Skocz do zawartości

Problem na jałowych i pytanie o przeóbkę I gen -> II gen


simek18

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Zakupiłem dziś frotkę z 2.0 silnikiem z gazem I gen. W astrze miałem II gen i byłem super zadowolony. Czy dużo jest dłubaniny (reduktor inny w I i II gen) przy przeróbce na II gen? Czy wystarczy dołożyć kompa, podpiąć sondę, zasilanie, krokowca w miejsce śruby na zaworze i ma jeździć po wyregulowaniu?

Ew co jest przyczyną, że zaraz po odpaleniu silnik nie trzyma wolnych obrotów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cześć,

> Zakupiłem dziś frotkę z 2.0 silnikiem z gazem I gen. W astrze miałem

> II gen i byłem super zadowolony. Czy dużo jest dłubaniny

> (reduktor inny w I i II gen) przy przeróbce na II gen? Czy

> wystarczy dołożyć kompa, podpiąć sondę, zasilanie, krokowca w

> miejsce śruby na zaworze i ma jeździć po wyregulowaniu?

w zasadzie to wystarczy grinser006.gif

> Ew co jest przyczyną, że zaraz po odpaleniu silnik nie trzyma wolnych

> obrotów?

a co to za silnik ma ssanie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.