DARO74 Napisano 22 Września 2008 Udostępnij Napisano 22 Września 2008 Witam!Jakie środki należy podjąć przy przepalonym zaworze na cylindrze,mając wyciągniętą głowicę? Wielkie dzięki za wszelkie sugestie:-) POZDRO!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nunu7 Napisano 22 Września 2008 Udostępnij Napisano 22 Września 2008 > Witam!Jakie środki należy podjąć przy przepalonym zaworze na > cylindrze,mając wyciągniętą głowicę? > Wielkie dzięki za wszelkie sugestie:-) > POZDRO!!! uszczelniacze zaworowe zmienić dotrzeć pozostałe gniazda w razie potrzeby splanować Sprawdzałeś sprężanie przed remontem? auto brało ci olej jak wygląda gładź cylindra? bo możnaby sie pokusć o wymiane pierścieni, ale to konieczne nie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARO74 Napisano 22 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2008 > uszczelniacze zaworowe zmienić > dotrzeć pozostałe gniazda > w razie potrzeby splanować > Sprawdzałeś sprężanie przed remontem? > auto brało ci olej > jak wygląda gładź cylindra? > bo możnaby sie pokusć o wymiane pierścieni, ale to konieczne nie jest no właśnie brało olej i małe ciśnienie,ale perścienie i uszczelniacze okazały się ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nunu7 Napisano 22 Września 2008 Udostępnij Napisano 22 Września 2008 > no właśnie brało olej i małe ciśnienie,ale perścienie i uszczelniacze > okazały się ok jedno wyklucza drugie. nie ma takiej możliwości, żeby przy zdrowych pierścieniach i uszczelniaczach zaworowych auto paliło olej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tosh79 Napisano 22 Września 2008 Udostępnij Napisano 22 Września 2008 Witam Stan pierscieni ocenisz dopiero po wyjeciu tloka. Najpierw trzeba je obejrzec na tloku i sprawdzic, czy sie poruszaja bez oporow, zwrocic uwage na pierscien zgarniajacy, moze sie zapiec i nie rozwierac (zreszta jak i inne). Wkladasz stary pierscien w cylinder i mozesz zmierzyc przerwe na koncach pierscienia. Poza tym, jesli glowica jest wyjeta, warto o to sie pokusic, zwlaszcza gdy silnik bral olej i mial slaba kompresje. Koszt w sumie niezbyt duzy, a korzysci moga byc ogromne. Poza tym zasada jest, aby przy takiej rozbiorce silnika wszystkie uszczelnienia zalozyc nowe (simmeringi, uszczelniacze i tp. Warto rowniez sprawdzic glowice na szczelnosc plaszcza wodnego (ok 40 PLN), choc lubia pekac glowice 16 V, przy 8 V nie zaszkodzi. Poza docieraniem zaworow warto rowniez sprawdzic luz zaworu w prowadnicy, jesli bedzie duzy, nowe uszczelniacze niewiele pomoga, ale to powinien sprawdzic i zrobic warsztat przy naprawie glowicy. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.