Skocz do zawartości

Zła wiadomość dla właścicieli samochodów


Gripen

Rekomendowane odpowiedzi

Bruksela właśnie ugięła się pod naciskiem lobbingu wielkich producentów aut i zgodziła się, aby za niecałe dwa lata przestało obowiązywać unijne tzw. rozporządzenie GVO. Dziś pozwala ona kierowcom dokonywać napraw w ASO przy użyciu nieoryginalnych i znacznie tańszych części zamiennych. Po 31 maja 2010 r. stracą oni taką możliwość - podaje "Wprost".

Ci, którzy mają stosunkowo nowe auta, zostaną zmuszeni do zapłacenia słonego haraczu w ASO, gdyż w wypadku tańszej naprawy w niezależnych warsztatach straciliby gwarancję.

Tylko na okresowe przeglądy będą wydawali rocznie nawet o kilka tysięcy złotych więcej niż dotychczas. W dodatku koncerny motoryzacyjne nie będą zobowiązane - jak obecnie - do udostępniania informacji technicznych o swoich autach niezależnym warsztatom.

Onet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bruksela właśnie ugięła się pod naciskiem lobbingu wielkich

> producentów aut i zgodziła się, aby za niecałe dwa lata

> przestało obowiązywać unijne tzw. rozporządzenie GVO. Dziś

> pozwala ona kierowcom dokonywać napraw w ASO przy użyciu

> nieoryginalnych i znacznie tańszych części zamiennych.

Na szczęście teraz przeglądy robi się co dwa lata, a pierwszy często po kilkunastu lub kilkudziesięciu tysiącach przebiegu więc miejmy ich w nosie smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.