Skocz do zawartości

Wymiana wkładu filtru oleju Clio II 1.2 16V D4F712 POMOCY


KOZA1952

Rekomendowane odpowiedzi

Wymiana wkładu filtru oleju Clio II 1.2 16V D4F712

--------------------------------------------------------------------------------

Renault Clio II 1.2 16V D4F712

--------------------------------------------------------------------------------

Witam, czy może ktoś z Kolegów podpowiedzieć mi jak wymienić wkład filtru oleju w silniku 1.2 16V - wymienny wkład ma plastikową obudowę którą boję się uszkodzić, nad kielichem ( plastikową obudową ) filtru są dwa wkręty imbusowe. Czy wkręty luzujemy czy wykręcamy osłonę wkładu tak jak zwykły filtr bez dodatkowych czynności ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wymiana wkładu filtru oleju Clio II 1.2 16V D4F712

> --------------------------------------------------------------------------------

> Renault Clio II 1.2 16V D4F712

> --------------------------------------------------------------------------------

> Witam, czy może ktoś z Kolegów podpowiedzieć mi jak wymienić wkład

> filtru oleju w silniku 1.2 16V - wymienny wkład ma plastikową

> obudowę którą boję się uszkodzić, nad kielichem ( plastikową

> obudową ) filtru są dwa wkręty imbusowe. Czy wkręty luzujemy czy

> wykręcamy osłonę wkładu tak jak zwykły filtr bez dodatkowych

> czynności ?

zrób tak

"wykręcamy osłonę wkładu tak jak zwykły filtr bez dodatkowych

czynności"

a będzie dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki Koledzy, w poniedziałek zabieram się do roboty. Korzystając z

> okazji, co sądzicie o zalewaniu filtru powietrza w tym silniku

> olejem ? Czy jest to stan normalny ? Co można z tą przypadłością

> zrobić ?

Nie jest to stan normalny może było za dużo oleju albo zatkane odpowietrzenie skrzyni korbowej albo pierścienie tłokowe zużyte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie jest to stan normalny może było za dużo oleju albo zatkane

> odpowietrzenie skrzyni korbowej albo pierścienie tłokowe zużyte.

Dzięki serdeczne Jagu & Bliźniak. Filtry paliwa i oleju + olej wymienione - wszystko gładko i bez problemów. Pozostaje sprawa związana z płynem chłodzącym. Czy przepłukiwać po fabrycznym płynie przed wlaniem Schell"a ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.