-
Liczba zawartości
63 573 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
154
Ostatnia wygrana r1sender w dniu 18 Lutego
Użytkownicy przyznają r1sender punkty reputacji!
Retained
- stary zboczeniec
Profile Information
-
Imię
Rafał
-
Płeć
Not Telling
-
Lokalizacja
Rumia
-
Samochód
warzywniak
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
r1sender's Achievements
-
a kto by się obrotami w takim automacie przejmował, odpalasz i idziesz sobie na taras piwko pić
-
coś od siebie, miałem stare ej9, raz zdarzyło mi się zrobić więcej kilometrów na rezerwie- auto było fest leciwe. Od tamtego czasu miałem problem, auto poszarpywało. Wyczyściłem zbiornik w którym było pełno szlamu, 2x filtr paliwa wymieniłem bez skutku. Dopiero demontaż wtryskiwaczy i podłączenie ich na krótko pod aku z jednoczensym dmuchaniem wysokim ciśnieniem pomogło. Z jednego wtryskiwacza wydmuchało dokładnie taki sam szlam co w zbiorniku i na sitku od pompy.
-
w meganie II miałem problem z czujnikiem ciśnienia, albo chłodziło normalnie albo na chwilę załączało i wyłączało. Po wymianie problem znikł.
-
Ale ja tego nie neguję jednak rotacja dalej jest w obiegu ze względu na cięcie. Przyjęło się, że dualka więcej wybacza co może mieć znaczenie u kogoś kto dopiero zaczyna zabawę w polerowanie. Filmy instruktażowe z reguły kierowane są do kogoś kto się czegoś uczy. Też śledzę niektóre kanały i goście polerują oboma typami maszyn, chociaż faktycznie więcej oscylacyjnych dotyczy.
-
Wszystkie maszyny polerskie czy to rotacyjne czy oscylacyjne(DA) kształtem przypominają szlifierki kątowe. Po prostu tak ergonomiczny kształt został wymuszony przez technikę prowadzenia maszyny po elemencie. Maszyna rotacyjna w studiu detalingowym to jak garnitur u faceta, po za tym jest bardziej efektywna od dualek. Co byś nie kupował to patrz, żeby miała wolny start i stabilizację obrotów. Pierwsze żeby pasty nie rozrzuciła w koło nim po elemencie rozprowadzisz, a drugie żeby pod naciskiem nie zwalniała. W tych najtańszych różnie z tym bywa jak się czyta fora, nie zawsze jest tak jak deklaruje to opis na kartonie. I pad często czyść. Najlepiej jakbyś miał dwa. Po 1/2 elementu wymieniasz na nowy, czyscisz i tak na zmianę. Za każdą zmianą impregnuj pada. Nie oczekuj, że w jedno popołudnie zrobisz to dobrze, bo nie zrobisz, chyba że na sztukę. I tak najważniejsze jest przygotowanie powierzchni przed polerowaniem. Lakier ma być czysty, fest umyty, bez zaschniętych kup, soków z drzew, owadów czy smoły.
-
Pewnie na wyposażeniu przy konfiguracji ktoś oszczędził, to jest realizowane przez radar, a asystent pasa przez kamerę w przedniej szybie. Zen to chyba jedna z najniższych opcji wyposażenia.
-
i tu jest plus, że możesz sobie start/stop z przycisku na konsoli wyłączyć. Miałem Megane IV i po kilku jazdach zatrybiłem, że to po wejściu do auta i odpaleniu silnika, wciskałeś guzik i po temacie. Z resztą nie uważam, żeby akurat jakoś specyficznie w porównaniu do innych marek reagował. No ale u mnie była manualna skrzynia, a inne auta z tym systemem też w manualu ujeżdżałem.
-
po 2-3 elemencie ręce Ci odpadną od tej wkrętarki i akumulatorków nie nadążysz ładować.
-
Mi robił warsztat od renówek, jakby nie chcieli się podjąć to znalazłem firmę która miała skrzynię do benzynowego trafica o takim symbolu jak moja, szukaj pod hasłem skrzynie zając.
-
ale w takiej skrzyni nic nie regenerujesz, wymieniasz zużyte elementy na nowe i tyle w temacie.
-
Zawieszenie tylne tanie w naprawach nie jest, a i z elektroniką różnie bywa, są tacy których tylko typowe problemy dotknęły albo tacy którzy cały czas z czymś nowym walczą. To tyle w temacie 407. Do świetności 406 to mu daleko. To wszystko co mnie po lekturze forum Lwa zdziwiło na temat 407.