joshua79 Napisano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2009 Koledzy mam problem, otóż spod zaznaczonej na obrazku małej śrubki delikatnie podcieka mi ropa po czym wędrując na rozgrzane elementy silnika i kolektor paruje, po czym ja to wdycham w środku. Mam w związku z tym pytanie bo chciałbym to uszczelnić. Od czego ta śrubka i czy można ją bezkarnie dokręcić?? Czy nie ruszać i opitolić poxyliną w kółko? Nawet nie przemyśluje demontażu i regeneracji. Przyznaje że problem wystąpił jak bawiłem się w wymianę świec i chyba przypadkiem oklepałem tą okolicę pompy (praca w ciemnościach i siłowe wciskanie świec). Pomóżcie bo przy -20st. C muszę z otwartymi oknami jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
POKS Napisano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2009 > Koledzy mam problem, otóż spod zaznaczonej na obrazku małej śrubki > delikatnie podcieka mi ropa po czym wędrując na rozgrzane > elementy silnika i kolektor paruje, po czym ja to wdycham w > środku. Mam w związku z tym pytanie bo chciałbym to uszczelnić. > Od czego ta śrubka i czy można ją bezkarnie dokręcić?? > Czy nie ruszać i opitolić poxyliną w kółko? > Nawet nie przemyśluje demontażu i regeneracji. Przyznaje że problem > wystąpił jak bawiłem się w wymianę świec i chyba przypadkiem > oklepałem tą okolicę pompy (praca w ciemnościach i siłowe > wciskanie świec). Pomóżcie bo przy -20st. C muszę z otwartymi > oknami jeździć Cholera Lukas nie znam dobrze. Ale wg. mnie mozna dokrecić lub wymienić uszczelkę miedzianąktóra tam powinna być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshua79 Napisano 6 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2009 > Cholera Lukas nie znam dobrze. Ale wg. mnie mozna dokrecić lub > wymienić uszczelkę miedzianąktóra tam powinna być. No właśnie, może zacytuję odpowiedź z forum specjalistów: cyt.: "tam nic nie ma odkręć daj nowy oring i po sprawie - i nie rób zadymy z powodu takiej pierdoły. a ogólnie jak nie wiesz w czym rzecz to do mechanika.." tak sie zastanawiam, skoro tam nic nie ma to na ch...śrubka, ale może ja wiem mało, nie mam nic do stracenia - spróbuję, tylko żeby wymienić oring muszę ją całą wykręcić.... no i jeszcze jakoś pozbyć resztek ropy i smrodu z osprzętu - wie ktoś jak? mycie karcherem tego silnika to zły pomysł, szczególnie w taką pogodę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
POKS Napisano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2009 > tak sie zastanawiam, skoro tam nic nie ma to na ch...śrubka, ale może > ja wiem mało, nie mam nic do stracenia - spróbuję, tylko żeby > wymienić oring muszę ją całą wykręcić.... Wygląda mi na zaślepkę punktu pomiarowego ciśnienia lub tylko na zaślepkę kanału. Jezeli twierdzą że tam jest oring to wymienić. > no i jeszcze jakoś pozbyć resztek ropy i smrodu z osprzętu - wie ktoś > jak? mycie karcherem tego silnika to zły pomysł, szczególnie w > taką pogodę. Mycie karcherem tam gdzie jest troche elektroniki to spore ryzyko bez wzgledu na pogodę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisowczyk Napisano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2009 > Koledzy mam problem, otóż spod zaznaczonej na obrazku małej śrubki > delikatnie podcieka mi ropa po czym wędrując na rozgrzane > elementy silnika i kolektor paruje, po czym ja to wdycham w > środku. Mam w związku z tym pytanie bo chciałbym to uszczelnić. > Od czego ta śrubka i czy można ją bezkarnie dokręcić?? > Czy nie ruszać i opitolić poxyliną w kółko? > Nawet nie przemyśluje demontażu i regeneracji. Przyznaje że problem > wystąpił jak bawiłem się w wymianę świec i chyba przypadkiem > oklepałem tą okolicę pompy (praca w ciemnościach i siłowe > wciskanie świec). Pomóżcie bo przy -20st. C muszę z otwartymi > oknami jeździć mamy taka sama "pompę" czyli lukas ft09:) w załaczniku masz zdjecie i z epera scan - nic tam nie ma to chyba jaks zaslepka - wg mnie nic bym tam nie grzebał tylko rzeczywiscie np poksyliną oblepił i po sprawie - tylko abys nie zaslepił tego obok po prawej elektrozaworu:) ): ps- tak na marginesie najczesciej własnie spod tego elektrozaworu leci paliwo (jak jest walniety) - zobacz w postach SLAYER_GG - on miał taki przypadek - ale auto mu wtedy dymiło itd- a ty jakie masz oznaki - czy cos ci tam z rury daje??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisowczyk Napisano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2009 eper - składowe pompy LUCAS FT09 - montowane w TD 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshua79 Napisano 6 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2009 Z rury wydaje się w normie wszystko, oblepiłem poxi zobaczymy czy to to....elektrozaworu nie ruszałem jest sucho, kiedyś tam się z nim męczyłem i on owszem dawał z du...y siwy dym że aż świata nie widać. Mam nadzieję że poxi zamiat ryzykownej zabawy z wykręcaniem tajemniczej śrubki da jakiś rezultat, bo już w głowie się kręci od spalin. Filtr kabinowy raczej do wywalenia. W środku jeszcze nieźle czuć nawet na parkingu pod chmurką. Dzięki za odp. pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.