Jarek_JD Napisano 2 Maja 2008 Udostępnij Napisano 2 Maja 2008 Uno 1,4 ies 96r. Powinienem coś wiedzieć przed wymianą? Specjalny sprzęt, jakieś kruczki? Np przy ostatniej wymianie nagrzewnicy nieoceniona była wiedza o posiadaniu kluczyka 5,5 i genialnej "trzeciej" śrubce w osłonie plastikowej Z góry dzięki za podwpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
esqlap1979 Napisano 2 Maja 2008 Udostępnij Napisano 2 Maja 2008 Może TO Ci coś pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 2 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2008 > Może TO Ci coś pomoże Umknął mi ten wątek z natłoku obowiązków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 2 Maja 2008 Udostępnij Napisano 2 Maja 2008 > Uno 1,4 ies 96r. > Powinienem coś wiedzieć przed wymianą? powinieneś wiedzieć, czy chcesz wymienić z przodu, z tyłu, stronami L lub R czy wszystkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 2 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2008 > powinieneś wiedzieć, czy chcesz wymienić z przodu, z tyłu, stronami L > lub R czy wszystkie No tak Dla uściślenia - najpierw z tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 3 Maja 2008 Udostępnij Napisano 3 Maja 2008 > No tak > Dla uściślenia - najpierw z tyłu żeby nie walić młotem po łożysku (ujemne pasowanie do piasty czyli na wcisk) stosuję domowej roboty "prasę hydrauliczną", która wykorzystuje lewarek 5t i ramę złożoną na dole i górze z solidnych ceowników w pionie łączonych równie solidnymi płaskownikami + śruby M12; do środka lewarek, jakieś drewienko i można fachowo wyciskać łożyska z piasty. klucz 30, nowa nakrętka piasty, klucz dynamometryczny (moment 220Nm), trochę dobrych chęci, minimalna ilość smaru na czop piasty. jeśli masz już pewien przebieg (>80kkm) i nie zdejmowałeś bebnów to mają one już solidny rant od strony tarczy kotwicznej i dużo łatwiej je zdjąć, gdy zluzujesz najpierw samoregulatory szczęk (dostępne za podłużnymi gumkami na tarczach kotwicznych). sam rant w bębnach usunąłem widiowym frezem palcowym. przy okazji możesz zaopiekować się rozpierakami ręcznego--przy zdjętej piaście jest do nich fantastyczny dostęp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2008 > żeby nie walić młotem po łożysku (ujemne pasowanie do piasty czyli na > wcisk) stosuję domowej roboty "prasę hydrauliczną", która > wykorzystuje lewarek 5t i ramę złożoną na dole i górze z > solidnych ceowników w pionie łączonych równie solidnymi > płaskownikami + śruby M12; do środka lewarek, jakieś drewienko i > można fachowo wyciskać łożyska z piasty. klucz 30, nowa nakrętka > piasty, klucz dynamometryczny (moment 220Nm), trochę dobrych > chęci, minimalna ilość smaru na czop piasty. To co przeczytałem, mi wystarczy Robię wydruki, daję ojcu i niech robi co chce. Nagrzewnicę mu wymieniłem, przekaźniki na światła zrobiłem, ale prasy w garażu nie będę robił Zobaczę, czy ojczulo sam (no, może mu pomogę ) wymiany się podejmie, czy mu na mechanika pożyczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.