Lysy1980 Napisano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 silnik 3,7 L V6 opłaca sie po ilu moze sie zwrocic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 > silnik 3,7 L V6 opłaca sie po ilu moze sie zwrocic?? jaki silnik dokladnie, ci powiem z doswiadczenia ze amerykance nie lubia gazu i glowice szybko padaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
centaur14 Napisano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 > jaki silnik dokladnie, ci powiem z doswiadczenia ze amerykance nie > lubia gazu i glowice szybko padaja co ty opowiadasz ? mi tez mowiono ze tylna glowica padnie , na dzien dzisiejszy przebieg ponad 337000km w tym ponad 150000 km na gazie i nic. ma sie calkiem dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 > co ty opowiadasz ? mi tez mowiono ze tylna glowica padnie , na dzien > dzisiejszy przebieg ponad 337000km w tym ponad 150000 km na > gazie i nic. ma sie calkiem dobrze. mowie to z doswiadcznia z pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2008 > jaki silnik dokladnie, ci powiem z doswiadczenia ze amerykance nie > lubia gazu i glowice szybko padaja ciekawe ciekawe jakos moje amerykance lubia gaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2008 Dodaję - ford windstar V6 na sekwencji od ładnych kilku lat - bezproblemowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_diablo Napisano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2008 > ciekawe ciekawe > jakos moje amerykance lubia gaz Pewnie wiesz, bo chyba miałeś / masz taki samochód... jak wygląda kwestia zagazowania chryslerowskiego V6 3,5 254KM? Jaka instalka? Jakieś problemy eksploatacyjne? Jakieś specjalne patenty potrzebne? Jak wygląda zużycie lpg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_diablo Napisano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2008 > mowie to z doswiadcznia z pracy Sebekk, ale ty w pracy to tylko te padnięte widzisz... to tak jak na forum - ludzie o problemach piszą, jak nie mają problemów to nie piszą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2008 > Sebekk, ale ty w pracy to tylko te padnięte widzisz... to tak jak na > forum - ludzie o problemach piszą, jak nie mają problemów to nie > piszą mam przyglad z ostatnich czasow, Dodge Caliber na gazie pol roku i glowica do roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2008 > Pewnie wiesz, bo chyba miałeś / masz taki samochód... mialem sprzedalem latem jak wygląda > kwestia zagazowania chryslerowskiego V6 3,5 254KM? Jaka > instalka? Instalka to prins bo wlasciwie innej nie uznaje i dla tego w zadnym samochodzie nie mialem problemow z LPG >Jakieś problemy eksploatacyjne? ZADNE i dla tego warto doplacic do 1 ligi >Jakieś specjalne > patenty potrzebne? zadnych wydumek w tym siliku nie musisz stosowac >Jak wygląda zużycie lpg? od 10 do 20 z hakiem no jest spora rozbieznosc ale to do siebie maja amerykany z wiekszymi silnikami choc 3.5 to wlasciwie maly silniczek realnie trasa 10-12litrow lpg miasto 16-18litrow lpg ale w korkach i nie oszczedzajac w ogole auta to 20 lyknie lekko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.