vanseba Napisano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2008 Witam wszystkich forumowiczów Zakupiłem golfa 3 z silnikiem 1.4 przebieg 240 tys benzyna bez gazu i po wymianie oleju zaczęły się problemy z kontrolką oleju i jej dźwiękiem , gdy silnik się zagrzeje do temp 85 90 stopni zapala mi się kontrolka oleju przy mniejszych, obrotach a jak przy większych obrotach nie ma problemu silnik był zalany olejem półsyntetycznym tak mi mówił poprzednik takim tez zalałem , filtr oleju też był zmieniany. Poziom oleju jest dobry . Jakieś porady sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2008 > Witam wszystkich forumowiczów > Zakupiłem golfa 3 z silnikiem 1.4 przebieg 240 tys benzyna bez gazu i > po wymianie oleju zaczęły się problemy z kontrolką oleju i jej > dźwiękiem , gdy silnik się zagrzeje do temp 85 90 stopni zapala > mi się kontrolka oleju przy mniejszych, obrotach a jak przy > większych obrotach nie ma problemu silnik był zalany olejem > półsyntetycznym tak mi mówił poprzednik takim tez zalałem , > filtr oleju też był zmieniany. Poziom oleju jest dobry . Jakieś > porady sugestie Zmirz cisnienie oleju koniecznie. Ale wyglda jakby ktos Ci sprzedal auto z silnikiem do remontu bo taki objaw daja padniete panewki. Mozliwe ze sprzedajacy dolal jakiegos syfu do oleju. Ale nie ma ci panikowac najpier sprawdz czujnik cisnienia oleju, pozniej zrob pomiar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vanseba Napisano 31 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2008 Tez tak myślałem bo tam są chyba dwa czujniki, wydaje mi sie ze silnik daje rade nie kopci i jedzie jak na 1,4,ale wszysko możliwe. A może to byc od popmy oleju ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2008 > Zmirz cisnienie oleju koniecznie. Racja - bo to wszystko wyjaśni Pisałem o tym sporo na forum i możesz poszukać w archiwum. Po krótce: - badziewny filtr oleju (to mi się wydaje w tym przypadku prawdopodobne) zmień na Mann i będzie - pęknięty smok (ale to najczęściej po uderzeniu miską olejową), - pompa oleju , - czujnik (dość częste, koszt 10zł) lub kabelki, - zimne luty w liczniku (tak było mnie, też bardzo częsty przypadek), - przytarte panewki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vanseba Napisano 31 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2008 Dzięki za sugestie Może i miska bo coś pukło i zapaliła się kontrolka, zgasiłem silnik i odpaliłem i wszystko było ok aż do momentu wymiany oleju dwa dni później zmieniałem właśnie olej i zaczęło się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vanseba Napisano 1 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2009 Temat można zamknąć dzięki jeszcze raz za porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2009 > Temat można zamknąć dzięki jeszcze raz za porady Wiesz zgodnie z zasadami forum moze bys napisal coz to byla za awaria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vanseba Napisano 2 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2009 > Wiesz zgodnie z zasadami forum moze bys napisal coz to byla za > awaria. Dopiero w przyszłym tyg wstawiam auto do mechanika , to mogę napisać co to za usterka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.