novo Napisano 30 Maja 2008 Udostępnij Napisano 30 Maja 2008 Pany jest takie mały problem. Mianowicie 2. Pacjent to CCS. Ostatnio zauważyłem że silnik czasami zaczyna przerywać, nie równo pracować, zaczyna strzelać itp... Ale tylko czasami. Nie wiem co to może być. Jaka może być tego przyczyna? I sprawa druga. Silnik coś się dosyć nagrzewa. Wiem, że ciepło ale chyba bez przesady. Wystarczy przejechać pare km, a już temperaturka powyżej 90st. Auto nie jest więc nie powinno się tak dziać. Aha. Dodam że jeżdże tylko na "podtlenku", może czas na regulacje wymiane filtrów itp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 30 Maja 2008 Udostępnij Napisano 30 Maja 2008 > Pany jest takie mały problem. Mianowicie 2. Pacjent to CCS. Ostatnio > zauważyłem że silnik czasami zaczyna przerywać, nie równo > pracować, zaczyna strzelać itp... Ale tylko czasami. Nie wiem co > to może być. Jaka może być tego przyczyna? > I sprawa druga. Silnik coś się dosyć nagrzewa. Wiem, że ciepło ale > chyba bez przesady. Wystarczy przejechać pare km, a już > temperaturka powyżej 90st. Auto nie jest więc nie powinno się > tak dziać. > Aha. Dodam że jeżdże tylko na "podtlenku", może czas na regulacje > wymiane filtrów itp? z przerywaniem to Panie ciężko na odległość... może być cewka, świece, przewody WN, może być moduł, albo np. zabrudzony czujnik położenia wału, a może coś w instalacji lpg się dzieje co do temperatury - co oznacza powyżej 90? 95, 100, 120 czy 130? wentylator działa i chłodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 30 Maja 2008 Udostępnij Napisano 30 Maja 2008 > Pany jest takie mały problem. Mianowicie 2. Pacjent to CCS. Ostatnio > zauważyłem że silnik czasami zaczyna przerywać, nie równo > pracować, zaczyna strzelać itp... Ale tylko czasami. Nie wiem co > to może być. Jaka może być tego przyczyna? > I sprawa druga. Silnik coś się dosyć nagrzewa. Wiem, że ciepło ale > chyba bez przesady. Wystarczy przejechać pare km, a już > temperaturka powyżej 90st. Auto nie jest więc nie powinno się > tak dziać. > Aha. Dodam że jeżdże tylko na "podtlenku", może czas na regulacje > wymiane filtrów itp? z przerywaniem to popatrz czy nie poluzowała sie wtyczka od cewek zapłonowych lub wtyczka od wariatora zapłonu (obydwie przy twardym aucie lubiały od czasu do czasu sie poluzować) jesli chodzi o wysoką temp to ten typ tak ma, tez mnie to denerwowało, ale nie zdązylem do konca tego wyeliminowac, wymienilem wszystko, pompe, czujniki, termostat etc, ostatnia nadzieja w chłodnicy która zapewne jest moooocno skamieniała w środku PS: wrzuciłbys jakies aktualne foty autka chetnie zobacze jak teraz wyglada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 30 Maja 2008 Udostępnij Napisano 30 Maja 2008 > co do temperatury - co oznacza powyżej 90? 95, 100, 120 czy 130? > wentylator działa i chłodzi? jak sie niedopilnowało w ciepły dzien to przy bucie nawet do 120 mogło podskoczyć starałem sie pilnować i nie butowac w upały, ewentualnie ogrzewanie załączałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gondol Napisano 30 Maja 2008 Udostępnij Napisano 30 Maja 2008 > Pany jest takie mały problem. Mianowicie 2. Pacjent to CCS. Ostatnio > zauważyłem że silnik czasami zaczyna przerywać, nie równo > pracować, zaczyna strzelać itp... Ale tylko czasami. Nie wiem co > to może być. Jaka może być tego przyczyna? > I sprawa druga. Silnik coś się dosyć nagrzewa. Wiem, że ciepło ale > chyba bez przesady. Wystarczy przejechać pare km, a już > temperaturka powyżej 90st. Auto nie jest więc nie powinno się > tak dziać. > Aha. Dodam że jeżdże tylko na "podtlenku", może czas na regulacje > wymiane filtrów itp? To że czas na regulacje to Ci mówiłem od razu. Posprawdzaj wtyczki w cewkach bo mi też czasem wypadały bo trochu luzne były. Też kcem fotexy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
novo Napisano 31 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2008 To z przegrzewanie to też zacząłem uważać. Zauważyłem że wystarczy przez chwile potoczyć się na luzie, a temperaturkla szybko spada poniżej 90st. No to po sprawdzam wszystkie wtyczki i zobaczymy czy to pomoże. Spokojnie fotki będą, tylko że jestem chwilowo bardzo zabiegany, egzaminy, praca itp. Cierpliowści Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LOST Napisano 31 Maja 2008 Udostępnij Napisano 31 Maja 2008 > To z przegrzewanie to też zacząłem uważać. Zauważyłem że wystarczy > przez chwile potoczyć się na luzie, a temperaturkla szybko spada > poniżej 90st. > No to po sprawdzam wszystkie wtyczki i zobaczymy czy to pomoże. > Spokojnie fotki będą, tylko że jestem chwilowo bardzo zabiegany, > egzaminy, praca itp. Cierpliowści Kurcze dziwne to nie miałem takich problemów ani w cc 899 ani nie mam w sc 1,1 no padający wentylator to tak ale, żeby mi się autko co chwila grzało to nie to co wy opisujecie to tu się nie da jeździć jeżeli musicie delikatnie bo sie mu gorąco zrobi to coś jest nie tak?? może sie nie zapina pełen obwód ale jak?? Jezeli piszecie że wymienialiście wszystko to cos jest nie hallo kupa kasy i brak efektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
novo Napisano 31 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2008 > Kurcze dziwne to nie miałem takich problemów ani w cc 899 ani nie mam > w sc 1,1 no padający wentylator to tak ale, żeby mi się autko co > chwila grzało to nie to co wy opisujecie to tu się nie da > jeździć jeżeli musicie delikatnie bo sie mu gorąco zrobi to coś > jest nie tak?? może sie nie zapina pełen obwód ale jak?? > Jezeli piszecie że wymienialiście wszystko to cos jest nie hallo kupa > kasy i brak efektu No własnie cos nie halo. Może zrobię tak jak Robert pisze. Zabiorę się i wymienie chłodnicę. Może to cos pomoże jak nie to ja juz nie wiem za co się brać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 31 Maja 2008 Udostępnij Napisano 31 Maja 2008 > Kurcze dziwne to nie miałem takich problemów ani w cc 899 ani nie mam > w sc 1,1 no padający wentylator to tak ale, żeby mi się autko co > chwila grzało to nie to co wy opisujecie to tu się nie da > jeździć jeżeli musicie delikatnie bo sie mu gorąco zrobi to coś > jest nie tak?? może sie nie zapina pełen obwód ale jak?? > Jezeli piszecie że wymienialiście wszystko to cos jest nie hallo kupa > kasy i brak efektu nie miałes problemów bo nie miales pewnie niskiego auta co juz troche ogranicza chłodzenie no i jakby nie był nie do końca seryjnego silnika ostatnia nadzieja w chłodnicy, bo to jedyna rzecz której nie wymieniłem, a termostat juz jest przerobiony tak ze cały czas idzie na duzy obieg wody aby jeszcze bardziej ograniczyć nagrzewanie zresztą przegrzewanie w cc sportingach jest dość częste, w rozmowach z niektórymi userami tez słyszałem podobne akcje, ba i to w autach bez lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 31 Maja 2008 Udostępnij Napisano 31 Maja 2008 > No własnie cos nie halo. Może zrobię tak jak Robert pisze. Zabiorę > się i wymienie chłodnicę. Może to cos pomoże jak nie to ja juz > nie wiem za co się brać. na szczęscie chłodnica nie jest taka droga swego czasu to nawet juz kombinowałem zeby moze dopasować jakąś wiekszą chłodnice z innego auta, bodajże coś tam wypatrzyłem ze z audi 80 by się zmieściła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LOST Napisano 31 Maja 2008 Udostępnij Napisano 31 Maja 2008 > nie miałes problemów bo nie miales pewnie niskiego auta co juz troche > ogranicza chłodzenie no i jakby nie był nie do końca seryjnego > silnika > ostatnia nadzieja w chłodnicy, bo to jedyna rzecz której nie > wymieniłem, a termostat juz jest przerobiony tak ze cały czas > idzie na duzy obieg wody aby jeszcze bardziej ograniczyć > nagrzewanie > zresztą przegrzewanie w cc sportingach jest dość częste, w rozmowach > z niektórymi userami tez słyszałem podobne akcje, ba i to w > autach bez lpg No nie no bez przesady co ma obniżenie do tego sc mam -40 1.1mpi i bez problemów miałem Rovera 400 obniżonego na 9cm prześwitu i nie miało to wpływu na przegrzewanie się coś jest nie tak z obiegiem wiem że problemy SC bywają ale myślę, że jest to jakaś niesprawność w danym egzemplarzu bo nie wszyscy maja takie problemy !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
novo Napisano 31 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2008 > na szczęscie chłodnica nie jest taka droga > swego czasu to nawet juz kombinowałem zeby moze dopasować jakąś > wiekszą chłodnice z innego auta, > bodajże coś tam wypatrzyłem ze z audi 80 by się zmieściła Popatrzę na dniach i spróbuje się zabrać za to. Nowa chłodnica to zawsze nowa. Może coś pomoże. PS. Które to są wtyczki co mam sprawdzic bo wiesz... Musze się przestawić z 700 na CCSa a tam jest wszystko inaczej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 31 Maja 2008 Udostępnij Napisano 31 Maja 2008 > Popatrzę na dniach i spróbuje się zabrać za to. Nowa chłodnica to > zawsze nowa. Może coś pomoże. > PS. Które to są wtyczki co mam sprawdzic bo wiesz... Musze się > przestawić z 700 na CCSa a tam jest wszystko inaczej? - przy cewkach są one przy filtrze stozkowym wkrecone w głowice - wtyczki idące z wariatora do bodajze czujnika połozenia walu. idz po kablach od wariatora najlepiej (to pudełko przyczepione do wygłuszenia, pisze na nm BRC) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 31 Maja 2008 Udostępnij Napisano 31 Maja 2008 > No nie no bez przesady co ma obniżenie do tego sc mam -40 1.1mpi i > bez problemów miałem Rovera 400 obniżonego na 9cm prześwitu i > nie miało to wpływu na przegrzewanie się coś jest nie tak z > obiegiem wiem że problemy SC bywają ale myślę, że jest to jakaś > niesprawność w danym egzemplarzu bo nie wszyscy maja takie > problemy !!! rover to rover, mozliwe ze tam układ chłodzenia jest lepiej dopracowany niz w fiacie co nie zmiania faktu ze chłodnica w "pacjencie" ma juz ponad 11 lat !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
novo Napisano 1 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2008 > - przy cewkach są one przy filtrze stozkowym wkrecone w głowice > - wtyczki idące z wariatora do bodajze czujnika połozenia walu. idz > po kablach od wariatora najlepiej (to pudełko przyczepione do > wygłuszenia, pisze na nm BRC) Sprawdzone, podociskane i nadal to samo. Dziś go, aż tak przymuliło, że zgasł . Musze zobaczyć czy na benie dzieje się to samo, ale w baku el piździ. Jeżeli nie zauważe tego tzn, że coś nie tak z gazem jest. A może on jakoś za mało powieterka dostaje lub za dużo i go dławi czasami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2008 > Sprawdzone, podociskane i nadal to samo. Dziś go, aż tak przymuliło, > że zgasł . Musze zobaczyć czy na benie dzieje się to samo, ale > w baku el piździ. Jeżeli nie zauważe tego tzn, że coś nie tak z > gazem jest. > A może on jakoś za mało powieterka dostaje lub za dużo i go dławi > czasami? nie wiem moze sie rozregulował lpg ja go juz nie mam od ponad pół roku wiec nie wiem co tam kto robil moze warto wyregulowac troche o tym aucie wiem, jesli bedizesz na jakims spocie albo cos to mozemy sie spotkac to oblukam co tam jest namieszane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.