Skocz do zawartości

blizniak1435053579

użytkownik
  • Liczba zawartości

    898
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Mielec, Tarnobrzeg
  • Zainteresowania
    technika samochodowa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

blizniak1435053579's Achievements

młodociany kierowca

młodociany kierowca (11/20)

2

Reputacja

  1. Witam Te peugeoty mają silniki nie do zajechania. Oszczędne mi palił średnio 4.5 do 5 l. Ten drugi sprawia lepsze wrażenie. Ale to zdjęcia trzeba potwierdzić na żywo. Jak ma być tanio i bez awaryjnie to dobra propozycja.
  2. Nie przejdzie z LPG bo to zmiana konstrukcyjna z oryginalnością nie ma to nic wspólnego. Trzeba zdemontować. Uwierz że tak jest.
  3. > Czy to mozliwe aby klocki zdarly sie po przebiegu 40tys km zarowno z przodu i z tylu, auto > uzytkowane w miescie skrzynia automatyczna, styl jazdy normalny. Nic w tym nadzwyczajnego normalnie zużyte
  4. Tak żeby nie było żeźby i było ładnie naprawione ok. 5000 pln.
  5. > Problem wystąpił na drugi dzień po wymianie filtrów paliwa, Powstała nieszczeloność i zasysa powietrze.
  6. Dzwiek -normalne Wycieki - nie normale Przy przebiegu 100kkm nie ma prawa być żadych wycieków.
  7. > Widzę, że jest pełna zgoda. Mój typ oczywiście zupełnie zbieżny. Szkoda, fajnie się tym jeździło. To że całka wcale nie oznacza że nie można (nie da się) naprawic
  8. > Czyli biegi należałoby zmieniać praktycznie przy 2500 obr/min. Nie powiesz że przy spokojnej > jeździe (no nawet kapeluszniczej albo taksówkowej) nie można przełączyć przy 2000. Można nikt tego nie zabrania.Tylko jak długo auto pojeździ?
  9. Miałem taki motor w Megance tylko115 km.Zrobiłem 240kkm.W momencie sprzedarzy cały osprzęt był fabryczny.Jedyną rzeczą którą wymieniłęm w tym pojeździe było łożysko w podporze prawej półosi(oczywiście poza materiałami eksploatacyjnymi).
  10. W tym silniku wypala się dziura w tłoku na 3-cim cylindrze.Ryzyko powstania awarii bardzo duże.Odpuśc ten silniki.Weź każdy inny tylko nie ten.
  11. Silniki te wytrzymuja bez większych problemów po 200 do 250 kkm. Tylko przy ok 100-120 kkm trzeba wyczyścić przepustnicę bo się "wiesza".
  12. Jak Twoje autko ma 4-5 lat to nic nie sprawdzaj tylko kup kondensator klimatyzacji bo ma dziurkę pod wentylatorem.Po wymianie i napełnieniu układu będziesz maił następne 4-5 lat spokoju.
  13. Miałem taki silnik w Megane II.Kupiłem z przebiegiem 120kkm a sprzedałem z 240kkm(udokumentowane).Zrobione w 3 lata.Turbosprężarka fabryczna do końca i nie było z nią żadnych problemów.Podobnie z EGR.Sprzęgło i DKZ również fabryczne i bezproblemowe.Wymiany oleju co 15kkm.Złego słowa o tym silniku nie powiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.