w ogole nie ma dolu, ale to w ogole, na 2 biegu przy 20 kmh nie daje sie pod gorke przyspieszyc.... budzi sie dopiero od okolo 2,5 rpm, a to za wysoko biorac pod uwage odciecie przy 6rpm... piszac budzi sie mam na mysli powolne pełzanie wskazowki predkosciomierza, lepiej jest powyzej 3,5rpm- wtedy jest w miare zadowalajaco. A silnik niby jest oszczedny ale przy normalnej jezdzie pali kolo 8 litrow po miescie i to nie jest zadna rewelacja- zeby osiagnac powyzsze spalania trzeba sie mooocno napocic. I chyba nie warto bo wole chyba ten litr dorzucic i miec jakas przyjemnosc z jazdy- nie myslec o tym ile jest wcisniety pedal gazu tylko myslec o komforcie jazdy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nurek Napisano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2005 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jabart Napisano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2005 OT jaką masz wersje wyposażenia bo widze ze zderzak z tyłu jest cały srebrny a u mnie jest na dole czarny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.