Skocz do zawartości

Przekładnia kierownicza


Fatal

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam mały problem , byłem dzisiaj w serwisie na czerpakach i panowie stwierdzili że mam luzy w przekładni kierowniczej frown.gif już mam dosyć samochodów frown.gif zapytałem się o koszta , pan powiedział że regeneracja i robocizna wyjdzie 500 zł , nie wiem czy to dużo czy mało ale jak dla mnie kwota jest spora frown.gif , mianowicie przyjechałem pod blok i sprawdziłem o co chodzi , a więc jak ruszam kierownicą w prawo i w lewo to słychać takie puk puk raczej to był dźwięk w okolicach środka samochodu ( chodzi mi o przekładnie ) , mam pytanko do was czy taką regenerację opłaca się robić i jak coś to zrobić coś jeszcze dodatkowo bo może będzie jedna robota , a drugie co to może stukać ? frown.gif bo sam już nie mam pojęcia , a wiecie jak to jest z serwisami frown.gif pozdrawiam Fatal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Mam mały problem , byłem dzisiaj w serwisie na czerpakach i panowie

> stwierdzili że mam luzy w przekładni kierowniczej już mam dosyć

> samochodów zapytałem się o koszta , pan powiedział że

> regeneracja i robocizna wyjdzie 500 zł , nie wiem czy to dużo

> czy mało ale jak dla mnie kwota jest spora , mianowicie

> przyjechałem pod blok i sprawdziłem o co chodzi , a więc jak

> ruszam kierownicą w prawo i w lewo to słychać takie puk puk

> raczej to był dźwięk w okolicach środka samochodu ( chodzi mi o

> przekładnie ) , mam pytanko do was czy taką regenerację opłaca

> się robić i jak coś to zrobić coś jeszcze dodatkowo bo może

> będzie jedna robota , a drugie co to może stukać ? bo sam już

> nie mam pojęcia , a wiecie jak to jest z serwisami pozdrawiam

> Fatal

klikamy i wiemy wszystko zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie kropek bez wspomagania ale po przeczytaniu tego tematu z mk2 dalej nie za bardzo kumam o co chodzi frown.gif i czy to na pewno stuka czy możliwe że to jest coś innego frown.gif jestem zielony więc nadal proszę o pomoc co robić frown.gif

Zastanawiam się nad zakupem nowej przekładni bo widze że cenowo nie jest tak zle , doradźcie coś proszę frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no własnie tu chodzi o mk 1 , panowie nikt mi nie pomoże rozwiązać

> problemu

niestety diagnostyka układu kierownicczego przez Internet to na obecnym etapie rozwoju technologicznego czynność niemożliwa do wykonania smirk.gif

Jak masz luz,odczuwalny przy szybkich ruchach kierą w okolicach położenia neutralnego,to pewnie przekładnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> niestety diagnostyka układu kierownicczego przez Internet to na

> obecnym etapie rozwoju technologicznego czynność niemożliwa do

> wykonania

> Jak masz luz,odczuwalny przy szybkich ruchach kierą w okolicach

> położenia neutralnego,to pewnie przekładnia.

powiem że ten luz czyli to pukanie to jest przy wolnym ruszaniu kierą frown.gif i nie wiem co robić regenerować swoją czy patrzyć coś nowego frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz podjechać do innej stacji diagnostycznej aby zweryfikować diagnozę tej pierwszej, a tutaj możemy tylko gdybać

co do regeneracji, to też wielka loteria ile to wytrzyma, rok na pewno bo taka jest gwarancja

Tutaj masz nówkę sztuke też z gwarancją, w razie wymiany może warto wziać pod uwagę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> musisz podjechać do innej stacji diagnostycznej aby zweryfikować

> diagnozę tej pierwszej, a tutaj możemy tylko gdybać

> co do regeneracji, to też wielka loteria ile to wytrzyma, rok na

> pewno bo taka jest gwarancja

> Tutaj masz nówkę sztuke też z gwarancją, w razie wymiany może warto

> wziać pod uwagę?

no własnie o to mi chodzi , że zamiast regenerować kupić nową i będzie ok tylko tutaj chciałem poznać wasze zdanie na ten temat , bo może coś innego jeszcze może być frown.gif ? ( czyli pukać )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no własnie o to mi chodzi , że zamiast regenerować kupić nową i

> będzie ok tylko tutaj chciałem poznać wasze zdanie na ten temat

> , bo może coś innego jeszcze może być ? ( czyli pukać )

tylko trzeba obadać czy ta nowa nie jest czasem też po regeneracji biglaugh.gif, chociaż zawsze to tańsze rozwiązanie niż 5 stów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tylko trzeba obadać czy ta nowa nie jest czasem też po regeneracji ,

te "nowe po regeneracji" do Mk1 bez hydrauliki nie przekraczają z reguły 200 ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> te "nowe po regeneracji" do Mk1 bez hydrauliki nie przekraczają z

> reguły 200

no własnie ja mam bez wspomagania także powinienem się w tej kwocie zmieścić , a powiedzcie mi czy dam radę sobie wymienić to sam ? czy jest to jakaś skomplikowana operacja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no własnie ja mam bez wspomagania także powinienem się w tej kwocie

> zmieścić , a powiedzcie mi czy dam radę sobie wymienić to sam ?

> czy jest to jakaś skomplikowana operacja

na kanale nie ma problemu.

Dobry zestaw narzędzi + ściągacz do sworzni.

I trochę praktyki w ustawianu prowizorycznie zbieżności zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no własnie ja mam bez wspomagania także powinienem się w tej kwocie

> zmieścić , a powiedzcie mi czy dam radę sobie wymienić to sam ?

> czy jest to jakaś skomplikowana operacja

dodam od siebie że jest trochę gimnastyki przy wkładaniu całości na miejsce, wsuwa się ją przez stronę pasażera, w mondrej książce radzą opuszczenie sanek podmieniając śruby na dłuższe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dodam od siebie że jest trochę gimnastyki przy wkładaniu całości na

> miejsce, wsuwa się ją przez stronę pasażera, w mondrej książce

> radzą opuszczenie sanek podmieniając śruby na dłuższe

nie to jak piszecie że taka dziwna ta operacja to zlecę to warsztatowi smile.gif mam nadzieję że nie spieprzą roboty , a jeszcze mam pytanko czy wymienić coś jeszcze dodatkowo ( może będzie jedna robota ) jak myślicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dodam od siebie że jest trochę gimnastyki przy wkładaniu całości na

> miejsce, wsuwa się ją przez stronę pasażera, w mondrej książce

> radzą opuszczenie sanek podmieniając śruby na dłuższe

ale te opuszczenie sanek to ze wspomaganiem chyba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale te opuszczenie sanek to ze wspomaganiem chyba...

ja tego nie wiem frown.gif , może kolega coś podpowie na ten temat , ale jak sami wiecie nie mam dostępu do kanału więc będę miał trudno frown.gif sam wymienić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam jeszcze jedną prozbę , nie działa mi coś Eper i nie mam jak namierzyć numeru katalogowego do przekładni kierowniczej , jeśli to ma znaczenie to samochód MK1 bez wspomagania silnik 1.2 75KM proszę o pomoc dziękuję smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie mam jeszcze jedną prozbę , nie działa mi coś Eper i nie mam

> jak namierzyć numeru katalogowego do przekładni kierowniczej ,

> jeśli to ma znaczenie to samochód MK1 bez wspomagania silnik 1.2

> 75KM proszę o pomoc dziękuję

proszę

280864466-eper2.jpg

post-62894-14352493969691_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie mam jeszcze jedną prozbę , nie działa mi coś Eper i nie mam

> jak namierzyć numeru katalogowego do przekładni kierowniczej ,

> jeśli to ma znaczenie to samochód MK1 bez wspomagania silnik 1.2

> 75KM proszę o pomoc dziękuję

sprawdź u tego sprzedawcy...ceny ma bardzo konkurencyjne a części oryginały...jak nie ma w aukcji to zadzwon lub napisz tanifiat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sprawdź u tego sprzedawcy...ceny ma bardzo konkurencyjne a części

> oryginały...jak nie ma w aukcji to zadzwon lub napisz tanifiat

ok sprawdzę jak coś to zadzwonię smile.gif dzięki za namiary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> proszę

a jaka jest różnica po między tymi dwoma przekładniami oslabiony.gif bo jak widać wyskoczyły dwa numery , chyba że to nie ma znaczenia proszę o info dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jaka jest różnica po między tymi dwoma przekładniami bo jak widać

> wyskoczyły dwa numery , chyba że to nie ma znaczenia proszę o

> info dziękuję

z linka który podałem Ci wczoraj do sprzedawcy z allegro wynika że w 1995 wprowadzili inne przekładnie, więc pewnie stąd rozróżnienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z linka który podałem Ci wczoraj do sprzedawcy z allegro wynika że w

> 1995 wprowadzili inne przekładnie, więc pewnie stąd rozróżnienie

no właśnie i sam już nie wiem która będzie do rocznika 96 icon_eek.gif na tej stronie nie ma podanego numeru katalogowego spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja mam takze mk1 1.2 75km i ostatnio jakies odglosy slysze jakby spod

> kolumny, ale luzow nie posiadam. Jedynie przy wolnej jezdzie

> slysze metaliczny odglos, jakby jakas guma sie wrobila (nie mam

> wspomagania). Proszę o pomoc kolegów

no to stawiam na przekładnie , masz te same objawy co ja frown.gif tylko teraz mam problem która to będzie chodzi mi o numer crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj gdzie indziej, bo strasznie dużo chcą. Jak miałem kropka to też myślałem o wymianie i z tego co pamiętam to moje ASO chciało dużo mniej za częśći i robote.(kolumna, wymiana, zbieżność, tylko ceny nie pamiętam) 30.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zdecydowałem się na zakup nowej przekładni tylko mam jeszcze pytanko ( ponieważ nie chcę jakiś niespodzianek ) frown.gif czy podanie modelu , rocznika , jaki silnik i ile koni ,bez wspomagania wystarczy tyle informacji aby kupić dobrą przekładnię czy jeszcze coś mi brakuje frown.gif , proszę o informację bo już sam głupieje , ( przekładnia będzie z firmy Ricambi prawdopodobnie ) acha jeszcze jedno może warto wymienić półosie przy okazji confused.gif doradźcie proszę

acha czy po wymianie przekładni trzeba robić zbieżność ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra widzę zero zainteresowania , a szkoda frown.gif

Zadzwoniłem do serwisu i się omówiłem na piątek na wymianę przekładni i od razu wymienią mi końcówki drążka , także przekładnia , końcówki plus zbieżność i robocizna wyniesie mnie 500 zł , nie wiem czy to standardowa kwota czy nie ale już trudno frown.gif , acha gość mi mówił żeby lepiej sobie kupić końcówki lepsze polecił mi Delphi za 52 zł tylko nie wiem czy sztuka czy dwie frown.gif , jak już będzie zrobione dam wam znać co i jak pozdrwiam Fatal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobra widzę zero zainteresowania , a szkoda

> Zadzwoniłem do serwisu i się omówiłem na piątek na wymianę przekładni

> i od razu wymienią mi końcówki drążka , także przekładnia ,

> końcówki plus zbieżność i robocizna wyniesie mnie 500 zł , nie

> wiem czy to standardowa kwota czy nie ale już trudno , acha

> gość mi mówił żeby lepiej sobie kupić końcówki lepsze polecił mi

> Delphi za 52 zł tylko nie wiem czy sztuka czy dwie , jak już

> będzie zrobione dam wam znać co i jak pozdrwiam Fatal

a to co końcówki oryginalne są złe...pitolenie mechanika...powodzenia bo wiem jak boli -500 pln zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a to co końcówki oryginalne są złe...pitolenie mechanika...powodzenia

> bo wiem jak boli -500 pln

no masz rację boli jak cholera -500zł na koncie frown.gif no ale co zrobić , jak się chce mieć kropka to trzeba , a co masz na myśli piszą oryginale to niby jakiej firmy confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny przypadek -okazało się (sam na to wpadłem) że w tylnej części przekładni jest śruba na imbus do regulacii luzu między listwą a zębatką .Wystarczyło odrobine wkręcić i stuki ustąpiły .W ASO chcieli mi wymieniać na nową !--- życzę powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałem podobny przypadek -okazało się (sam na to wpadłem) że w tylnej

> części przekładni jest śruba na imbus do regulacii luzu między

> listwą a zębatką .Wystarczyło odrobine wkręcić i stuki ustąpiły

> .W ASO chcieli mi wymieniać na nową !--- życzę powodzenia.

a masz może jakieś foto gdzie ta śruba się znajduje może sprobował bym u siebie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wejdziesz do kanału to tą śrubę (to jest podobne do korka spustowego oleju wsrodku jest sześciokąt na klucz imbusowy chyba 16)zobaczysz wkręconą z tyłuprzekładni .widać między nadwoziem a przednią belką .Tam jest z boku podziałka )kreski 1.2.3 ) po przekręceniu o 1 kreskę sprawdzić czy stuki ustąpiły / jeżeli tak zabezpieczyć LOCTITE szczeliwo przed odkręceniem (ja zapunktowałem).Można przekręcić odwie podziałki (oczywiście w prawo)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak wejdziesz do kanału to tą śrubę (to jest podobne do korka

> spustowego oleju wsrodku jest sześciokąt na klucz imbusowy

> chyba 16)zobaczysz wkręconą z tyłuprzekładni .widać między

> nadwoziem a przednią belką .Tam jest z boku podziałka )kreski

> 1.2.3 ) po przekręceniu o 1 kreskę sprawdzić czy stuki ustąpiły

> / jeżeli tak zabezpieczyć LOCTITE szczeliwo przed odkręceniem

> (ja zapunktowałem).Można przekręcić odwie podziałki (oczywiście

> w prawo)

A ten LOCTITE to jakiś klej, uszczelniacz czy co ? bo nie mam pojęcia wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wystarczy zapunktować .Najpierw zlokalizuj !!

Dobra powiem Ci tak że byłem pod samochodem i nie zlokalizowałem takiej śruby jaką ty opisujesz frown.gif , znalazłem śrubę zwykłą na klucz (17 około ) i tyle ( nic przy niej nie kręciłem bo nie wiem do czego ona jest , wiem może jestem niewidomy ale z mechaniki nie jestem dobry frown.gif , proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak wejdziesz do kanału to tą śrubę (to jest podobne do korka

> spustowego oleju wsrodku jest sześciokąt na klucz imbusowy

> chyba 16)zobaczysz wkręconą z tyłuprzekładni .widać między

> nadwoziem a przednią belką .

to gdzieś tu jest?

280889531-przek%B3adnia.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobra widzę zero zainteresowania , a szkoda

> Zadzwoniłem do serwisu i się omówiłem na piątek na wymianę przekładni

> i od razu wymienią mi końcówki drążka , także przekładnia ,

> końcówki plus zbieżność i robocizna wyniesie mnie 500 zł , nie

> wiem czy to standardowa kwota czy nie ale już trudno , acha

> gość mi mówił żeby lepiej sobie kupić końcówki lepsze polecił mi

> Delphi za 52 zł tylko nie wiem czy sztuka czy dwie , jak już

> będzie zrobione dam wam znać co i jak pozdrwiam Fatal

Końcówki weź Mogga. 35 zł/szt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Końcówki weź Mogga. 35 zł/szt.

Końcówek nie wymieniałem bo oryginalne są w idealnym stanie smile.gif

No ale temat zakończony , przekładnia wymieniona , zbieżność zrobione i w portfelu -- 400 zł frown.gif , ale jak teraz się fajnie kręci smile.gif , mam starą przekładnię jak ktoś chce to porobię fotki później smile.gif , dziękuję wszystkim za wszelaką pomoc w temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.