Skocz do zawartości

amor przód...wymiana?


Omen81

Rekomendowane odpowiedzi

witaj!

wszyscy ci tu napiszą że tylko parami, jednak ja wymieniałem po sztuce i było oki, po badaniu okazało się że sprawność starego i nowego różniła się tylko 2%!

jednak zanim zdecydujesz się na wymianę jednej sztuki sprawdź drugi. pojedynczo można wymienić tylko w przypadku mechanicznego uszkodzenia amora, a nie jak po prostu jeden nieznacznie szybciej się skończył niż drugi.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witaj!

> wszyscy ci tu napiszą że tylko parami, jednak ja wymieniałem po

> sztuce i było oki, po badaniu okazało się że sprawność starego i

> nowego różniła się tylko 2%!

> jednak zanim zdecydujesz się na wymianę jednej sztuki sprawdź drugi.

> pojedynczo można wymienić tylko w przypadku mechanicznego

> uszkodzenia amora, a nie jak po prostu jeden nieznacznie

> szybciej się skończył niż drugi.

> pozdro

tez tak mysle, dzieki pozdro smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podziwiam Mimo, ze sam nie żałuje $$$ na auto i części, to z

> doświadczenia wiem,

> ze wymiana obu wahaczy mija się z celem.

jezeli przebig jest mniejszy od 10 kkm to sam bym sie zastanawial, ale powyzej to nie ma sensu pojedynczo. teraz oryginal mozna za 250 PLN kupic wiec nie jest to duzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a powiedz mi jeszcze , bo ja mam monroe amory i nie pamietam jakie to są czy gaz czy olej czy cóś... musze załozyc taki sam jaki jest załozony jesli chce wymienic tylko 1 sztuke?? jak poznac rodzaj amora??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a powiedz mi jeszcze , bo ja mam monroe amory i nie pamietam jakie

> to są czy gaz czy olej czy cóś... musze załozyc taki sam jaki

> jest załozony jesli chce wymienic tylko 1 sztuke?? jak poznac

> rodzaj amora??

jak masz gazowe to gazowe jak gaz olej to gaz olej- generalnie jak masz wymieniać jedną szt. to trzeba dobrać w miarę charakterystykę amorka.

jednak pamiętaj że jeżeli jeden jest skończony a drugi prawie to wymiana tylko parami.

przyglądnij sie dokładnie amortyzatorowi, być może będzie jeszcze na nim naklejka, wytłoczenie. no i jeszcze jedno gwarancja jest zazwyczaj obwarowana koniecznością wymiany obu i przez warsztat samochodowy...

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.