Skocz do zawartości

A propos tego zaworu co rozgorzała dyskusja bez finału


joshua79

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż Panowie,

Uszczelniłem innym o'ringiem, powietrza nie puszcza, tryka od przekręcenia kluczyka, tylko....no właśnie - tylko od kilku uruchomień niemiłosiernie dzwoni (klekocze) aż do osiągnięcia temp. roboczej. Znaczy się źle ustawia albo nie ustawia kąta wtrysku na zimnym,

CO SIĘ DZIEJE? sytuacja sprawdzona na 2 różnych zaworach, help bo osiwieję jeszcze bardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wiem ale mi sie wydaje ze to klekotanie spowodowane ochlodzeniem.

> ja tez mam 100TD i jak bylo lato cieplo nie klekotal a teraz

> kiedy zrobilo sie zmimniej to klekocze do rozgrzania sie silnika

Ok, tylko u mnie to wręcz metalicznie dzwoni - to nie klekot a'la stary golf, poza tym nie daje się rozpędzić za bardzo, klekot ustaje po przygazowaniu do ok. 2000obr./min. i znów wraca. Więc coś ewidentnie źle wysterowuje dawkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> coś ewidentnie źle wysterowuje dawkę.

To nie dawka tylko wczesny wtrysk. Im zimniejszy silnik tym ecu przyśpiesza wtrysk. Ale czy wartość tego kąta jest właściwa?

To jest pytanie. Ecu mierzy go na podstawie porównania położenia wału i sygnału wtrysku sterującego. Jak te dwa elementy są sprawne to musi banglać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.