belgrano Napisano 7 Września 2005 Udostępnij Napisano 7 Września 2005 Witam. Po zmianie oleju cieknie mi spod korka w misie. Czy daje się tam jakąś miedzianą uszczelkę czy tylko nowy koreczek?? Czy korek od innego auta pasuje do 1,4?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efkwadrat Napisano 7 Września 2005 Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > Witam. > Po zmianie oleju cieknie mi spod korka w misie. Czy daje się tam > jakąś miedzianą uszczelkę czy tylko nowy koreczek?? Czy korek od > innego auta pasuje do 1,4?? Ja daje uszczelke - odtluszczam i maluje lakierem w spreju - wtedy nie cieknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_77 Napisano 7 Września 2005 Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > Po zmianie oleju cieknie mi spod korka w misie. Czy daje się tam > jakąś miedzianą uszczelkę czy tylko nowy koreczek?? Czy korek od > innego auta pasuje do 1,4?? trzeba sprawdzić w eperze - w niektórych silnikach nie ma uszczelki w 2.0 jest - taka miedziana właśnie... jak cieknie to pewnie u ciebie też jest potrzebna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
belgrano Napisano 7 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2005 Jeśli jest miedziana uszczelka to ma ktoś rozmiar, bo nie chce odkręcać:-)) aby sprawdzić:-)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smook Napisano 7 Września 2005 Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > Jeśli jest miedziana uszczelka to ma ktoś rozmiar, bo nie chce > odkręcać:-)) aby sprawdzić:-)) W 1.4 jest miedziana uszczelka - przynajmniej tak twierdził sprzedawca patrząc w EPERa. Przed kolejną wymianą oleju kupiłem sobie taką w ASO Podjedź, dostaniesz od reki za całe 1,50zł. Jak chcesz to wieczorem podam ci jej wymiary. Też po ostatniej wymianie kapało mi przez cały czas i wykapało tego oleju całkiem sporo - dlatego przy kolejnej wymianie na pewno wymienie też tą uszczelkę. PS. Patentu z lakierowaniem jeszcze nie słyszałem. Jakąś grubszą warstwę się daje, czy jak? Aha i czy lakier jakiś inny czy normalnym bezbarwnym do samochodu to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efkwadrat Napisano 7 Września 2005 Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > W 1.4 jest miedziana uszczelka - przynajmniej tak twierdził > sprzedawca patrząc w EPERa. Przed kolejną wymianą oleju kupiłem > sobie taką w ASO Podjedź, dostaniesz od reki za całe 1,50zł. > Jak chcesz to wieczorem podam ci jej wymiary. > Też po ostatniej wymianie kapało mi przez cały czas i wykapało tego > oleju całkiem sporo - dlatego przy kolejnej wymianie na pewno > wymienie też tą uszczelkę. > PS. Patentu z lakierowaniem jeszcze nie słyszałem. Jakąś grubszą > warstwę się daje, czy jak? Aha i czy lakier jakiś inny czy > normalnym bezbarwnym do samochodu to zrobić? Wszystko jedno jakim i tak nie widac , warstwe troche grubsza tak na 3 razy chlapnij , tylko porzadnie odtlusc !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
belgrano Napisano 7 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > W 1.4 jest miedziana uszczelka - przynajmniej tak twierdził > sprzedawca patrząc w EPERa. Przed kolejną wymianą oleju kupiłem > sobie taką w ASO Podjedź, dostaniesz od reki za całe 1,50zł. > Jak chcesz to wieczorem podam ci jej wymiary. Zapodaj moze od innego dojdzie:-)) Bo nie mam w pobliżu Fiata:-)) ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smook Napisano 7 Września 2005 Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > Zapodaj moze od innego dojdzie:-)) Bo nie mam w pobliżu Fiata:-)) ASO Niestety suwmiarka gdzieś mi wsiąkła, a normy leżą gdzieś w piwnicy, z tego co zmierzyłem zwykłą miarką to grubość 2mm, średnica wewn. 14mm, a zewn. 25mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 7 Września 2005 Udostępnij Napisano 7 Września 2005 > Ja daje uszczelke - odtluszczam i maluje lakierem w spreju - wtedy > nie cieknie Wybacz, ale czasy kiedy paprało się lakierem takie rzeczy, już dawno minęły. Przecież można bez problemów kupić nową uszczelkę. Jeśli trzeba założyć uszczelkę miedzianą, to się ją zakłada, dokręca korek i powinna trzymać. Spróbuj odkręcić taki zapieczony korek, który został popaprany jakąś farbą. Spotkałem się, z gwintami potraktowanymi farbą, w centralnym ogrzewaniu, których nie można było odkręcić, a w misce olejowej jest wyższa temperatura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.