Veritas Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 podczas zmiany amorkow i sprezyn na sportowe ( skrocony tlok sprezyny -60/40 ) dochodza jakeis dodatkowe przeprobki typu skracanie gum bodajze odbijajacych czy cos w tym stylu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamien Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > podczas zmiany amorkow i sprezyn na sportowe ( skrocony tlok sprezyny > -60/40 ) dochodza jakeis dodatkowe przeprobki typu skracanie gum > bodajze odbijajacych czy cos w tym stylu? przy -60 z 3 balwankow z odboja na amorku zostawia sie zazwyczaj 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Veritas Napisano 24 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > przy -60 z 3 balwankow z odboja na amorku zostawia sie zazwyczaj 1 rozumiem ze balwanek jest z tylu tylko w srdoku sprezyny zalozony natomisat ja bede mial -40 ty a przod -60 czy tam rowniez dokonywac jakichkolwiek modyfikacji? i mam jecsez jedno pytanko czy sprezyna sportowa fabryczna moze zostac skrocona o jeden zwoj? podobno tylko 3 srodkowe sa odpowiedizalne za amortyzacje natomiast reszta to tzw lozne zwoje wypelniajace miejsce pomiedzy kielichem a buda auta..? czy to prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woncki Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > podczas zmiany amorkow i sprezyn na sportowe ( skrocony tlok sprezyny > -60/40 ) dochodza jakeis dodatkowe przeprobki typu skracanie gum > bodajze odbijajacych czy cos w tym stylu? Nie wiem o co Ci chodzi z tym tłokiem sprezyny ale... skraca sie tłok amortyzatora z przodu, przy obnizeniu -60 i juz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamien Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > rozumiem ze balwanek jest z tylu tylko w srdoku sprezyny zalozony > natomisat ja bede mial -40 ty a przod -60 czy tam rowniez > dokonywac jakichkolwiek modyfikacji? i mam jecsez jedno pytanko > czy sprezyna sportowa fabryczna moze zostac skrocona o jeden > zwoj? podobno tylko 3 srodkowe sa odpowiedizalne za amortyzacje > natomiast reszta to tzw lozne zwoje wypelniajace miejsce > pomiedzy kielichem a buda auta..? czy to prawda? przy -40 z tylu balwana nie ruszasz ruszasz tylko odboj z przodu (balwanek tez) ktory jest nalozony na tloczysko amorka i jest wewnatrz sprezyny przy -60 z przodu ucinasz 2 z 3 zgrubien balwanka i zostawiasz jedno http://photos02.allegro.pl/photos/oryginal/347/83/92/347839201 takie cos masz z przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
del_goblin Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > przy -40 z tylu balwana nie ruszasz > ruszasz tylko odboj z przodu (balwanek tez) ktory jest nalozony na > tloczysko amorka i jest wewnatrz sprezyny > przy -60 z przodu ucinasz 2 z 3 zgrubien balwanka i zostawiasz jedno > http://photos02.allegro.pl/photos/oryginal/347/83/92/347839201 > takie cos masz z przodu jakies herezje tu wypisujecie... mam -60 i z przodu i z tylu i NIC nie ruszalem. i jezdzi, nie narzeka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamien Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > jakies herezje tu wypisujecie... mam -60 i z przodu i z tylu i NIC > nie ruszalem. i jezdzi, nie narzeka no jezdzi tylko skok zawieszenie masz np 3cm zamias 6cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
del_goblin Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > no jezdzi tylko skok zawieszenie masz np 3cm zamias 6cm to spobuj zalozyc normalne opony i miec skok zawieszenia wiekszy niz 3cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.