bzyczek00 Napisano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2008 Jestem zmuszony przez kolege dareq-a do zakupienia silnika 1.2 16v i teraz pytanie moje co najlepiej kupic. Wiadomo ze bede robil na osprzecie z p1. Silnik z p1 ma 86 KM ale to stary silnik bedzie i czy warto sie w to bawic bo pewnie remont trzeba by czy lepiej p2, stilo albo cos innego. Z tym ze w p2 chyba w glowicy inny rozstaw szpilek jest i kolektor wydechowy z p1 nie spasuje a tym czasowo chcialbym takowy zalozyc. Jaka wiec opcje najlepiej wybrac przy osprzecie z p1. I druga rzecz. Czy w 16v altek i rozrusznik sa takie same jak w 1.2 8v czy mocniejsze jak w 1.4?? Ogolenie to sprawa ma sie tak ze 1.2 ma byc tez chwilowym rozwiazaniem przed zmiana slupka na 1.4. Nie piszcie ze lepiej na 1.4 dozbierac. Wiem ze lepiej ale niestety teraz nie ma na to czasu i musi byc takie rozwiazanie przejsciowe. Z gory dziekuje za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2008 jak docelowo ma być 1,4 to na teraźniejszą chwilę bierz 1,2 16v ze stilo/punto II(w miare mały rezbieg będą miały),a osprzęt standarowo z PI 1,2 16v Kolektor wydechowy należy delikatnie rozpiłować pod inny rozstaw szpilek Ja mam tak obecnie w 1,4 i nie zauważyłem niczego niepokojącego Miało to być rozwiązanie tymczasowe,ale tak już jeżdże i jeżdże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 31 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2008 > jak docelowo ma być 1,4 to na teraźniejszą chwilę bierz 1,2 16v ze > stilo/punto II(w miare mały rezbieg będą miały),a osprzęt > standarowo z PI 1,2 16v Kolektor wydechowy należy delikatnie > rozpiłować pod inny rozstaw szpilek Ja mam tak obecnie w 1,4 i > nie zauważyłem niczego niepokojącego Miało to być rozwiązanie > tymczasowe,ale tak już jeżdże i jeżdże Dzieki za odpowiedz. Wlasnie ze wzgledu na mniejszy przebieg silnika z p2/stilo wahalem sie nad silnikiem z p1 tylko nie wiedzialem czy spasi osprzet i przede wszystkim kol. wydechowy bo narazie nie ma na rurowy. Jeszcze raz dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 1 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2008 > Dzieki za odpowiedz. Wlasnie ze wzgledu na mniejszy przebieg silnika > z p2/stilo wahalem sie nad silnikiem z p1 tylko nie wiedzialem > czy spasi osprzet i przede wszystkim kol. wydechowy bo narazie > nie ma na rurowy. Jeszcze raz dzieki Poprosil bym jeszcze o informacje czy altek i rozrusznik w 1.2 16v sa takie same jak w 8v czy mocniejsze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trool666 Napisano 1 Września 2008 Udostępnij Napisano 1 Września 2008 tylko oświeć darq'a ze 16v na wolnych szarpia, zeby potem nie szukał dziury w całym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dareq_ Napisano 1 Września 2008 Udostępnij Napisano 1 Września 2008 > tylko oświeć darq'a ze 16v na wolnych szarpia, zeby potem nie szukał > dziury w całym spokojnie troolu.. to bzyczek bierze 16v dla siebie a ja jego 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 1 Września 2008 Udostępnij Napisano 1 Września 2008 > tylko oświeć darq'a ze 16v na wolnych szarpia, zeby potem nie szukał > dziury w całym ze co robia u mnie pracuje jak zegareczek (jak juz sie nagrzeje bo na zimnym przepustnica od 1,6 troche miesza ) pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 2 Września 2008 Udostępnij Napisano 2 Września 2008 > ze co robia u mnie pracuje jak zegareczek Bo Ty masz w płaszczu Mój za to tyrkoli, strzela, szarpie i wogóle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.