Siemion Napisano 29 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2005 Witam Czy znacie przyczynę takiej usterki?? Przy dojechaniu np. do skrzyżowania z czerwonym swiatłem po wysprzegleniu w ostatniej fazie hamowania silnik gaśnie Mozna go uruchomić poźniej bez problemu ale coraz czesciej tak robi Dodatkowo zaraz po uruchomieniu gdy jest jeszcze zimny to bardzo mocno "faluje" na obrotach. Ktos z was walczył z podobnym problemem?? Za wszelkie podpowiedzi dzięki z góry Siemion Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puniu Napisano 29 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2005 > Witam > Czy znacie przyczynę takiej usterki?? > Przy dojechaniu np. do skrzyżowania z czerwonym swiatłem po > wysprzegleniu w ostatniej fazie hamowania silnik gaśnie > Mozna go uruchomić poźniej bez problemu ale coraz czesciej tak robi > Dodatkowo zaraz po uruchomieniu gdy jest jeszcze zimny to bardzo > mocno "faluje" na obrotach. > Ktos z was walczył z podobnym problemem?? > Za wszelkie podpowiedzi dzięki z góry > Siemion na poczatek looknij na tzw silniczek krokowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crater Napisano 30 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2005 Stawiałbym raczej na nieszczelność któregoś z przewodów podciśnienia. Miałem takie objawy - falowanie obrotów, gaśnięcie silnika po wrzuceniu na bieg jałowy. Okazało się, że spadł jeden z gumowych wężyków podciśnieniowych. Dość żmudne jest znalezienie przyczyny bo utrudniony jest dostęp i widoczność, ale trzeba przejrzeć wszystkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
docencik Napisano 30 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2005 Nie ma tam silnika krokowego, natomiast jest zawór wolnych obrotów ISC. Najlepiej się go odkręca od spodu bo jest pod kolektorem ssącym. Trzeba go wyjąć i napsikać do niego unizolu albo czegoś w tym stylu. Powinno być dobrze. Ewentualnie może to być zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej. Ew. koszty: ISC około 500 Zawór o. s. k. około 70 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dariom Napisano 2 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 Miewałem takie objawy. Falowanie było spowodowane "wylataniem" przewodów ciśnieniowych prowadzących powietrze (dwa cienkie przewody "doczepione" do tylnej ścianki za silnikiem na wysokości kolektora wydechowego oraz odma - gruba ok. 1,2 cm grubości rurka w korpusie silnika /15 - 20 cm od przodu samochodu/ na wysokości prawej strony chłodnicy pod grubą rurą prowadzącą powietrze z obudowy filtra.) Oj joj joj Jak to ciężko opisać gdzie te rurki się podziewają. A sprawa gaśnięcia to u mnie był czujnik ciśnienia lub temperatury (już nie pamiętam) płynu chłodniczego w bloku silnika. Sam bym na to nie wpadł ale ... na szczęście mam zaprzyjaźnionego specjalistę, który po podłączeniu jednej wtyczki zdradza mi wszystkie tajemnice silnika (impreza taka to koszt 40 zł ale nie uprawiam szamaństwa). Czujnik ten dostępny niestety (tylko !!) w salonie kosztował mnie chyba ze 150 zł. Ja bym nie ryzykował szamaństwa. Podjedź do speca od techniki wtryskowej. Lepsze to niż wymienianie "na pałę" lub według rad przysłowiowego "Pana Zdzisia z garażu" PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.