Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[T] Niewygodne fotele

Featured Replies

Napisano

Jeżdżę NB od 2 miesięcy i w tym czasie przejechałem ponad 2 tyś.km. Moja wersja ma zwykłe fotele bez regulacji podparcia lędźwiowego. Od początku wyprofilowanie oparcie było dla mnie niewygodne ale myślałem, że po przesiadce z Punto II jest to kwestia przyzwyczajenia się do lepiej wyprofilowanych foteli.

Niestety muszę stwierdzić,że jednak moje plecy nie przyzwyczają się do tego profilu oparcia i jazda zaczyna być dla mnie coraz bardziej męcząca (moje stare zgarbione plecy old.gif). Jedynym ratunkiem było by zciągnięcie tapicerki z oparcia i zmiana wyprofilowania lędźwiowego. I tu mam prośbę do forumowiczów czy ktoś wie jak zciągnąć i założyć tapicerkę z oparcia,żeby nic nie uszkodzić.

Napisano

Pewnie jest tak samo jak w stilo, to poszukaj na technicznym duzo o tym było. Tapicerka trzyma sie po bokach i na dole na listwach. Trzeba je odginać do srodka, najlepiej od dołu i wyciagać jedna z drugiej - są razem zatrzaśniete. Ogólnie jak załapiesz o co chodzi to sprawa jest banalnie prosta. Ale nie wiem jak to wytłumaczyc, gdy nie widzisz jak ręcami macham hehe.gif

Napisano

u mnie zatrzaski są z tyłu oparcia, wiem bo mi się rozpięły po stronie kierowcy smile.gif

Napisano

> u mnie zatrzaski są z tyłu oparcia, wiem bo mi się rozpięły po

> stronie kierowcy

dokładnie z tyłu po bokach jak szwy idą ok.gif

Napisano
  • Autor