wwwwwwww Napisano 8 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2009 Witam, Pytania kieruje do użytkowników Asterek z tymi silnikami : 1. W jakim przedziale obrotów lub na jakim biegu i obrotach silnika najlepiej można wyczuć kiedy sprężarka zaczyna doładowywać, 2. Jak jest z trwałością sprężarki w tych silnikach 3. Jaki koszt regeneracji , 4. Jak trwałe są pompy wtryskowe , 5. Czy w silnikach 1,7 DTI oprócz padajacych przepływek były jakieś inne wady " wrodzone" Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam Maciek Astra G X14XE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 8 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2009 > 1. W jakim przedziale obrotów lub na jakim biegu i obrotach > silnika najlepiej można wyczuć kiedy sprężarka zaczyna > doładowywać, Okolo 2 tys. obr, wyczuwalne zalaczenie od 2 biegu > 2. Jak jest z trwałością sprężarki w tych silnikach Jesli sie uzywa z glowa to trwalosc nie odbiega od innych. Jest to turbo garetta, wiec bardzo popularne. > 3. Jaki koszt regeneracji , Jest to turbo bez zmiennej geometrii, takze cena powinna byc porownywalna do regeneracji innych turbo. > 4. Jak trwałe są pompy wtryskowe , Pompy uznawane sa za bezawaryjne, jedynie sterowniki pomp ulegaja awarii na skutek wysokiej temp. > 5. Czy w silnikach 1,7 DTI oprócz padajacych przepływek były > jakieś inne wady " wrodzone" Przegrzania glowicy skutkiem czego jest pojawianie sie tlustych plam w zbiorniczku wyrownawczym, uszkodzenia uszczelnienia walu korbowego, ktore moga powodowac zerwania paska rozrzadu. No i slawny w/w sterownik pompy. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.