Skocz do zawartości

Chipowanie 1.3 M-Jet 90KM


grzany

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i na dole wiadomości chwalę się nowym nabytkiem w rodzinie.

Mam od razu pytanie - czy ktoś może się podzielić wrażeniami z chipowania 1.3 M-Jeta najlepiej w opcji 90-konnej.

Autem jeździ moja familia ale czasami i ja chętnie poganiam.

Brakuje mi jednak Nm przy około 1700-2000 obr/min, dość uciążliwe na 2gim biegu.

Chcę leciutko zmienić program u Mastersa w Wawie ale nie mam wogóle doświadczenia z chipowaniem tego silnika.

Stąd prośba o jakieś Wasze uwagi lub wskazówki, jeżeli macie wiedzę w tej materii.

W moim Bravo Masters spisał sie doskonale ale 1.9 M-Jet jest zdecydowanie popularniejszy niż 1.3 M-Jet.

281452054-gpunto.jpg

post-17063-14352497613059_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> o widze ze juz jest nowy nabytek

> sluchaj zagadaj sobie z userem: ltq

> profil kolego ltq

> pisal raz u nas na NB ze chipowal 1.3mj 90KM z pandki, wiec mysle ze

> jakies info Ci zapoda jak to smiga

w pandzie nie ma 90 KM tylko 70 albo 75 zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

przerabiałem ten temat z miesiąc temu. Niestety mój Duży Kropek 1.3MJ 90KM nie chce się zawirusować. W VTechu udało się uzyskać 115 KM ale mocno dymił. Przestał dopiero przy 99 KM i 218Nm. Biorąc pod uwagę że przy pomiarze wyszło 96 KM i 208 Nm to przyrost nie był na tyle duży żeby można było to specjalnie odczuć. Zauważalnej poprawie uległa elastyczność poniżej 2000 obr/min. Tak od 1600 silnik już równo przyśpieszał. Ponieważ przyrost był niewielki wróciłem do seryjnego softu. Pocieszające jest to że tego samego dnia robili Peugota 2.0 hdi z seryjnymi 90 KM, a na siłowni wyszło 81KM i mocno dymił. W VTech napisali nowy program na 94KM (momentu nie pamiętam), ale dymienie całkowicie ustało.

Może Twój silnik jest może ze środy (bo mój to chyba poniedziałek) i będziesz miał lepsze efekty.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza