jay_21 Napisano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2008 Witam! Mam takie pytanie, mianowicie czy zła zbieżność kół może powodować zdzieranie "od zewnętrznej strony" bieżnika tylnej opony? Zdziera tylną lewą oponę. Koła nie rozkraczone, luzów w zawieszeniu brak, ciśnienia opon ok. tylko nie wiem jak z tą zbieżnością... Samochód taki jak w podpisie. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2008 jezeli w tym co masz w podpisie, to oznacza ze pora zakupic zestaw naprawczy wahacza i wymienic zbieznosc nic do tego nie ma, bo jest ustawiany tylko przod, chyba ze mial kiedys duzego dzwona z tylu i sie z deczka pokrzywil... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jay_21 Napisano 26 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2008 > jezeli w tym co masz w podpisie, to oznacza ze pora zakupic zestaw > naprawczy wahacza i wymienic zbieznosc nic do tego nie ma, bo > jest ustawiany tylko przod, chyba ze mial kiedys duzego dzwona z > tylu i sie z deczka pokrzywil... Jesli mialby dzwona to problem z opona bylby od poczatku, a problem pojawil sie niedawno.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2008 no to w takim razie ja obstawiam wahacz... zobacz czy kolo przypadkiem nie jest pochylone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jay_21 Napisano 26 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2008 > no to w takim razie ja obstawiam wahacz... zobacz czy kolo > przypadkiem nie jest pochylone Z tym że koło nie jest ani rozkraczone ani nie leci ku środkowi, uderzenie w krawężnik czy poprzecznie tez nie miało miejsca. Opony mam 3 lata z czego od okolo 2 - 3 mies. zdziera opone :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
106 Napisano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2008 Bez pomiaru nie zobaczysz 1mm zmiany...a oponę będzie darło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jay_21 Napisano 26 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2008 > Bez pomiaru nie zobaczysz 1mm zmiany...a oponę będzie darło. 1 mm jest dopuszczalny przy zbieżności, przed chwilą wróciłem od diagnosty i zbieżność ok, tylne tuleje wahacza tez ok, ale ktorys element musi przeciez za to odpowiadac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2008 > 1 mm jest dopuszczalny przy zbieżności, przed chwilą wróciłem od > diagnosty i zbieżność ok, tylne tuleje wahacza tez ok, ale > ktorys element musi przeciez za to odpowiadac... zbieżność czy geometrię sprawdzałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jay_21 Napisano 26 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2008 > zbieżność czy geometrię sprawdzałeś? Zbieżność i stan zawieszenia (luzy itp.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2008 > 1 mm jest dopuszczalny przy zbieżności, przed chwilą wróciłem od > diagnosty i zbieżność ok, tylne tuleje wahacza tez ok, ale > ktorys element musi przeciez za to odpowiadac... jakie tuleje??? tuleje są tam tylko do mocowania tylnej belki do nadwozia. a w wahaczach są łożyska stożkowe , które niestety co jakiś czas szlak trafia.... moze diagnosta nie zbyt dokladny przy oględzinach zawieszenia... sam pracyje na OSKP i wiem jak to jest.. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.