Skocz do zawartości

AKUMLATOR - jak serwis radzi swoim klientom


punto2013

Rekomendowane odpowiedzi

> Tez mam problem z akumulatorem... samochod 1,5 roku przebieg 80tys.

> Najpierw powiedzieli ze jest niedaladowany i go doladowali ale

> ja im powiedzialem ze nie ma dnia zeby samochod nie jezdzil to

> teraz twierdza ze jest przeladowany... i ma zla barwe

> elektrolitu (brazowa) i jak na razie stoi u nich a ja jezdze na

> pozyczonym... Bylem juz u nich kilka razy - tez trace czas i

> pieniadze bo samochod ma jezdzic a nie stac w serwisie...

> Dzwonilem juz kilka razy do Bielska ale tam tez chyba duzo nie

> moga... tylko strata kasy na telefon...

> I tak sobie mysle teraz... kupilem nowy samochod zeby miec spokoj...

> ale chyba wolalbym kupic uzywke - robic naprawy i przeglady we

> wlasnym zakresie a nie placic kolosalne sumy za przeglady w ASO

> i uzeranie sie z nimi o byle co... juz mi nerwy puszczaja

> czasami... Ostatnio wymyslili ze przy 80tys trzeba wymieniac

> pasek rozrzadu (1.2 8V) to chyba lekka przesada ale ASO zawsze

> ma racje a klient musi placic...

> a wracajac do AKUMULATOROW to chyba cos powinnismy z tym zrobic... bo

> to nie jest pojedynczy przypadek tylko po prostu te wloskie

> wynalazki nie wytrzymuja POLSKICH ZIM i trzeba cos z tym zrobic

> - moze napiszemy jakas petycje do FIAT Auto Poland??

Wymiana paska po 80 tyś na pewno nie zaszkodzi choć ja sam zamierzam wymienić po 120 tyś tak jak nakazuje instrukcja obsługi bo w razie pęknięcia silnik jest niekolizyjny a i warsztatów mam pod ręką pełno i assistance za darmola.

Co do akumulatora to poczytaj moje wypowiedzi w tym wątku, ten kto się zastosował do mojego pomysłu już dawno śmiga na nowym akumulatorze i dawno zapomnał o kłopotach z zasranym magneti strucelli albo posłuchaj fachowca od akumulatorów Pepcia hahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No i porazka....

> ASO bylo w sumie mile ale skonczylo na tym ze nalaowali mi akumulator

> i stwierdzili ze jak sie bedzie powtarzac to mam znowu

> przyjechac a najlepiej wezwac assistance zeby miec wszystko

> udokumentowane na papierze.

> Pomiaru aku dokonali w temperaturze jaka panowala na hali wiec pewnie

> z +10-15 C i oczywiscie wszystko bylo ok (12.93 V i 211 A pr

> rozr.). Ale co mi z tego jak podczas mrozow ktore maja niestety

> nadejsc bede szedl do autka z sercem na ramieniu.

> Juz stracilem na tym jednym podejsciu z 50 zl (przerwy w pracy +

> dojazdy) a jak jeszcze tak z 2 razy pojade albo zawale jakies

> godziny w robocie przez wezwanie Assistance to taniej przyjdzie

> kupno akumulatora i wymiana we wlasnym zakresie.

> ehhh

Tym razem bylo lepiej ....

winner.gifwinner.gifwinner.gif

Kropek dostal Centre Plus 40 Ah brawo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.