marcin77 Napisano 3 Września 2005 Udostępnij Napisano 3 Września 2005 jak zmienia się naciąg paska klinowego, po wymianie paska w miare dodawania gazu gwizd słychać, za mocno czy za luźno naciągniętny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 3 Września 2005 Udostępnij Napisano 3 Września 2005 > jak zmienia się naciąg paska klinowego, po wymianie paska w miare > dodawania gazu gwizd słychać, za mocno czy za luźno naciągniętny siemka narpiew sprawdz sciskajac reką czy sie ugina ok 3 cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 3 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2005 > siemka narpiew sprawdz sciskajac reką czy sie ugina ok 3 cm zbadam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 3 Września 2005 Udostępnij Napisano 3 Września 2005 > zbadam jak bedzie sie uginal to naciąg jest ok jak nie to za kolem jest sruba trza ją poluzować i kolo do przodu a jeżeli naciąg jest ok a wciąż pisczy to być może pasek jest do de (za twardy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 3 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2005 > jak bedzie sie uginal to naciąg jest ok > jak nie to za kolem jest sruba trza ją poluzować i kolo do przodu > a jeżeli naciąg jest ok a wciąż pisczy to być może pasek jest do de > (za twardy) pasek gates, jeszcze nie sprawdzałem, wieczorem podłubie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 3 Września 2005 Udostępnij Napisano 3 Września 2005 > pasek gates, jeszcze nie sprawdzałem, wieczorem podłubie pamietaj ma byc 1,5 cm na strone a jesli dalej bedzie piszczec to o kant dupy rozbic to co pisałem bo to znaczy ze koło jest skrzywione PPAA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 3 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2005 > pamietaj ma byc 1,5 cm na strone > a jesli dalej bedzie piszczec to o kant dupy rozbic to co pisałem bo > to znaczy ze koło jest skrzywione > PPAA piszczeć to może nie, ale przed kupnem auta gość twierdził że wymieniał pasek (miałem nawet opakowanie od paska, od tamtej pory przejechałem może 1500km), żebyś nie wykrakał że krzywe koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 4 Września 2005 Udostępnij Napisano 4 Września 2005 > piszczeć to może nie, ale przed kupnem auta gość twierdził że > wymieniał pasek (miałem nawet opakowanie od paska, od tamtej > pory przejechałem może 1500km), żebyś nie wykrakał że krzywe > koła ja mialem cos podobnego i to bylo to ze nie od uno pasek mi wcisneli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 4 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2005 > ja mialem cos podobnego i to bylo to ze nie od uno pasek mi wcisneli pasek jest za mocno naciągnięty (według mnie), praktycznie nie da się palcami nacisnąć (czyli luz minimalny), druga sprawa to chyba łożysko altka też szumi,dzwoni itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.