Skocz do zawartości

Astra G 1,7 DTI.....


wwwwwwww

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Pytania kieruje do użytkowników Asterek z tymi silnikami :

1. W jakim przedziale obrotów lub na jakim biegu i obrotach

silnika najlepiej można wyczuć kiedy sprężarka zaczyna

doładowywać,

2. Jak jest z trwałością sprężarki w tych silnikach

3. Jaki koszt regeneracji ,

4. Jak trwałe są pompy wtryskowe ,

5. Czy w silnikach 1,7 DTI oprócz padajacych przepływek były

jakieś inne wady " wrodzone"

Dzięki za wszystkie odpowiedzi.

Pozdrawiam Maciek

Astra G X14XE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1. W jakim przedziale obrotów lub na jakim biegu i obrotach

> silnika najlepiej można wyczuć kiedy sprężarka zaczyna

> doładowywać,

Okolo 2 tys. obr, wyczuwalne zalaczenie od 2 biegu

> 2. Jak jest z trwałością sprężarki w tych silnikach

Jesli sie uzywa z glowa to trwalosc nie odbiega od innych. Jest to turbo garetta, wiec bardzo popularne.

> 3. Jaki koszt regeneracji ,

Jest to turbo bez zmiennej geometrii, takze cena powinna byc porownywalna do regeneracji innych turbo.

> 4. Jak trwałe są pompy wtryskowe ,

Pompy uznawane sa za bezawaryjne, jedynie sterowniki pomp ulegaja awarii na skutek wysokiej temp.

> 5. Czy w silnikach 1,7 DTI oprócz padajacych przepływek były

> jakieś inne wady " wrodzone"

Przegrzania glowicy skutkiem czego jest pojawianie sie tlustych plam w zbiorniczku wyrownawczym, uszkodzenia uszczelnienia walu korbowego, ktore moga powodowac zerwania paska rozrzadu. No i slawny w/w sterownik pompy.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.