Skocz do zawartości

Kody Daignostyczne dla GM


nieboraku

Rekomendowane odpowiedzi

> Szału nie ma

nie no, to na strone Vectry konczy sie troche wczesniej (1740) i dotyczy tylko silnika (P). To co zapodalem siega troche dalej (2800) i dotyczy tez: nadwozia, zawieszenia i calej sieci.

"B" Body Codes -- B0001 - B4000

"C" Chassis Codes -- C0000 - C1800

"P" Powertrain Codes -- P0016 - P2800

"U" Network Codes -- U0001 - U2200

Tak wiec lista jest lekko bogatsza, i ja bym powiedzial, ze szal jest - tyle, ze w narzeczu Szekspira wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie no, to na strone Vectry konczy sie troche wczesniej (1740) i

> dotyczy tylko silnika (P). To co zapodalem siega troche dalej

> (2800) i dotyczy tez: nadwozia, zawieszenia i calej sieci.

> "B" Body Codes -- B0001 - B4000

> "C" Chassis Codes -- C0000 - C1800

> "P" Powertrain Codes -- P0016 - P2800

> "U" Network Codes -- U0001 - U2200

> Tak wiec lista jest lekko bogatsza, i ja bym powiedzial, ze szal jest

> - tyle, ze w narzeczu Szekspira

Fakt blush.gif nie sprawdziłem do końca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co oznacza taki błąd jak poniżej,brak go na polskim spisie

> P1125 - Accelerator Pedal Position (APP) System

system pozycji pedalu przyspeiszenia - czy cos w ten desen biglaugh.gif

powinno sie skaldac z takich elementow: Accelerator Pedal Position (APP) sensor (czujnik pozycji pedalu przyspieszenia) and Engine Control Module (ECM) (modul kotroli silnika). W niektorych autach zalecaja wywalic wtyczke i zlutowac na stale

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> system pozycji pedalu przyspeiszenia - czy cos w ten desen

> powinno sie skaldac z takich elementow: Accelerator Pedal Position

> (APP) sensor and Engine Control Module (ECM). W niektorych

> autach zalecaja wywalic wtyczke i zlutowac na stale

No właśnie tak mi się wydawało, tłumacząc to. Ale jak miałem taki błąd to był określony na kompie jako usterka w systemie podciśnienia zaworu turbiny confused.gif więc skąd ta różnica hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie tak mi się wydawało, tłumacząc to. Ale jak miałem taki

> błąd to był określony na kompie jako usterka w systemie

> podciśnienia zaworu turbiny więc skąd ta różnica

ta, tutaj tez pisza, ze to blad turbo (boost solenoid), aczkolwiek moment dalej jest opisane jako: P1125 Critical system malfunction 1.

Na koniec znalazlem to:

P1125 Pending Multiple definitions available:

Boost Pressure Solenoid - Insufficient flow

Turbocharger (TC) wastegate regulating value - circuit malfunction

Intake air flap control actuator - circuit malfunction

Te sa blizsze temu co piszesz, ale w sumie tylko jedno jest to samo biglaugh.gif

Wyglada na to, ze do wszystkiego trzeba podchodzic z rezerwa waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kurna, aż tak dobrze nie władam tym obcym językiem, możesz mi w

> skrócie opisać sens tamtych wypowiedzi.

nie ma co tlumaczyc, bo blad to blad biglaugh.gif. Jedno, co Cie moze interesowac, to: most recent - EML light on, no turbo, limp mode, fault codes P0400 (EGR valve), P1125 (boost soleniod) and P1635 (glow circuit). Using the usual trusty Vectra fault-finding method (removing each vacuum pipe in turn and sucking the end-works every time!) I traced the fault to the vacuum pipe that disappears into the engine/passenger bulkhead trim panel..

kolesiowi wywalilo taki pakiet bledow, posciagal kolejne rury (jeden koniec) i najnormalniej ssal powietrze z rurki, i znalazl wadliwa rure wchodzaca do grodzi od strony pasazera...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie ma co tlumaczyc, bo blad to blad . Jedno, co Cie moze

> interesowac, to: most recent - EML light on, no turbo, limp

> mode, fault codes P0400 (EGR valve), P1125 (boost soleniod) and

> P1635 (glow circuit). Using the usual trusty Vectra

> fault-finding method (removing each vacuum pipe in turn and

> sucking the end-works every time!) I traced the fault to the

> vacuum pipe that disappears into the engine/passenger bulkhead

> trim panel..

> kolesiowi wywalilo taki pakiet bledow, posciagal kolejne rury (jeden

> koniec) i najnormalniej ssal powietrze z rurki, i znalazl

> wadliwa rure wchodzaca do grodzi od strony pasazera...

Dzięki !! Jak rozumiem chodzi o wężyki podciśnienia biglaugh.gif Bo już sił nie mam w rozpracowywaniu tego układu crazy.gif ale rurek jeszcze nie ssałem oink.gifzlosnik.gif więc chyba czas nadszedł aby tak to sprawdzać irked.gif

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.