Skocz do zawartości

jak sciagnac beben?!


michal_80

Rekomendowane odpowiedzi

poniewaz po badaniu technicznym okazalo sie ze chamulec na tylnym prawym kole ma tylko 30% sprawnosci, zabralem sie za sprawdzenie tego co tam sie dzieje (moze cylinderek sie zapiekl) ale stanalem juz na sciaganiu bebna:(. Nie wiem jak sie uporac z zabezpieczeniem prawdopodobnym (dziurka na obwodzie bebna). prosze o jakies wskazowki. z gory wielkie dzieki 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> poniewaz po badaniu technicznym okazalo sie ze chamulec na tylnym

> prawym kole ma tylko 30% sprawnosci, zabralem sie za sprawdzenie

> tego co tam sie dzieje (moze cylinderek sie zapiekl) ale

> stanalem juz na sciaganiu bebna:(. Nie wiem jak sie uporac z

> zabezpieczeniem prawdopodobnym (dziurka na obwodzie bebna).

> prosze o jakies wskazowki. z gory wielkie dzieki

Nic prostrzego, odkrecasz 2 szpilki i juz nic poza byc moze rantem nie trzyma, wiec pobijasz mlotkiem i beben schodzi sam. Ja pobijalem razem z kolego z dwóch stron i elegancko wyszedl. Radze tez spilowac ten rand na kbebnie to w przyszlosci bedzie sie lepiej sciagał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak wlasnie zrobilem, odkrecilem szpilki i stukalem, ale balem sie mocno zeby przypadkiem czujnika abs nie uszkodzic. i ta dziurka mnie zastanawiala czy to nie zabezpieczenie jakies (jak w audi). ale jak jest tak jak mowisz to wale na garaz i zabietam sie za to:) Dzieki 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wiem czy dziala na szczeki, w kazdym razie jest tam czujnik od

> abs, bo nic innego oprocz tego tam nie moze byc

ta dziurka służy do zwolnienia spręzyny samoregulatora......(przynajmniej tak mi się wydaje)

proponuję ostukiwać bęben dwoma młotkami z dwóch stron na raz......

jeśli porobiły się ranty na bębnach...to troszkę potrwa....ale sie uda........

ostrożnie z podważaniem szczęk.....i ciągnięciem bębna na siłę....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli chodzi o sciaganie bebna to najpierw popusc linke z recznego, oczywiscie auto na biegu bez recznego zostawiasz.

a pozniej mlotek( najlepiej jakis duzy) i klupac. mozesz jeszcze przez dziurke poregolowac samoregulator tak azeby szczeki byly bardziej scisniete. mi to zajelo ostatnio 15 min, chodzi mi o wymiane na nowe.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega wyżej radzi wkręć w miejsce szpilek dwie sruby 8 i wkręcaj beben będzie się odsuwał od piasty. Młotek moZe być pomocny. Jeżeli bęben ma spory rant na brzegu to będzie ciezko. W moim przypadku duzo cierpliwości i pomyślunku dało rezultat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> poniewaz po badaniu technicznym okazalo sie ze chamulec na tylnym

> prawym kole ma tylko 30% sprawnosci, zabralem sie za sprawdzenie

> tego co tam sie dzieje (moze cylinderek sie zapiekl) ale

> stanalem juz na sciaganiu bebna:(. Nie wiem jak sie uporac z

> zabezpieczeniem prawdopodobnym (dziurka na obwodzie bebna).

> prosze o jakies wskazowki. z gory wielkie dzieki

Oczywiście bęben da się ściągnąć za pomocą młotka, ale się narobisz po pachy a i tak będziesz musiał poluźnić samoregulato bo nie założysz spowrotem bębna (chyba że znów ma chama młotkiem). Więc lepiej poluzować od razu samoregulator przez otwór w bębnie i bez problemu zdjąć bęben.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.