Skocz do zawartości

simek18

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 426
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O simek18

  • Urodziny 08.01.1988

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    lubelskie
  • Zainteresowania
    offroad
  • Samochód
    Ford Mustang

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

simek18's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

49

Reputacja

  1. Jak ma byc ANTYkorozyjnie to chyba tylko tak
  2. Moze to kwestia tego, zeby silnik mial wiecej niz 150KM i odpowiedni moment z pojemnosci?
  3. Z przodu w zderzaku przy jego skrajach dodalbym pionowe wloty-wciecia jak w 350z bo obecnie wyglada to jakos topornie. I jak na dzisiejsze czasy okragla lampa jest srednio trendy chyba ale tego juz chyba nie przeskoczysz
  4. 3 do dzipa? Bez sensu. 6-8 to jest dolna granica.
  5. Nie rdzewieje ponad norme, upierdliwe zawieszenie pneumatyczne mozna zastapic sprezynami. Elektryka czasem plata figle. W ostry teren bez sensu. Na dupowoz ok. Najlepiej kupic 2.5tds i zeswapowac M57. Niebawem taki swap u mnie powstanie.
  6. Amerykanski woz z 2.2t :D
  7. Jak masz olej w dyfrze to mozesz i 200 jechac
  8. Jak jeszcze bylo co spinac to tak jezdzij skoro frotka tylko do taplania w terenie. Mozne tez zaspawac wewnatrz te sprzegielka i zrobia sie stale bardzo mocne zabieraki.
  9. Przy motanym samochodzie tylko amortyzator ze sprezyna ma sens. Nawet gdy amor zdechnie sprezyna cos tam przytrzyma do tego ustawieniem sprezyny mozna skorygowac lekkie sciaganie samochodu Lepiej prostuje sie po wyjsciu z zakretu ale kierownica chodzi troche ciezej.
  10. Jak masz blisko jakiegos to przejedz sie neonem 2 i twingiem, jest roznica
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.