wojtala Napisano 14 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2009 Znow mnie trafila dzis ta przypadlosc. A mianowicie po wymianie baku i obudowy na ta z ccsa zaczal sie problem, gdy jest mnie niz pol baku to po zakrecie auto gasnie, pompa nie ciagnie paliwa, po dotankowaniu do pelna (ok. 15l) wszystko gra i jest super. Wklad to 1.2 MPI z MTM, w wysokosci jest identyczna jak z 1.1 SPI walbro wiec to nie to, pierwszy raz gdy mi sie to stalo mialem zle wlozony wklad, nie wszedl mi do konca tej gumy, ale teraz jest juz na bank dobrze, i co lepsze przedluzylem ten dolny kruciec o jakies 2mm wezem, aby dosiegal maksymalnie dna koszyczka filtra paliwa i jest dalej tak samo. Ja widze narazie dwa rozwiazania: 1. Stuningowac obudowe filterka paliwa tzn. wyciac ja troszke zdolu i zrobic jeszcze dluzsze przedluzenie krucca i zobaczyc co wtedy 2. Dotoczyc odpowiednie pierscienie i zalozyc obudowe z sc (ten pomysl mi sie najbardziej podoba, bo ta obudowa z ccs jakas dziwna mi sie wydaje. Ma ktos jeszcze jakies propozycje ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 15 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2009 nikt nic nie wie o jakis jeszcze innych mozliwosciach ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 15 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2009 pokaż foto tej obudowy skoro mówisz, że jest jakaś dziwna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 15 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2009 > pokaż foto tej obudowy skoro mówisz, że jest jakaś dziwna tzn dziwna bo nie chce wspolpracowac i nie dziala jak jest mnie niz pol baku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.