Skocz do zawartości

regulacja naciągu paska klinowego


marcin77

Rekomendowane odpowiedzi

> jak bedzie sie uginal to naciąg jest ok

> jak nie to za kolem jest sruba trza ją poluzować i kolo do przodu

> a jeżeli naciąg jest ok a wciąż pisczy to być może pasek jest do de

> (za twardy)

pasek gates, jeszcze nie sprawdzałem, wieczorem podłubie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pamietaj ma byc 1,5 cm na strone

> a jesli dalej bedzie piszczec to o kant dupy rozbic to co pisałem bo

> to znaczy ze koło jest skrzywione

> PPAA

piszczeć to może nie, ale przed kupnem auta gość twierdził że wymieniał pasek (miałem nawet opakowanie od paska, od tamtej pory przejechałem może 1500km), żebyś nie wykrakał że krzywe koła nono.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> piszczeć to może nie, ale przed kupnem auta gość twierdził że

> wymieniał pasek (miałem nawet opakowanie od paska, od tamtej

> pory przejechałem może 1500km), żebyś nie wykrakał że krzywe

> koła

ja mialem cos podobnego i to bylo to ze nie od uno pasek mi wcisneli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja mialem cos podobnego i to bylo to ze nie od uno pasek mi wcisneli

pasek jest za mocno naciągnięty (według mnie), praktycznie nie da się palcami nacisnąć (czyli luz minimalny), druga sprawa to chyba łożysko altka też szumi,dzwoni itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.