Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wymiana rozrządu i uszczelki pod głowicą cc 700

Featured Replies

Napisano

Po pierwsze to witam wszystkich smile.gif

Mam pytanie może głupie ale znalazłem coś takiego http://grupy.scigacz.pl/Ustawienie,klucza,dynamometrycznego,2,426189,2007_03.html chłopaki tam piszą żeby śruby , które mają wg instrukcji być przykręcone z momentem 10Nm przykręcać zwykłym kluczem. Nie znam się na mechanice więc stąd moje pytanie czy faktycznie tak jest? A pytam dlatego że muszę wymienić rozrząd i uszczelkę pod głowicą w instrukcji jest napisane żeby "przykręcić śrubę mocującą koło pasowe na wale korbowym momentem 147Nm". Nie mam klucza dynamometrycznego czy TEN KLUCZ mogę kupić z czystym sumieniem do takich operacji czy jakiś inny? Z tego co czytałem to wymiana rozrządu nie należy do najtrudniejszych, ale nie wiem czy poradzę sobie z wymianą uszczelki pod głowicą jest to bardzo trudna sprawa?

z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi

a tak przepraszam chodzi o cinquecento 700 na weberze

Napisano

> Po pierwsze to witam wszystkich

> Mam pytanie może głupie ale znalazłem coś takiego

> http://grupy.scigacz.pl/Ustawienie,klucza,dynamometrycznego,2,426189,2007_03.html

> chłopaki tam piszą żeby śruby , które mają wg instrukcji być

> przykręcone z momentem 10Nm przykręcać zwykłym kluczem. Nie znam

> się na mechanice więc stąd moje pytanie czy faktycznie tak jest?

> A pytam dlatego że muszę wymienić rozrząd i uszczelkę pod

> głowicą w instrukcji jest napisane żeby "przykręcić śrubę