waho Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 Hejka Czy przy takim mikserze da się coś zrobić/przerobić/zmienić żeby zwiększyć ilość zasysanego powietrza? Za wszystkie pomysły i sugestie z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 > Hejka > Czy przy takim mikserze da się coś zrobić/przerobić/zmienić żeby > zwiększyć ilość zasysanego powietrza? > Za wszystkie pomysły i sugestie z góry dziękuję Najprościej wymienić na większy. Dowiedz się czy to jest standardowa średnica dla tego silnika. Inna opcja, pracochłonna dosyć i nie wiadomo czy w ogóle możliwa, to dodanie/dorobienie do miksera dodatkowych stożków/zwężek, które złagodzą przepływ powietrza w przewężeniu. To co przedstawiłeś na zdjęciu to mikser, ale trudno nazwać go zwężką. On ma formę kryzy czyli elementu z założenia służącego do dławienia przepływu. Zwężki to np gardziele gaźników, chociaż i tam kształty nie zawsze są dopracowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waho Napisano 5 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 > Najprościej wymienić na większy. Dowiedz się czy to jest standardowa > średnica dla tego silnika. Z tego co się orientowałem to niewystępują inne warianty tego typu miksera dla mojego silnika Oryginalna średnica przelotu powietrza jest taka jak ta podkładka/uszczelka. Chętnie bym wymienił na coś większego jednak ten mikser jest montowany między wtryskiwaczam a przepustnicą i dla mnie to problem bo nie chcę wydłużać dolotu.. Pisząc tego posta wpadłem na pewien pomysł jak uda mi się coś wystrugać to się pochwalę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 6 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2009 > Z tego co się orientowałem to niewystępują inne warianty tego typu miksera dla mojego silnika ... ten mikser jest montowany między wtryskiwaczam a przepustnicą ... Jak dobrze się dopatrzyłem, to mikser jest od monowtrysku boscha. W przypadku wtrysku boscha było kilka średnic, przy czym największą stosowano w monowtrysku, a mniejsze przy wielopunkcie. W monowtrysku zwężka gazu ma małe znaczenie i specjalnie bym się nią nie przejmował, a przy zbyt małej zwężce będą kłopoty z regulacją ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waho Napisano 6 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2009 > W monowtrysku zwężka gazu ma małe znaczenie i specjalnie bym się nią nie przejmował, a przy zbyt małej zwężce będą kłopoty z regulacją ... Oo Super dzięki za info, więc chyba się przestanę tym martwić ale pomysł mam nadal tylko brakuje czasu na realizację.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.