iwik Napisano 11 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2009 Które modele Chevroletów mają ocynkowane blachy i ewentualnie gdzie ten ocynk jest w Sparku, Aveo i Lacetti? Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flewor1972 Napisano 11 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flewor1972 Napisano 11 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2009 Ogólnie wygląda to tak.Jednak ja całe podwozie oraz przestrzenie zamknięte poprawiłem po swojemu.Dane zaczerpnięte z Serwisu Chevroleta w Szczecinie,maja wszystko a nie chcą się podzielić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 11 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2009 > Które modele Chevroletów mają ocynkowane blachy i ewentualnie gdzie > ten ocynk jest w Sparku, Aveo i Lacetti? > Dzięki Lanos mial caly ocynk oprocz dachu, pozniej znajomego wyslali na szkolenie jeszcze w Daewoo i mowili, ze nastepca czyli Aveo tez ma ocynk oprocz dachu. W sumie moge to powierdzic na laczeniu tylnego blotnika i zderzaka od 3 lat mam zdarty fragment lakieru do blachy i nie rdzewieje. Osobisicie nie widzialem nigdzie rdzewiejacego chevy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flewor1972 Napisano 11 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2009 > Lanos mial caly ocynk oprocz dachu, pozniej znajomego wyslali na > szkolenie jeszcze w Daewoo i mowili, ze nastepca czyli Aveo tez > ma ocynk oprocz dachu. W sumie moge to powierdzic na laczeniu > tylnego blotnika i zderzaka od 3 lat mam zdarty fragment lakieru > do blachy i nie rdzewieje. Osobisicie nie widzialem nigdzie > rdzewiejacego chevy. wujekcybul to co to było rdza w Aveo pod maską? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 12 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2009 > wujekcybul to co to było rdza w Aveo pod maską? To wynikalo ze zle osadzonej uszczelki pod maska. Ta czesc raczej nie musi byc ocynkowana poniewaz przy zalozeniu, ze uszczelka jest osadzona dobrze nie ma wogole styku z woda i czynnikami atmosferycznymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flewor1972 Napisano 12 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2009 > To wynikalo ze zle osadzonej uszczelki pod maska. Ta czesc raczej nie > musi byc ocynkowana poniewaz przy zalozeniu, ze uszczelka jest > osadzona dobrze nie ma wogole styku z woda i czynnikami > atmosferycznymi. Teraz rozwiązali to w taki sposób że ta część podszybia jest plastikowa i na to jest zakładana uszczelka.Stary sposób mojego ojca jeszcze z czasów kiedy istniał Polmozbyt i tam pracował samochód po lakierowaniu miał wszystkie uszczelki zakładane po posmarowaniu uprzednio rantu blachy warstwą wazeliny technicznej zero rdzy w tym miejscu przez lata ja u siebie wszystkie zdemontowałem i tak zrobiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 12 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2009 > Teraz rozwiązali to w taki sposób że ta część podszybia jest > plastikowa i na to jest zakładana uszczelka.Stary sposób mojego > ojca jeszcze z czasów kiedy istniał Polmozbyt i tam pracował > samochód po lakierowaniu miał wszystkie uszczelki zakładane po > posmarowaniu uprzednio rantu blachy warstwą wazeliny technicznej > zero rdzy w tym miejscu przez lata ja u siebie wszystkie > zdemontowałem i tak zrobiłem. Cale plastikowe jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flewor1972 Napisano 13 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 13 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2009 Ja tez mam to plastikowe. Ale zaraz za tym plastikiem jest juz blacha i na rancie jest uszczelka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flewor1972 Napisano 13 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2009 > Ja tez mam to plastikowe. Ale zaraz za tym plastikiem jest juz blacha > i na rancie jest uszczelka. Tutaj rant jest plastikowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 13 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2009 > Tutaj rant jest plastikowy Zrob zdjecie z bliska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flewor1972 Napisano 16 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2009 > Zrob zdjecie z bliska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 16 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2009 Czyli caly z plastiku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobu62 Napisano 2 Marca 2009 Udostępnij Napisano 2 Marca 2009 a czy ktoś wie jak zabezpieczona jest Epica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradek Napisano 2 Marca 2009 Udostępnij Napisano 2 Marca 2009 > Które modele Chevroletów mają ocynkowane blachy i ewentualnie gdzie > ten ocynk jest w Sparku, Aveo i Lacetti? > Dzięki W Lacetti sedan niestety tylna klapa bagażnika - otwory od wewnątrz lekko rdzewieją. Sprawa zgłoszona w ASO - czekają na decyzję GM jak to naprawiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flewor1972 Napisano 3 Marca 2009 Udostępnij Napisano 3 Marca 2009 > a czy ktoś wie jak zabezpieczona jest Epica? Powierzchnie pokryte środkiem antykorozyjnym UWAGA! o Obszary kreskowane oznaczają powierzchnie zabezpieczane środkiem antykorozyjnym. o Przy naprawie lakieru lub obróbce wykańczającej postępować zgodnie z poniższym rysunkiem. 1. Wosk konserwujący 2. Pozostawić bez wosku 3. Otwór, w który należy wstrzyknąć wosk 4. Boczny panel zewnętrzny 5. Płat drzwi przednich 6. Błotnik 7. Profil nakładki 8. Płat boczny płyty podłogowej 9. Płyta podłogowa 10. Płat wewnętrzny drzwi 11. Płat zewnętrzny drzwi • • Należy pokryć wszystkie powierzchnie spodu nadwozia. • Katalizator i czujnik tlenowy pod żadnym pozorem nie powinny mieć kontaktu z woskiem. 1. Wosk do spodu nadwozia 2. Pozostawić bez wosku. 3. Katalizator 4. Czujnik tlenowy 5. Płat boczny płyty podłogowej 6. Płyta podłogowa 7. Boczny panel zewnętrzny 8. Wzmocnienie zaczepu pokrywy komory silnika 9. Płat zewnętrzny pokrywy silnika 10. Płat wewnętrzny pokrywy silnika 11. Izolacja pokrywy silnika 1. Powłoka podkładowa - PCW 2. Powierzchnie do mocowania mają pozostać bez śladu powłoki podkładowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.