-
Liczba zawartości
2 978 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
el_diablo's Achievements
starszy kierowca (13/20)
616
Reputacja
-
Spokojnie. Sama możliwość jest ciekawa, ale to nie oznacza że trzeba ją wdrażać w życie.
-
No dobra, chyba pierwszy problem Kontrola poziomu oleju pokazuje INACTIVE pomimo, że silnik jest już rozgrzany.
-
To ma być pierwsze auto dla syna, więc miało być fajne, ale nie za mocne. Zresztą jeździłem nim trochę i nie sprawia wrażenia przymulonego, z prędkościami autostradowymi też spokojnie można jeździć.
-
Oryginalny z 2010. Trzymał napięcie 10.8V. O dziwo samochód odpalał normalnie, jedynie nieaktywny był start-stop i radio wyłączało się chwilę po zgaszeniu silnika.
-
Na początku kwietnia. Bezpośrednio od 1 właściciela, oryg. przebieg 76 tys. km, bezwypadkowy
-
Na chwilę obecną wygląda, że wszystko jest ok. Wymieniłem tylko oryginalny akumulator.
-
Kupiłem BMW E81 116i 2.0 z 2010 r. Jako, że nie jest to samochód szczególnie polecany, proponuję obstawiać co pierwsze się zepsuje
-
Poprzedni 1.6T
-
Zgodnie z instrukcją obroty powyżej 1500, zaplanowałem sobie nawet trasę gdzie takie warunki przez pół godziny utrzymam, ale już po 20 km kontrolka zgasła.
-
Widocznie jeżdżę zgodnie z nazwą, bo u mnie krzyczał o wypalanie tylko raz, mimo że robię głównie krótkie odcinki w mieście. Do wypalenia wystarczyło około 20 km ekspresówką.
-
Taka warstwa lodu raczej powinna ochronić przed szokiem termicznym. Zawsze odmrażam szyby ciepła wodą z kranu pow. 50 st. C i nigdy nie było żadnego problemu.
-
Coś co przejeździ następne 40 lat w trybie codziennym, nie zgnije i da się go na bieżąco naprawiać? To chyba tylko jakiś Ursus z czasów PRL...
-
No cóż w sumie moja wina. Przy tym trybie użytkowania powinienem przesiąść się na rower albo narty Albo kupić ekologicznego elektryka - oczywiście jak drugi samochód (też ekologicznie...)