canoe Napisano 13 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2008 Sprawdzilem przy okazji omomierzem przejscie miedzy stykami 3 i 4 na zlaczce sondy lambda. Powinno byc okolo 5 ohmow. LAe jeste przerwa. Wyglada na to ze grzalka w sondzie padla. Ale auto pali normalnie, chodzi normalnie - czy trzeba wymieniac sonde. Bo wyglada na to ze czujnik chodzi dobrze, ale dluzej sie nagrzewa bez grzalki. Moze wiecej pali na zimnym przez to??? Jak kupic to jaka? Sa jakies francuskie Beger - za 80zł http://www.motoallegro.pl/item464490946_sonda_lambda_fiat_brava_bravo_marea_cnq_seicento.html Czy ngk - uniwerslana (120zł) i przelozyc wtyczke samemu http://www.motoallegro.pl/item476353729_uniwersalna_sonda_lambda_4_przewodowa_ngk_ntk_nowa.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
canoe Napisano 24 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2008 ponawiam pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VANT Napisano 24 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2008 Jak już to kup NGK.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 24 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2008 Jeżeli masz układ dwusondowy to żadnych uniwersalnych tylko dedykowana z wtyczką! Możesz miec problem z skladem mieszanki i diagnostyczna bedzie wywalać błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VANT Napisano 25 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2008 > Jeżeli masz układ dwusondowy to żadnych uniwersalnych tylko > dedykowana z wtyczką! Możesz miec problem z skladem mieszanki i > diagnostyczna bedzie wywalać błąd. Jeśli kupi pożądną sondę to żadnych błędów nie bedzie.....Uniwersalna jest dla tego że wtyczke se musisz sam zagnieść...po tym zabiegu sonda staje się dedykowana......Parametry pracy są identyczne z naturalnymi.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 25 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2008 > Jeśli kupi pożądną sondę to żadnych błędów nie bedzie.....Uniwersalna > jest dla tego że wtyczke se musisz sam zagnieść...po tym zabiegu > sonda staje się dedykowana......Parametry pracy są identyczne z > naturalnymi.... nie jest tak, wystarcza 2 techniki budowy sond cyrkownowych i masz problemy. Pomijam sprawy konstrukcyjne dla producentów na OE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.