Skocz do zawartości

Ile pali 1.3CDTI


Lcf

Rekomendowane odpowiedzi

mam takowy silniczek w Agili i wydaje i sie ze cos sporo pali, srednia z 5 tankowan wychodzi mi 5,37l/100km. Jazda troche po miescie troche za miastem i dluzsze odcinki po 50-100km, nie jezdze szybciej niz 100-110. Fakt, ze auto wysokie i ma aerodynamike cegly, ale to chyba i tak sporo jak na taki silniczek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam takowy silniczek w Agili i wydaje i sie ze cos sporo pali,

> srednia z 5 tankowan wychodzi mi 5,37l/100km. Jazda troche po

> miescie troche za miastem i dluzsze odcinki po 50-100km, nie

> jezdze szybciej niz 100-110. Fakt, ze auto wysokie i ma

> aerodynamike cegly, ale to chyba i tak sporo jak na taki

> silniczek ?

Mi pali ok. 6,1l waytogo.gif

CDTi tyle, że w Corsie, jazda głównie odcinki 6-10km i co tydzień trochę autostradą. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mi pali ok. 6,1l

> CDTi tyle, że w Corsie, jazda głównie odcinki 6-10km i co tydzień

> trochę autostradą.

Cholera to duo pala te nasze silniki, rozmawialem ze znajoym co ma Fieste 1.4TDCI i mowi ze mu max 5l ON lyka, kumpel ma Fabie SDI i tez mowi ze mu malo bierze. Zaczyna mnie to wkurzac, ze ten moj silnik tyle lyka, ciekawe ile bierze Panda z takim motorem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cholera to duo pala te nasze silniki, rozmawialem ze znajoym co ma

> Fieste 1.4TDCI i mowi ze mu max 5l ON lyka, kumpel ma Fabie SDI

> i tez mowi ze mu malo bierze. Zaczyna mnie to wkurzac, ze ten

> moj silnik tyle lyka, ciekawe ile bierze Panda z takim motorem ?

Gdyby wierzyć opowieściom właścicieli Fabii i innych golfideł to ich przewspaniałe diesle palą od 2l w trasie do 3 w mieście. rotfl.gifz_lol1.gifhahaha.gif

Nie wiem z czego wynika ten fenomen mitomani u właścicieli powyższych. 270635636-JUMP2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem z czego wynika ten fenomen mitomani u właścicieli

> powyższych.

Dlaczego mitomania? Jeździłem C4 Picasso Grande, ważacym 1.5 tony, z silnikiem 1.6HDi 110KM - w warunkach, w których się kulałem, auto nie spaliło mi więcej niz 6.3l/100km... Mit? Nie, po prostu połączenie odpowiednich warunków drogowych, ze stylem jazdy i można mieć małe zużycie... teraz się kulam na tej samej trasie Vectrą C, 1.8VVT i zużywa mi - w zależności od warunków od 7.2 do 9l/100km - mit? Nie do końca, bo patrząc na średnie zużycie paliwa i używając auto w podobnych warunkach jak mojego poprzedniego Focusa, to średnie zużycie po 10kkm mam niższe ze 100kg cięższej i 25KM mocniejszej Vectry.

BTW - uwierzysz, że latem, bez klimy, na względnie pustej drodze podmiejskiej około godziny 14, ze skrzyżowaniami, rondami, etc. byłem w stanie ww Vectrą zejść do 5.5l/100km icon_eek.gif. Sam w to nie wierzyłem biglaugh.gif Spalanie z komputera, a ten pokrywa się z tym co tankuję na do 0.2l/na bak (co daje błąd mniejszy niż 0.5%) wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodzę, się z tym, że diesel zazwyczaj pali mniej od benzyny.

Osobiście nie wybrałbym diesla, ponieważ dla mnie jednak niskie spalanie okupione jest paroma innymi czynnikami nie do przyjęcia, ale to tylko i wyłącznie moje osobiste zdanie.

> Dlaczego mitomania?

Sam chciałbym wiedzieć, czemu golfiarze i im podobni takie mity podtrzymują.

Przykład mitomanii?

Kumpel kupił sobie w zeszłym roku Mercedesa C klasę z silnikiem 2,5 TD. Przed zakupem wyśmiał mój pomysł kupienia Omegi z takim wielkim silnikiem benzynowym. Twierdził, że jego auto będzie paliło 5-6l/100 km, a mnie moje zeżre z kopytami.

Rzeczywistość dość boleśnie zweryfikowała jego przekonania.

Obecnie ja mniej wydaję na paliwo od niego (faktem jest, że mam instalację LPG).

Tylko, że ja nigdy nie krzyczałem wszystkim jakie to moje auto będzie oszczędne.

Kuzynowi to "superoszczędne" TDI w Caddym czasem się w 11-12l/100 km nie mieści. Przeklina to dziadostwo jak nie wiem co.

Takich historii mógłbym tu przytoczyć dziesiątki, ale nie w tym rzecz.

Dlatego jak ktoś twierdzi, że jak mu diesel pali 6 litrów i jest to kosmicznie dużo to mnie to śmieszy, bo pewnie wcześniej właśnie nasłuchał się opowieści, jak to w mieście w 3l/100km diesle się mieszczą... rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zgodzę, się z tym, że diesel zazwyczaj pali mniej od benzyny.

> Osobiście nie wybrałbym diesla, ponieważ dla mnie jednak niskie

> spalanie okupione jest paroma innymi czynnikami nie do

> przyjęcia, ale to tylko i wyłącznie moje osobiste zdanie.

Tu mamy podobne podejście biglaugh.gif. M.in. dlatego kupiłem najsłabszą benzynę 1.8VVT, bo zależało mi na niezawodności i trwałości silnika - choć słabe punkty ma, ale nie tyle, co np. 1.9CDTi biglaugh.gif

> Kumpel kupił sobie w zeszłym roku Mercedesa C klasę z silnikiem 2,5

> TD. Przed zakupem wyśmiał mój pomysł kupienia Omegi z takim

> wielkim silnikiem benzynowym. Twierdził, że jego auto będzie

> paliło 5-6l/100 km, a mnie moje zeżre z kopytami.

> Rzeczywistość dość boleśnie zweryfikowała jego przekonania.

Raczej trudno liczyć na tak małe zużycie paliwa przy dość dużym silniku. Niestety wychodzi na to, że owszem dobrze sprawdzają się diesele o małej pojemności w dużych budach (Scenic, Picasso), gorzej, gdy buda mała jak Fiesta a silnik 1.4TDCi swoje dostać musi (blado tu wypada w porównaniu ze Scenikiem).

> Kuzynowi to "superoszczędne" TDI w Caddym czasem się w 11-12l/100 km

> nie mieści. Przeklina to dziadostwo jak nie wiem co.

Benzyna prawdopodobnie była by łykana w jeszcze większych ilosciach, jak tyle ON pali hmm.gif

> Dlatego jak ktoś twierdzi, że jak mu diesel pali 6 litrów i jest to

> kosmicznie dużo to mnie to śmieszy, bo pewnie wcześniej właśnie

> nasłuchał się opowieści, jak to w mieście w 3l/100km diesle się

> mieszczą...

Lupo biglaugh.gif A zupełnie serio - w nowej serii 12 Top Geara Panowie jadą ze Szwajcarii do Anglii trzema różnymi samochodami - wszystko diesele i robią to na jednym baku - proponuję kiedyś obejrzeć - mnie trochęrezultaty zaskoczyły biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jakie są te słabe punkty 1.9cdti ?

> pytam, bo pomimo, że obaj jeździmy vectrami C to chyba czytamy różne

> fora i strony www

Pisałem już wielokrotnie - opieram się na forum Vectra-C.com, z prostego powodu - użytkowników Vectr C w UK jest na pęczki w porównaniu ze stosunkowo małą ilością ww w Polsce. Inna kwestia - częste biadolenie, jakie to paliwo do pupy w Polsce i zwalanie wszystkiego właśnie na jakość paliwa i kłopoty, to również męczy w Polsce, i niekoniecznie jest prawdą - przykład Mondeo 2.0TDCi 115/130KM - wtryski tak samo lecą w UK, jak i w Polsce.

Co do słabych punktów: wejdź np. TUTAJ ( TUTAJ odfiltrowane CDTi) i zobacz ile jest wątków na temat 1.8 czy nawet 2.2 (z walącą się pompą), a ile o 1.9CDTi. Większość aut nowa, ze znaną historią, z przebiegami poniżej 100kkm. Co czytam często: dwumasa, sprzęgło powodujące drżenie samochodu (tu wszystkie OPLE tak maja), EGR, alternator (to akurat w 1.8 tez biglaugh.gif), nie znam polskiego - swirl valve (zwirowywacz?), i nie rzadko wystepujace problemy z wtryskami i turbo czy rwącymi się paskami rozrządu w połowie zalecanego okresu wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cholera to duo pala te nasze silniki, rozmawialem ze znajoym co ma

> Fieste 1.4TDCI i mowi ze mu max 5l ON lyka, kumpel ma Fabie SDI

> i tez mowi ze mu malo bierze. Zaczyna mnie to wkurzac, ze ten

> moj silnik tyle lyka, ciekawe ile bierze Panda z takim motorem ?

Jak się chce mieć kulturę pracy benzyny (tak mówią o silnikach CDTi), to trzeba się pogodzić z wyższym spalaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cholera to duo pala te nasze silniki, rozmawialem ze znajoym co ma

> Fieste 1.4TDCI i mowi ze mu max 5l ON lyka, kumpel ma Fabie SDI

> i tez mowi ze mu malo bierze. Zaczyna mnie to wkurzac, ze ten

> moj silnik tyle lyka, ciekawe ile bierze Panda z takim motorem ?

Pewnie koledzy kłamią albo Ty nie umiesz jeździć biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pewnie koledzy kłamią albo Ty nie umiesz jeździć

jezdze dieslami od paru ladnych lat, Golf TDi 90KM bral mi od 5 do 6,5l, Focus TDCi podobnie, a tu taki maly silniczek i tyle zlopie no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pisałem już wielokrotnie - opieram się na forum Vectra-C.com, z

> prostego powodu - użytkowników Vectr C w UK jest na pęczki w

> porównaniu ze stosunkowo małą ilością ww w Polsce. Inna

może i jest nas mniej tu niż jest w UK ale popatrz na np. "vectra club polska" jaki ruch jest w dziale vectra C, ludzi jest full

> - częste biadolenie, jakie to paliwo do pupy w Polsce i zwalanie

> wszystkiego właśnie na jakość paliwa i kłopoty, to również męczy

> w Polsce, i niekoniecznie jest prawdą - przykład Mondeo 2.0TDCi

zgadzam się, za często w Polsce zwala się winę na paliwo jednak moim zdaniem jest przez jego niewątpliwie gorszą jakosć więcej problemów z autami niż "na zachodzie" i nie dotyczy to tylko dieseli

> Co do słabych punktów: wejdź np. TUTAJ ( TUTAJ odfiltrowane CDTi) i

> zobacz ile jest wątków na temat 1.8 czy nawet 2.2 (z walącą się

> pompą), a ile o 1.9CDTi.

nie udało mi się tam wejść wiec nie wiem o czym to (domyślam się , ze chodzi o DPF w cdti), jednak jeśli chcesz powiedzieć, że więcej problemów niosą disele cdti niż benzyniaki to moim zdaniem wynika z tego, ze po prostu vectr C jest więcej z dieslami zatem i takich aut na forum więcej. Tak bynajmniej jest na VKP, jest tam więcej właścicieli diesli niż benzyn wg moich obserwacji.

historią,

> z przebiegami poniżej 100kkm. Co czytam często: dwumasa,

> sprzęgło powodujące drżenie samochodu (tu wszystkie OPLE tak

dokladnie

> polskiego - swirl valve (zwirowywacz?), i nie rzadko wystepujace

yikes.gif a co to ?

> problemy z wtryskami i turbo czy rwącymi się paskami rozrządu w

> połowie zalecanego okresu wymiany.

o przepraszam, akurat o awariach wtrysków w cdti to za wiele się nie znajdzie, to jest raczej mocniejszy punkt tych motorów.

Co do turbo to jak w każdym innych turbo dieslu, jak kto eksploatuje tak długo potem to działa. Nikt mi nie powie, ze w jakimkolwiek dieslu turbo padnie wcześniej niż po 200-250 tys km kiedy jest prawidłowo eksploatowane.

Co do paska rozrządu to fakt, że zdarzały się przypadki wcześniejszego pękania niż przy zalecanych 150 tys km, na VKP też są przypadki, bardzo sporadyczne ale są. Dlatego ja, pomimo, ze mam 104 tys km przebiegu, mam wymieniony rozrząd przy 78 tys km. Nie kosztuje to w dodatku kosmicznie drogo jak niektórzy myślą, w ASO wyszło 550pln za robociznę a części kupione poza ASO (oryginalne) w sumie 650pln (z pompą wody). W innym warsztacie niż ASO można pewnie sporo taniej za robotę zapłacić. Do benzynki wyjdzie pewnie niedużo taniej.

A teraz żeby nie było, że cały post jest OFF TOPIC to napiszę, że wspomniane 5 z hakiem dla agili 1.3cdti jest imho normalnym dobrym wynikiem. Ile to niby miałoby średnio spalić ? 3 litry ? 4 ? Bez jaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to aż "chce" się kupić diesla zlosnik.gif

Ja tam mam spalanie 14,5 (non stop miasto, światła, korki) na chwile obecną, ale te wszystkie dwumasowki, wtryskiwacze, turbiny i inne historie to temat mi obcy. I tak mi sie jakos wydaje, ze per saldo to wychodzi kosztowo na to samo. Ja wlewam wiecej paliwka - użytkownicy nowoczesnych diesli mają większe koszty serwisowania autek.

Pewnie że nie wszyscy się borykają z probleami i za chwilę padnie tu zdanie "przejechałem dieslem 100 kkm i nic się nie działo". Ale jednak dużo jest na forum, w prasie i opinii wśród moich znajomych że nowoczesnei diesle są jednak bardzo wrażliwe i dalece bardziej awaryjne niż wolnossące benzynowce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> może i jest nas mniej tu niż jest w UK ale popatrz na np. "vectra

> club polska" jaki ruch jest w dziale vectra C, ludzi jest full

Vectra Club Polska - 22k uzytkownikow WSZYSTKICH Vectr, Vectra-C - 11k uzytkownikow TYLKO Vectry C. Liczba postów na VCP - 626k, liczba postów na V-C - 705k. Tyle statystyki, ale daje to pojęcie o tym, co się dzieje na V-C. Absolutnien ie agituję, a tylko pokazuję, że na V-C ruch jest dużo większy niż na obu polskich forach vectry razem wziętych - to daje jakieś światło na całokształt wink.gif

> zgadzam się, za często w Polsce zwala się winę na paliwo jednak moim

> zdaniem jest przez jego niewątpliwie gorszą jakosć więcej

> problemów z autami niż "na zachodzie" i nie dotyczy to tylko

> dieseli

Bazując na Fordzie Mondeo - nie mogę tego potwierdzić - płaczu i zgrzytania zębów na lecące wtryski wyczytałem całkiem sporo właśnie w UK. crazy.gif

> nie udało mi się tam wejść wiec nie wiem o czym to (domyślam się , ze

> chodzi o DPF w cdti), jednak jeśli chcesz powiedzieć, że więcej

> problemów niosą disele cdti niż benzyniaki to moim zdaniem

> wynika z tego, ze po prostu vectr C jest więcej z dieslami zatem

> i takich aut na forum więcej.

A tu mam kilka statystyk biglaugh.gif. Pierwsza, zebrała wszystkich użytkowników CDTi (120 i 150KM), gdzie zadano pytanie, czy naprawiałeś już swój silnik. Odpowiedzi były jak niżej:

1.9 8 valve 120 YES 21 6.05%

1.9 8 valve 120 NO 44 12.68%

1.9 16 valve 150 YES 102 29.39%

1.9 16 Valve 150 NO 180 51.87%

Czy to dużo, czy mało, ale lekko pona 1/3 dieseli się zepsiuła - sporo hmm.gif

Co do tego, czy więcej jest benzyn, czy dieseli:

Benzyn: 341, dieseli: 492.

Przyznasz, że różnica nie jest powalajaca, a te dwie statystyki zastanawiają .;)

> Tak bynajmniej jest na VKP, jest

> tam więcej właścicieli diesli niż benzyn wg moich obserwacji.

waytogo.gif Akurat na V-C kochają statystyki, od koloru auta, przez jaki silnik i jaką wersję nadwozia masz - wsio sięmożna wywiedzieć waytogo.gif

> a co to ?

Nie mam pojęcia, sam pytam biglaugh.gif

> o przepraszam, akurat o awariach wtrysków w cdti to za wiele się nie

> znajdzie, to jest raczej mocniejszy punkt tych motorów.

W porównaniu z fordem, tak, ale czytuję nie tak rzadko o problemach. Podobnie jak o padającej pompie w 2.2Direct.

> Co do turbo to jak w każdym innych turbo dieslu, jak kto eksploatuje

> tak długo potem to działa. Nikt mi nie powie, ze w jakimkolwiek

> dieslu turbo padnie wcześniej niż po 200-250 tys km kiedy jest

> prawidłowo eksploatowane.

Turbo jak wszędzie może paść - zarówno w benzynie jak i dieselu - zgoda.

> Co do paska rozrządu to fakt, że zdarzały się przypadki

> wcześniejszego pękania niż przy zalecanych 150 tys km, na VKP

> też są przypadki, bardzo sporadyczne ale są. Dlatego ja, pomimo,

> ze mam 104 tys km przebiegu, mam wymieniony rozrząd przy 78 tys

> km. Nie kosztuje to w dodatku kosmicznie drogo jak niektórzy

> myślą, w ASO wyszło 550pln za robociznę a części kupione poza

> ASO (oryginalne) w sumie 650pln (z pompą wody). W innym

> warsztacie niż ASO można pewnie sporo taniej za robotę zapłacić.

> Do benzynki wyjdzie pewnie niedużo taniej.

Widzisz, ale ja mam auto na gwarancji i jeszcze będzie przez prawie 2 lata - nie będę przecież zmieniał paska na gwarancji, jeśli nie przekroczę limitów, przyznasz rację?

20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A teraz żeby nie było, że cały post jest OFF TOPIC to napiszę, że

> wspomniane 5 z hakiem dla agili 1.3cdti jest imho normalnym

> dobrym wynikiem. Ile to niby miałoby średnio spalić ? 3 litry ?

> 4 ? Bez jaj.

Instrukcja podaje takie wartosci:

Cykl miejski: 6,3

Poza miastem: 4,1

Cykl mieszany: 4,9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 10% ponad normę KSIĄŻKOWĄ to chyba nie żaden powód do zmartwień?

Ale chcialbym zejsc ponizej 5l, skoro podaja ze poza miastem 4,1, a ja praktycznie po miescie nie jezdze, wyjazd z Lodzi do dziewczyny to jest slownie 4 swiatla bez korkow, a dalej trasa przez wioski ze stala predkoscia 100-110km/h wiec mozna to uznac za "poza miastem", najnizej udalo mi sie zejsc do 5,27l/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Vectra Club Polska - 22k uzytkownikow WSZYSTKICH Vectr, Vectra-C -

> 11k uzytkownikow TYLKO Vectry C. Liczba postów na VCP - 626k,

> liczba postów na V-C - 705k. Tyle statystyki, ale daje to

> pojęcie o tym, co się dzieje na V-C. Absolutnien ie agituję, a

> tylko pokazuję, że na V-C ruch jest dużo większy niż na obu

> polskich forach vectry razem wziętych - to daje jakieś światło

> na całokształt

OK ale ja nie napisałem, ze w Polsce jest VC więcej. Napisałem ,ze nie jest ich tak mało jak Ty to okresliłeś "że w UK jest na pęczki a tu stosunkowo mało". Moim zdaniem nie ma tu jakiejś kosmicznej różnicy.

> A tu mam kilka statystyk . Pierwsza, zebrała wszystkich użytkowników

> CDTi (120 i 150KM), gdzie zadano pytanie, czy naprawiałeś już

> swój silnik. Odpowiedzi były jak niżej:

> 1.9 8 valve 120 YES 21 6.05%

> 1.9 8 valve 120 NO 44 12.68%

> 1.9 16 valve 150 YES 102 29.39%

> 1.9 16 Valve 150 NO 180 51.87%

> Czy to dużo, czy mało, ale lekko pona 1/3 dieseli się zepsiuła -

> sporo

No to ja też napisałbym, ze naprawiałem już swój silniki, myślę ,ze nawet duuużo wiekszy procent by to napisał. U mnie był wymieniany EGR na gwarancji, ale czy to od razu świadczy o tym, że konstrukcje CDTI są nieudane ? spineyes.gif Popatrz na 2.0tdi z vw, tam to się dopiero dzieje.

Poza tym gdybyś zapytał posiadaczy vectr C benzynowych z przebiegami jak diesele to tż byłoby co czytać.

> Co do tego, czy więcej jest benzyn, czy dieseli:

> Benzyn: 341, dieseli: 492.

> Przyznasz, że różnica nie jest powalajaca, a te dwie statystyki

> zastanawiają .;)

no nie jest może to duża różnica ale w przejechanych km pewnie juz z 3-4 krotna a auta z reguły psują się jak jeżdżą cfaniaczek.gif

> Widzisz, ale ja mam auto na gwarancji i jeszcze będzie przez prawie 2

> lata - nie będę przecież zmieniał paska na gwarancji, jeśli nie

> przekroczę limitów, przyznasz rację?

no pewnie, że nie. Ale z tym pękaniem paska to jest to jest przesada aby tak to demonizować. Jak już pisałem, czytałem akiś tam wątek na VKP o pękniętym pasku w cdti przed limitem km ale czy to oznacza, ze to już norma ? Mogę sie założyć o flache, ze nie ma auta i nie ma odmiany jego silnika gdzie by takia rzecz nie wyskoczyła, o benzyniakach mówię także. Kiedyś miałem astrę F benzynkę i forum astry śledziłem namiętnie, o pęknietych paskach było nie raz i to w przeróżnych silnikach.

Jak bym miał brac do głowy wszystkie problemy o jakich przeczytałem kiedyś na forach motoryzacyjnych to dzisiaj powinienem chodzić pieszo albo jeździć autobusem.

Zanim kupiłem to czytałem tez fora innych marek, bardzo szybko jednak wróciłem do Opla. Mój wybór był świadomy, szukałem konkretnie tego silnika, ma on moim zdaniem zdecydowanie więcej zalet niż wad, a jak coś padnie no to trudno, trzeba będzie bulić. Auta mamy coraz nowocześniejsze więc niestety trzeba zapomnieć o naprawach za parę złoty jak w starej poczciwej astrze F.

Za to jaka przyjemność z jazdy , już musi być konkretna fura żebym widział, ze nie daję rady, a jak będzie to benzynowy z podobnymi osiagami to niestety spalanie będzie miał z 3-4 litry na 100km większe. Poprzednio też miałem diesela i podoba mi sie jazda dieselem. Jeżdżę niewiele bo jakieś 20 tys km rocznie i niejeden by powiedział, ze to bez sensu bo się nie opłaci. Nowego bym nie kupił bo mnie nie stać a przy używanym rożnica nie jest już taka wielka, więc zakup się dużo dłuzej nie będzie zwracał. Ale jak już wspomniałem kupiłem go bo taki chciałem, a jak się popsuje to będę naprawiał zlosnik.gif

A następny nie wykluczam, ze będzie benzynowy, zalezy co mi do głowy przyjdzie w danym momencie, a może nawet benzynka turbo palacz.gif ?

Nie ma co chyba wzniecać znowu dyskusji co lepsze, diesel czy benzyna, wątek jest nie o tym.

Pozdrawiam i życzę bezawaryjnej jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mi pali ok. 6,1l

> CDTi tyle, że w Corsie, jazda głównie odcinki 6-10km i co tydzień

> trochę autostradą.

Vectra C kombi 1.9 120KM - wg. kompa 7.2 litra za ostatnie 6kkm (od lipca). Głównie krótkie odcinki do/z pracy (13km w jedną stronę) i wokół komina po kilka km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.