blizniak1435053579
użytkownik-
Liczba zawartości
898 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Lokalizacja
Mielec, Tarnobrzeg
-
Zainteresowania
technika samochodowa
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
blizniak1435053579's Achievements
młodociany kierowca (11/20)
2
Reputacja
-
Witam Te peugeoty mają silniki nie do zajechania. Oszczędne mi palił średnio 4.5 do 5 l. Ten drugi sprawia lepsze wrażenie. Ale to zdjęcia trzeba potwierdzić na żywo. Jak ma być tanio i bez awaryjnie to dobra propozycja.
-
LPG w aucie zabytkowym - rejestracja na żółte tablice
blizniak1435053579 odpowiedział marcinur na temat - Motokącik
Nie przejdzie z LPG bo to zmiana konstrukcyjna z oryginalnością nie ma to nic wspólnego. Trzeba zdemontować. Uwierz że tak jest. -
> Czy to mozliwe aby klocki zdarly sie po przebiegu 40tys km zarowno z przodu i z tylu, auto > uzytkowane w miescie skrzynia automatyczna, styl jazdy normalny. Nic w tym nadzwyczajnego normalnie zużyte
-
Meganka II dane serwisowe, ile wchodzi czynnika do klimy?
blizniak1435053579 odpowiedział natek na temat - Francowate
500-550 g -
Tak żeby nie było żeźby i było ładnie naprawione ok. 5000 pln.
-
> Problem wystąpił na drugi dzień po wymianie filtrów paliwa, Powstała nieszczeloność i zasysa powietrze.
-
Dzwiek -normalne Wycieki - nie normale Przy przebiegu 100kkm nie ma prawa być żadych wycieków.
-
> Widzę, że jest pełna zgoda. Mój typ oczywiście zupełnie zbieżny. Szkoda, fajnie się tym jeździło. To że całka wcale nie oznacza że nie można (nie da się) naprawic
-
1.6 eHDI dziwna "kultura" pracy przy ok. 1,4-1,5 tys obr/min
blizniak1435053579 odpowiedział mdyrka na temat - Francowate
> Czyli biegi należałoby zmieniać praktycznie przy 2500 obr/min. Nie powiesz że przy spokojnej > jeździe (no nawet kapeluszniczej albo taksówkowej) nie można przełączyć przy 2000. Można nikt tego nie zabrania.Tylko jak długo auto pojeździ? -
Miałem taki motor w Megance tylko115 km.Zrobiłem 240kkm.W momencie sprzedarzy cały osprzęt był fabryczny.Jedyną rzeczą którą wymieniłęm w tym pojeździe było łożysko w podporze prawej półosi(oczywiście poza materiałami eksploatacyjnymi).
-
W tym silniku wypala się dziura w tłoku na 3-cim cylindrze.Ryzyko powstania awarii bardzo duże.Odpuśc ten silniki.Weź każdy inny tylko nie ten.
-
Silniki te wytrzymuja bez większych problemów po 200 do 250 kkm. Tylko przy ok 100-120 kkm trzeba wyczyścić przepustnicę bo się "wiesza".
-
nic mu nie będzie
-
Jak Twoje autko ma 4-5 lat to nic nie sprawdzaj tylko kup kondensator klimatyzacji bo ma dziurkę pod wentylatorem.Po wymianie i napełnieniu układu będziesz maił następne 4-5 lat spokoju.
-
Miałem taki silnik w Megane II.Kupiłem z przebiegiem 120kkm a sprzedałem z 240kkm(udokumentowane).Zrobione w 3 lata.Turbosprężarka fabryczna do końca i nie było z nią żadnych problemów.Podobnie z EGR.Sprzęgło i DKZ również fabryczne i bezproblemowe.Wymiany oleju co 15kkm.Złego słowa o tym silniku nie powiem.