Skocz do zawartości

[ccs] uszczelka obudowy pompy paliwa


wojtala

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie szybkie pytanko. Wedlug epera powinno to wygladac tak: bak-obudowa-uszczelka-pierscien do przykrecenia i teraz pytanie czy to jest poprawnie? Bo na chlopski rozum powinno to byc: bak-uszczelka-obudowa-pierscien, dobrze mysle czy trzymac sie tego co eper mowi ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie szybkie pytanko. Wedlug epera powinno to wygladac tak:

> bak-obudowa-uszczelka-pierscien do przykrecenia i teraz pytanie

> czy to jest poprawnie? Bo na chlopski rozum powinno to byc:

> bak-uszczelka-obudowa-pierscien, dobrze mysle czy trzymac sie

> tego co eper mowi ??

zawsze tak zakladalem ( wg takiej kolejnosci ) i bylo OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oryginalnie jest tak jak napisane w eperze, czasami spotkałem się z

> tym, że pod obudowę pompy był dawany czerwony silicon

no ale to nie ma sensu, bo wtedy ta uszczelka nie potrzebna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kurde czyli w koncu uszczelka ma isc miedzy bak, a obudowe, czy

> miedzy obudowe, a pierscien? Na logike chyba miedzy bak, a

> obudowe.

ja zalozylem na logike i jest dobrze. Bo jesli na bak przyjdzie obudowa to uszczelka co ma uszczelniac wtedy? nic nie uszczelni bo nie ma co

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja zalozylem na logike i jest dobrze. Bo jesli na bak przyjdzie

> obudowa to uszczelka co ma uszczelniac wtedy? nic nie uszczelni

> bo nie ma co

nom smierdzialoby ciagle paliwem w aucie wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nom smierdzialoby ciagle paliwem w aucie

okazalo sie u mnie, ze pompe troszke za malo wlozylem do tej gumy jednak. Dalem jeszcze z 2mm weza, aby ciagnela jeszcze nizej. A teraz lepsze, nowka zbiornik, wymylem go wlasnorecznie benzyna, nowka kosz z filtrem i po przejechaniu 10km i wyciagnieciu pompy z powrotem chwycilem sie za glowe. Caly filtr pompy uwalony jakas mazia i pelno jakiegos syfu angryfire.gif juz nigdy na shellu nie bede tankowal. Teraz chodzi ganc grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> okazalo sie u mnie, ze pompe troszke za malo wlozylem do tej gumy

> jednak. Dalem jeszcze z 2mm weza, aby ciagnela jeszcze nizej. A

> teraz lepsze, nowka zbiornik, wymylem go wlasnorecznie benzyna,

> nowka kosz z filtrem i po przejechaniu 10km i wyciagnieciu pompy

> z powrotem chwycilem sie za glowe. Caly filtr pompy uwalony

> jakas mazia i pelno jakiegos syfu juz nigdy na shellu nie bede

> tankowal. Teraz chodzi ganc

NO i git, troche sie z tym bakiem i pompa nameczyles, oby jazda swapem Ci to wynagrodzila, szerokiej drogi grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> NO i git, troche sie z tym bakiem i pompa nameczyles, oby jazda

> swapem Ci to wynagrodzila, szerokiej drogi

i tak jest dalej cos nie tak, bo auto jedzie 5-6tys dostaje kopa a nizej to tak srednio, motor seria kompletna. Trza to jeszcze rozkminic. Ale juz nic nie bede dlubal, teraz bede szukal dolu od 1.2 i przygotowac calosc pod T i skompletowac po woli wszystkie czesci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.