Skocz do zawartości

kartonik

użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 680
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O kartonik

  • Urodziny 11.10.1969

Contact Methods

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    SBI
  • Samochód
    TIPO 1.4T

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

kartonik's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

281

Reputacja

  1. Tam jest 1.4 105 KM z MultiAir, a to już nie jest taki bezproblemowy silnik jak wersja 90/95 KM.
  2. kartonik

    Katalizator

    Jak mówiłem tak zrobiłem. Wlałem Wynnsa, pojechałem a eskę i dałem w palnik tak, że w życiu żadnego samochodu tak nie pałowałem jak tego biednego Citroena . Przepaliłem chyba z 15 l paliwa. Teraz jest wlana 98 i córka ma zakaz tankowania na marketowych stacjach pod groźbą . Od tego czasu (tygodnia) czek się już nie pojawił, a i samochód jakby taki żwawszy się wydawał. Tak że dzięki za porady, zwłaszcza @kaczorek79
  3. kartonik

    Katalizator

    Wykres tylko wydziałem jak znajomy podpiął skaner diagnostyczny, nie ma jego zrzutu.
  4. kartonik

    Katalizator

    A więc tak. Kod błędu P420, wykres drugiej sondy lambda był trochę niestabilny. Jutro wleję tego Wynnsa 24463, przegonię samochód i zobaczmy czy to pomoże. Czek pierwszy raz wyskoczył jak nastały mocniejsze mrozy i podczas zamulającej jazdy. Nie wiem czy to ważne ale samochód najczęściej tankowany był na Intermarche
  5. kartonik

    Katalizator

    Byłem dzisiaj u jednych magików, to powiedzieli, że kat jest sprawny tylko lekko może przekraczać dopuszczalne parametry i przez to sonda zgłasza błąd. Mówili też o jakiejś zwężce (pewnie chodziło o ten emulator) ale, że najlepiej jest ten błąd wyciąć ze sterownika, koszt 400 zł.
  6. kartonik

    Katalizator

    Witaj Sama benzyna.
  7. kartonik

    Katalizator

    Jaki kod błędu to nie wiem i czym mierzone poza informacją o tym katalizatorze. Do tej pory mechanik stale doszukuje się nieszczelności w układzie wydechowym w okolicy katalizatora i coś tam niby jakąś niewielką nieszczelność pospawał ale po paru dniach czek znowu wyskoczył.
  8. Citroen C-Elysee 1.6 115 KM, wyskoczył check engine i po sczytaniu błędu wyszło "wartość graniczna katalizatora". Samochód jeździ normalnie, przebieg 100 tyś km. Czy przy takim przebiegu możliwe jest zużycie katalizatora? Czy jak to we francuzach, może chodzić o coś innego mniej istotnego.
  9. Ja od siebie mogę dodać opinię jako kupujący od AAA. Oglądałem kilka samochodów i wniosek jaki mi się nasunął to oni wystawiają samochody do sprzedaży w takim stanie jakim go kupili, nic nie jest picowane. Jest rdza to ja wyraźnie widać, choć można by ją było szybko i tanio czymś przykryć i na czas sprzedaży dużo ładniej by to wyglądało. Tak samo, jak silnik mokry od oleju to nie jest pucowany jak u handlarzy na placu, tylko widać co jest nie tak. W tym przypadku dla mnie to na mocny plus wychodzi. To samo było w firmie ASTAZ.
  10. Ja mam mały dylemat z tym 1.0 TSI . Jeździłem G7 z tym silnikiem 110KM i bardzo mi się przyjemnie i płynnie tym jeździło, cichy, moc wystarczająca, mało palił i wcale nie odczułem problemów z ruszaniem. Ale... Od 4 biegu w górę utrzymując obroty poniżej 2 tyś, odczuwałem wibracje (może bardziej akustyczne niż fizyczne) tak jakbym jeździł dieslem i ciężko mi to zaakceptować.
  11. kartonik

    Dacia sandero

    Tym samochodem jeździ córka, sama go wybrała. Ja tylko pilnowałem aby był w dobrym stanie za akceptowalne pieniądze A co do odczuć, to ktoś tu pisał, że to taki nowszy Lanos i wydaje mi się to trafnym porównaniem.
  12. kartonik

    Dacia sandero

    Jest z manualną skrzynią biegów, więc powinno być lepiej ale spalaniem będziemy się martwić później
  13. kartonik

    Dacia sandero

    Kończąc temat. Kupiony Citroen C-Elisee 2015 z benzyną 1.6.
  14. kartonik

    Dacia sandero

    Niby tak ale niesmak pozostaje
  15. kartonik

    Dacia sandero

    Mam obawy o interwał wymiany oleju, bo ten samochód w ciągu 5 lat zrobił 160 tyś km w firmie i mógł być olej zmieniany co 30 tyś. km. Jak się bardziej zdecyduję na ten samochód, to mam w planie udać się do ASO Skody żeby podali mi historię przeglądów, bo do 2021 była serwisowana w ASO.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.