Skocz do zawartości

Diagnoza co stuka??


balu

Rekomendowane odpowiedzi

Sytuacja

wsteczny załączamy i delikatnie do tyłu cisza smile.gif

wsteczny załączamy i do tyłu noramlanie przez pierwszw dwa metry łup lup łup coś napierdziela crazy.gif

co to może byc??

i za ile gdzie to naprawić ??

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy odglosy dochodza z... ? kiedys mi sie tak tluklo w skrzyni przy agresywnych probach wyjechania z kopnego sniegu na tzw "kolyske" i tylko walilo na wstecznym. Powodem byly.... poduchy pod silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgłosy dochodza z przodu i też obstawiam poduchy crazy.gif

klocki wymieniane i sa jeczcze grube więc pukań nie powinno być smile.gif

teraz pytanie dużo zachodu z wymiana poduch jest - i ile ich tam siedzi - a może jeszcze poducha pod skrzybią jest (ale tu by chyba biegi ciężej wchodziły 0 no nie wiem nie znam się az tak na tym niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poduchy 3 z czego jedna pod skrzynia. wyrypane poduchy objawiaja sie m.in zla pracy drazka zmiany biegow... np 5 i wsteczny ( jako prawa strrona ) zle wchodzi itp..

a ile zachodu ? to kawal blachy z gumowym klockiem na jedna spora srube. Potrzebny kanal i lewarek zeby podtrzymac silnik na czas podmiany 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzialem wpisy na tutejszym forum jak ludzie robili po sztuce , co dla mnie jest lekko screwy.gif

http://moto.allegro.pl/item372009670_poduszka_skrzyni_biegow_fiat_stilo_1900_jtd.html

musze chyba zrewidowac swoje poglady wink.gif troche drogi gips jakby chcial czlowiek wymienic komplet hmm.gif

swoje doswiadczenia opieram na takich czesciach jakiś tekst gdzie mozna bylo robic pol auta za darmoche

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No i teraz trze4ba gdzieś to zdjagnozować masakra